De Grote Voorstel-Draad van HigherLevel : Welkom!

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Dennis, jong en ambitieus ( 18 jaar )

Ik zit nog op school ( studeren is een te duur woord ), ik volg de opleiding ICT zit in het 3de jaar en wil naar deze school nog verder leren.

Ik ben bezig met het opzetten van een computer reparatie service hier in mijn dorp ( Veldhoven ). Ik ben al een tijdje lid maar laat niet vaak van me horen, ik ben meer een lezer.

 

ik heb hier al veel geleerd en hoop dat ik hier nog meer kan leren.

 

Tot zo ver mijn introductie.

 

Dennis

Link naar reactie

Beste HL'ers,

 

Sinds de zomer 2005 studeer ik fiscaal recht en economie en sinds 2 maanden reageer ik met veel plezier op dit forum. Het wereld van forummen vind ik leuk en voornamelijk om anderen te helpen met mijn kennis!

 

Naast het bedrijfsleven heb ik een passie voor horloges waar de cijfercombinatie in mijn naam ook op slaat.

 

Op het programma staat nog een master in fiscaal recht, binnenkort een appartement en een adviesfunctie bij een gerenommeerd belastingadvies kantoor.

 

Tot die tijd zal ik hier oefenen en lekker rond lezen

 

Tot zover mijn introductie

 

Grt Ryan (20 jr uit brabant)

Fiscalist in de maak

Link naar reactie

Goedemiddag,

Ik ben Quinten, 22 jaar oud en bezig met het einde van mijn studie Small business and retail management.

Hiervoor heb ik in mijn 2de jaar al een minionderneming op moeten zetten. Met winst afgesloten! Erg Fijn!

 

Ook ik heb ondertussen nog een hoop geleerd op HL en ik vind ook dat je eigenlijk iets van een voorstel pagina moet maken, of je gegevens in je profiel uitgebreider moet invullen.

Link naar reactie

Een goedemorgen,

 

Ik ben Bas, woonachtig in Tilburg en ben 21 jaar. Ik ben officiëel derde jaar International Business aan de Universiteit van Tilburg, maar heb het grootste deel van het vorige academisch jaar besteed aan verschillende verre reizen. Ik ben bezig met het opzetten van een eigen bedrijf, waarvoor ik in het bezit ben van verschillende websites. Ik verdiep me op dit moment in het zelfstandig ondernemerschap (wat naar mijn mening nauwelijks wordt gedoceerd op universiteiten), intellectuele eigendomsrechten en belastingrecht, en heb hier op HigherLevel al een heleboel 'sound advice' gekregen. Daarnaast werk ik op dit moment part-time bij één van de grootste banken van Nederland.

 

Alhoewel ik het vooralsnog vooral bij vragen heb gelaten, hoop ik binnenkort ook vragen van anderen te gaan beantwoorden.

Link naar reactie

Hoi Ryan,

Sluit me aan bij Rene, welkom hier

 

Frans

 

PS. het is een mooie hoor die rolex 16600, maar de vraag is natuurlijk: heb je hem ook?

 

Sinds de zomer 2008 heeft ie maar 2 keer stil gestaan ;D

 

Edit afbeelding verwijderd.

 

Spaarpotje voor de Panerai zit bijna vol....

Fiscalist in de maak

Link naar reactie

Hoi,

 

Ben net lid geworden en wil me even voorstellen. Mijn naam is (in het echt) ook Manon. Ik ben na een jaartje als werknemer te hebben gewerkt in 1999 als zzp'er gaan werken. Mijn achtergrond ligt in de verzekeringsbranche en ben daar tot 2004 heel actief geweest als projectmanager. Vanaf 2004 werk ik als fusie & overname adviseur, geweldig leuk werk!!! Ik heb rechten gestudeerd en heb een waarderingsopleiding gedaan waardoor ik inmiddels Register Valuator ben (oftewel geregistreerde beroepsgroep van (bedrijfs)waardeerders). Heb ook nog 2 jaar (2002/2003) een bedrijf in de zorg gehad.

