Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
VNU komt morgen met en nieuw blad voor "vernieuwende ondernemers", genaamd SPROUT.
Ik heb het blad al in mogen kijken. Erg leuk. Speciaal gericht op de doelgroep die ook actief is op Higher Level.
De admins van HL hebben dan ook met Spout afgesproken om samen te werken. Sprout gaat Higherlevel gebruiken als haar eigen forum en HL gaat aandacht besteden aan het blad en de artikelen.
We hebben de verwachting dat Sprout en HL elkaar zullen versterken en gaan daarom proberen of de samenwerking bevalt. Mocht dat niet zo zijn (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) dan kan de samenwerking zonder veel problemen beëindigd worden. Mocht het wél zo zijn, dan kan de samenwerking uitgebreid worden.
Wij zijn natuurlijk uitermate benieuwd wat de "leden" van de samenwerking vinden. Merkt u wat? Zo ja. bevalt dat? Voelt u zich a.u.b. geheel vrij om hier uw mening te geven.
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.