Ik heb van mijn reclamebureau 6 verschillende kleuren voor mijn nieuwe huisstijl gekregen.( zie bijlage)
Wat is volgens jullie de sterkste kleur. ( de kleuren worden iets fletser wanneer ze gedrukt zijn.)
Mijn voorkeur gaat uit naar Roze aangezien deze het meest eruit springt. Alleen tja.. het is wel roze (100 % magenta)
Ik heb een Werving- en Selectiebureau voor commercieel personeel.
Ik heb het al bij verschillende reclamebureau's en kenissen voorgelegd, maar hier zitten een hoop ondernemers dus die kijken er ook iets zakelijker naar.
Ik hoor het graag.
Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marc Schepper
Marc Schepper
Ik heb van mijn reclamebureau 6 verschillende kleuren voor mijn nieuwe huisstijl gekregen.( zie bijlage)
Wat is volgens jullie de sterkste kleur. ( de kleuren worden iets fletser wanneer ze gedrukt zijn.)
Mijn voorkeur gaat uit naar Roze aangezien deze het meest eruit springt. Alleen tja.. het is wel roze (100 % magenta)
Ik heb een Werving- en Selectiebureau voor commercieel personeel.
Ik heb het al bij verschillende reclamebureau's en kenissen voorgelegd, maar hier zitten een hoop ondernemers dus die kijken er ook iets zakelijker naar.
Ik hoor het graag.
Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via
www.profilerecruitment.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16098-huisstijl-af-en-website-klaar-he-he/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
35 antwoorden op deze vraag