 

Naast mijn werk ben ik actief voor Jong Ondernemen (mentoren van studentenbedrijven) en heb ik net samen met wat anderen een ondernemersclubje opgericht wat met een kleine groep deelnemers al heel veel vruchten afwerpt.

 

Ik ben getrouwd (met een IT zzp'er) en heb een dochtertje van juli 2005. We zijn erg into bio en eco en zijn nu samen bezig om een daaraan gelieerde webwinkel op te zetten. Heel leuk, haal er veel inspiratie en energie uit en verwacht er professioneel ook veel van.

 

Ik word erg enthousiast van startende ondernemers, ben er nu zelf ook weer eentje, en ik hoop daarom dat ik op het forum zo nu en dan ook antwoorden kan geven en niet alleen maar vragen kan stellen.

 

Ben ook te vinden op Linked In, zie mijn profiel.

 

Groetjes, Manon

Link naar reactie

Hallo,

 

Ik ben Rob, 43 jaar en sinds 6 jaar zelfstandig ondernemer. Ik richt me op een scala van activiteiten in de electrotechnische branche. Omdat export een groot deel hiervan inneemt heb ik me hier maar eens aangemeld om wellicht wat contacten en/of ideeen op te doen.

Groet,

Rob

Link naar reactie

Ik hou van dit soort forums!!!!

Mijn probleem is altijd wel dat ik van veel dingen enthousiast kan worden waardoor mijn nachten nogal kort zijn ;D

 

Ik begrijp overigens niet waarom mijn berichtenaantal 6 blijft als ik een nieuwe reactie plaats. Tellen alleen nieuwe berichten en reacties in hetzelfde bericht niet?

Link naar reactie
waardoor mijn nachten nogal kort zijn

 

Dan zullen we elkaar hier regelmatig ontmoeten, ben ik bang..... ;D

Er zijn er hier meer aangetast met ondernemersinsomnia...

 

Maar wellicht kunnen we eens experimenteren met Joost, als zijn de expert op fiscale zaken, als Joost zoiets zou willen tenminste: een digitaal vragenuurtje op donderdagavond van 21:00 tot 22:00 uur

(en het draadje: faillissementszaken met Marcel 's-nachts van 03:00 uur tot en met 04:00 uur )

Link naar reactie

Me 2. Denk al de hele dag dat het maandag is..... en heb zelfs iemand gesmst die zaterdag verhuist met de boodschap: nog 5 nachtjes slapen....

Mijn hersenen draaien op volle toeren en kunnen de dagelijkse dingen niet meer onthouden. Gelukkig heb ik een dochtertje, die houdt me normaal :P

Link naar reactie

You bent wel erg actief zeg. En je geeft blijk dat je daardoor slaap mist, de tijd niet weet en dagelijkse dingen vergeet. Mijn eerste gevoel is dat je misschien een beetje rustiger aan moet doen. Het kan natuurlijk de aard van het beestje zijn, maar ik ken ook mensen bij wie dat de eerste tekenen van burn-out waren.

 

Maar waar bemoei ik mij mee... Sancho, heb je nog ruimte op je ezel?

Link naar reactie

Ik waardeer je bezorgdheid. Het is een bewuste tijdelijke keuze.

 

We zijn 1 januari begonnen met de uitwerking van ons nieuwe concept en misschien herken je het: dan heb je energie voor 10. We zijn nu 3 weken verder en nu begint het aantal uren slaap me een beetje op te breken ;D. Ben gisteren dus ook wat vroeger naar bed gegaan. Ik had daarnaast gisteren overdag ook 3 super zakelijke gesprekken waardoor ik meer bezig ben met opportunities dan met de dag van de week.

 

Gelukkig ben ik inmiddels ervaren in dit soort hypes en na lekker sporten en een avondje ontspannen is alles weer ok.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.