• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 3

Druk bezig met het opzetten van een vestiging in Barcelona. Takke weer hier maar toch heerlijk om te zien dat het een beetje opschiet en dat we waarschijnlijk al in Januari de eerste klanten kunnen binnenhalen! Meer dan verwacht zijn de spanjaarden gewend dat iedereen Spaans spreekt dus dat is een eerste actiepuntje nu ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • -2

www.slideme.org

 

edit:

Jeetje, ik krijg een kneus op dit bericht met als commentaar "bericht zonder tekst". Wel een kneus die dat zegt, want de link is naar een site waar je mijn nieuwe software kunt downloaden. Was voor mij wel een "yes", dat iemand mijn software op z'n site wil hebben.

 

 

 

Zen is als iemand je een kneus geeft denken "als zo iemand daar nou gelukkig van wordt...."

Link naar reactie
  • 0

Gisterenavond bij een startersbijeenkomst van de Rabobank Zeist geweest, en bij de afsluitende borrel sta ik ineens te praten met iemand van de hele grote organisatie waar ik heel graag een gesprek met de directie wil om mijn nieuwste plan te pitchen.

 

De man is zo enthousiast geworden van mijn verhaal dat hij intern contact op gaat nemen om te kijken of ze me willen uitnodigen om te pitchen. Is toch anders binnenkomen als via de directiesecretaresse...

 

Daar wordt een mens nou vrolijk van!.... ;)

Link naar reactie
  • 0

Eigenlijk wel goed om mij er aan te laten herinneren dat ik stil moet staan bij de 'yes' momenten. Door het topic ben ik gaan beseffen dat ik elk 'yes'moment(je) meteen laat overschaduwen door de 'wat als, stel dat,' vragen en momenten. Een keer achterover leunen om te genieten mag eigenlijk ook wel. (Zei ze triomfantelijk terwijl ze toch nog met 'ja, maar..' in haar hoofd zit).

Link naar reactie
  • 0

Vandaag een kleine blik geworpen op onze matchmaking statistieken. Ik houd me daar niet dagelijks mee bezig. Maar onze jongens en meisjes van investor matchmaking hebben dit jaar al 14 deals gematched met $ 2,788,950,- geinvesteerderd kapitaal. Gem. 2 ton dollars per deal. En dat allemaal in bedrijven in ontwikkelingslanden. Ik vind dat eigenlijk best goed als je bedenkt dat we het grootste deel van de tijd in de weer geweest zijn om de business om te bouwen van een 'outreach' gerichte organisatie in een 'deal' gerichte organisatie.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Dit topic was gestart om in het YES topic alleen de grote YES!! momenten te hebben. Hier dus de kleine yes.. momenten, maar de criteria moeten wel hetzelfde zijn. Je kan m.i. best een prive yes moment posten, maar dan moet dat wel verder gaan dan het halen van een examen, want examens hoor je gewoon te halen. Bovendien kan ik me voorstellen dat je eens per zoveel tijd, als je b.v. je doctoraalexamen haalt, hier post, maar als we ieder zwemdiploma hier voorbij zien komen dan wordt het topic oninteressant.

Dus wat te klein is voor de grote YES!!!! topic mag hier, mits het interessant is voor de lezers, toch? Of zeg ik nou hele gekke dingen? En daarbij, van iemand die nooit hier wat post zou ik meer door de vingers zien dan iemand die de YES-deur platloopt.

 

Kortom, ik sluit me geheel aan bij Peter

 

Nu pak ik vast even stoffer en blik voor Nico....

Link naar reactie
  • 0

Sinds maart van dit jaar ben ik middels een franchise concept vanuit Parijs een Visagieschool gestart in Nederland, naast onderwijs verzorgen wij ook evenementen en importeer ik daarnaast cosmetica , ons vak ( zeker binnen de evenementen) gaat gepaard met pieken, binnen twee dagen een evenement organiseren of ingehuurd worden op een beurs met een team van visagisten en hairstylisten STRESS!! en daarna als het allemaal gelukt is in je eentje in de auto op weg naar huis keihard YES!!! dat het weer gelukt is .

( ik deel die YES overigens ook met mijn geweldige meiden!! positiviteit werkt altijd aanstekelijk.

 

make-up aanbrengen = feelgood overbrengen

 

Ralph

 

www.ralphbaaij.nl

 

 

Ralph Baaij

 

Make-up artist

Link naar reactie
  • 0

Yes-je; Vandaag na een interview te horen gekregen dat ik een artikel 'krijg' midden in mijn doelgroep, zo'n tijdschrift in de stoelzak voor je in het vliegtuig. Jammer genoeg niet van onze Nationale / franse trots anders had deze post bij de grote yes momenten gestaan :P maar van de VLM en dat zijn vooral zakenvliegers en dat is mijn grootste doelgroep

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Yes, afgelopen donderdag bij de eerste ronde van 'NewVenture' te Den Haag / Senter Novum geweest en alhoewel wij met ons FundAid concept (nog :-\ ) geen prijs hadden gewonnen was het toch een zeer inspirerende avond.

 

Wat een bruisende energie van ondernemers die van idee naar bedrijf gaan, zelfs gemerkt dat je ondernemers kennis voor anderen ook te gebruiken is, zonder mijn FundAid concept aan anderen bloot te geven.

 

Yes, je gaat er voor je eigen nieuwe opzet maar promoot meteen je andere bedrijf.

 

En verder.......een goed ontspannend weekend gewenst,

Rick

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.