Ik heb een website met content over producten die ik test en beoordeel. Hiermee probeer ik zoveel mogelijk traffic naar mijn site te genereren. Op basis van affiliate samenwerkingen met o.a. Bol.com en Coolblue verdien ik hiermee geld. Soms krijg ik producten toegestuurd maar nog veel vaker krijg ik ze niet toegestuurd. Om een goed oordeel te kunnen geven moet ik deze producten dus aanschaffen. Mijn vraag is nu; wat doe ik met deze producten in mijn administratie/boekhouding?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rene_zzp
rene_zzp
Hallo,
Ik heb een website met content over producten die ik test en beoordeel. Hiermee probeer ik zoveel mogelijk traffic naar mijn site te genereren. Op basis van affiliate samenwerkingen met o.a. Bol.com en Coolblue verdien ik hiermee geld. Soms krijg ik producten toegestuurd maar nog veel vaker krijg ik ze niet toegestuurd. Om een goed oordeel te kunnen geven moet ik deze producten dus aanschaffen. Mijn vraag is nu; wat doe ik met deze producten in mijn administratie/boekhouding?
Alvast bedankt.
Groet,
Renee_zzp
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73072-hoe-boek-ik-investeringen-die-nodig-zijn-om-bedrijfsvoering-te-kunnen-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag