Ga naar inhoud
Geplaatst:

secret of succes

Ik wil multimilionair worden, mijn vraag is : hoe?

ps :ik meen het serieus ik wil alleen zinnige tips geen gelul van mensen die het zelf ook niet weten en daarom mijn vraag gaan afzeiken.

Featured Replies

Geplaatst:

P.the.chicken

Mooi verwoord Hendrik, een reusje voor jou.

Nils, mijn dank voor de reus. Iemand anders heeft mij kennelijk in de tussentijd alweer een kneus gegeven. Ik sta nog op 0.

Hendrik

;D nu niet meer een reusje dan voor jou ;)

Geplaatst:

Annedien Hoen

Deze tip kreeg ik:

Een cent verdubbelen

Als [knip blabla]

of bent u iemand met wie ik samen die lange weg ga belopen?

Misbruik maken van mensen en ze manipuleren met gouden bergen en smoke-and-mirrors is inderdaad een manier om rijk te worden.

Geplaatst:

Rikkert Walbeek

Bodo Schäfer heeft hier reeds een bestseller over geschreven: Bereik uw eerste miljoen.

Aardig om te weten dat deze selfmade miljonair en money coach zelf failliet is gegaan. En dat was lang nadat zijn boek uit was.

Een ander boek van hem “De wetten van de winnaars” gaat wat minder over geld en wat meer over hoe je succesvol kunt worden. Dat is een alleraardigst boek!

Succes!

Geplaatst:

S.M.E.

Heb het eerstgenoemde boek gelezen en vond het erg inspirerend, al is het alleen maar omdat ik sinds dat boek heb besloten ondernemer te worden en voor mijn eigen succes te kiezen. Het boek had ik geleend bij de bieb, maar vreemd genoeg kan ik nu nergens meer een boek van bodo schäfer vinden. Niet op Bol.com, Proxis, Ako, Bruna.

Correctie; Nu ik trouwens via de titel van het 2e boek op Google zoek wel. Vreemd. Niet leverbaar trouwens

De schrijver van dit topic heeft overigens wel wat losgemaakt, maar zich vervolgens niet meer laten zien. Weet je al hoe je miljonair gaat worden?

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Geplaatst:

XYZdotCLUB

Weet je al hoe je miljonair gaat worden?

Door ons van het werken af te houden en antwoord op zijn "vraag" te laten geven en er ondertussen met onze klanten van door te gaan. ;)

• 1 year later...
Geplaatst:

Empower BIZZ

Kansen komen in werkkleding. Net zoals succes. De meest succesvolle mensen, volgen hun passie. Durf te spelen. Wordt ondernemer. Een leuk voorbeeld is Richard Branson, lees zijn autobio eens.

Succes

John

http://www.BIZZschool.nl.

Speciaal voor de kleinere onderne(e)m(st)ers, die ingaat op de belangrijkste succesfactoren. Hoe de kans op resultaat te versnellen. Voor degenen die groot durven te dromen en een krachtig business fundament wensen.

Geplaatst:

Boudewijn | MWHB

In het boek Zeno - Wie zaait zal oogsten, geschreven door Adriaan Hiele, wordt beschreven hoe je miljonair worden zonder al te veel moeite te doen. Alleen de tijd waarin het gebeurt is lang, ik geloof zo'n 40 jaar, maar daar staat tegenover dat het vrij eenvoudig te doen is en het een leuk appeltje voor de dorst kan zijn.

Misschien een tip voor je, als je het in 20 jaar wilt doen moet je gewoon je gewoon meer in gaan leggen per maand. :)

Groet,

Boudewijn

Geplaatst:

carsulae

Dit zijn reacties op een thread van meer dan een jaar oud.

Volgens mij voegt dit niets meer toe.

Groet,

Ronnie

--

Carsulae advisering aan het MKB

http://www.carsulae.nl

Geplaatst:

Boudewijn | MWHB

Oh, sorry, mijn fout, had het niet gezien, had alleen gezien dat er was gereageerd :-[ Maar toch is het een leuk boek om te lezen :P

• 4 months later...
Geplaatst:

Debby Kool

Erg rijk worden dat wil iedereen wel en het is ook mogelijk maar niet makkelijk. Het is een kwestie van tegen de stroom ingaan.

Het is gebleken dat mensen die rijk worden dingen doorgezet hebben waar anderen niet in geloofden. Visie dus en je niet laten afleiden van je doelstellingen.

Ikzelf ben onderweg en verwacht binnen 5 jaar miljonair te zijn met marketing van trendproducten. Dit doe ik met een bewezen succesformule en het werkt!

Geplaatst:

-Vincent-

If your only goal is to become rich, you will never achieve it.

John D. Rockefeller

Geplaatst:

djluc

Die is wel sterk. Gelukkig niet om mij van toepassing, idealen genoeg :P

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

• 2 years later...
Geplaatst:

SIR Louis

wezijn nu 3 jaar verder en ben je bijna miljonair

Geplaatst:

T.C.J.W.E

Wie weet pronkt 'ie nu op een mooi plekje in de Quote-ranglijst?! ;D

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Geplaatst:

ironny

wezijn nu 3 jaar verder en ben je bijna miljonair

Wat ik me nu dan weer afvraag is wat in hemelsnaam iemand bezielt zich te registreren op Higherlevel en vervolgens zo'n topic met een hoog kul gehalte in een eerste post omhoog kickt?

Ik weet t, t is off topic maar toch, zo'n vraag al eerste post, ik vraag me dan af, WAAROM?

Ben benieuwd of iemand anders dit wel ziet..

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

g.opheij

ik zie het:P

ik dacht echt zo wat is dit nou een vraag en toch vind ik het raar dat toch iedereen er weer op regeert ???

Geplaatst:

dannyverhoeven

"Wees geduldig". Veel mensen die graag om rijkdom schreeuwen zijn er ongeduldig en willen snel rijk worden.

Als je over 10 jaar nog niet een multi miljonair bent ben je dan nog bereid om door te gaan? Of geef je op? Hoe graag wil je het worden?

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Geplaatst:

Ralph1982

Overigens, aan veel geld hebben en rijk worden heb je niets.

Bekijk eerder wat je nog wilt hebben/bereiken in je leven. Dat voegt meer toe dan heel veel cijfers op je bank account.

Geplaatst:

R-C-D-M

"Echte rijkdom is het dienen van uw medemens" ;D

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.