Higherlevel.nl goes to the beach !

Aanbevolen berichten

ik heb nooit veel aan netwerken gedaan, (behalve via online fora, waarbij eigenlijk Higherlevel de enige is waar mensen een beetje normaal met elkaar omgaan)

Maar het netwerken bevalt me wel, het levert een hoop nieuwe inzichten en ideeen op. Bovendien pak je hier en daar ook nog wat nieuwe klanten/projecten op.

Ik wil wel meer gaan doen met het netwerken en andere mijn bedirjf laten zien en zo ook proberen mijn kennis over te dragen aan andere.

 

Staan al deze dingen hier op de site? Of heeft iemand nog een site waar ze staan.

Link naar reactie

Ik zag op dit moment alleen maar workshops en heel doelgerichte bijeenkomsten staan.

En dan wel iets op 4 juni, maar op die dag gaat 40% van Nederland naar de stembus en ondersteunen wij diverse politieke partijen in de laatste fase van de verkiezingsstrijd.

 

Maar ik zal hem in de gaten houden.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

en andere mijn bedirjf laten zien en zo ook proberen mijn kennis over te dragen aan andere.

 

Volgens inside informatie ziet iedereen die de 25e aanwezig is jouw bedrijf ;)

 

Deelnamestand: 42 deelnemers hebben definitief aangegeven dat ze komen.

 

Heb ik mijn eigen sociale netwerk nog niet uitgenodigd... Dus het gaat op zeker gezellig worden ;D

 

Iedereen die net pas inhaakt en ook zin heeft in het strand.... Aanmelden kan nog tot 11 juni a.s. tot 24.00 uur !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik (wij) helaas niet.

Een paar mensen kennen nu mijn echte gezicht, en zijn daar niet veel mee opgeschoten ! ;D ;D

Dus Tommie gaat met zijn gezinnetje in een tentje dat weekend lekker even weg !

 

Veel plezier iig, en voor de twijfelaars : Mijn eerste ontmoeting was superspannend (Calimero's verjaardag), de tweede (HL meeting bij Henri) erg spannend, maar ik had het voor geen goud willen missen !!

 

Dus, zet je over je twijfels heen, en wanneer je enigszins kunt : GAAN !

 

 

Link naar reactie

Om toch maar een deel van de Geheime Agenda te verklappen :

 

Tijdens de borrel zullen een aantal prijzen uitgereikt/bekend gemaakt worden :

 

- Meest Veelbelovende Higherlevel-Ondernemer en voor het Beste Higherlevel-Nieuwe Vinding/concept

 

En na een paar jaar pauze zal hij deze keer officieel worden uitgereikt :

 

De Antonie van Leeuwenhoeck - beker wordt uitgereikt aan het Meest Gewaardeerde lid van Higherlevel voor 2009.

Link naar reactie
De Antonie van Leeuwenhoeck - beker wordt uitgereikt aan het Meest Gewaardeerde lid van Higherlevel voor 2009.

 

Wat mij betreft onder één voorwaarde: dat ie die beker pas krijgt als z'n BOEK! BOEK! BOEK! BOEK! BOEK! eindelijk bij de drukker ligt ;D

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Ladies, gents,

 

Vanmorgen heb ik toch een afmelding verstuurd. Ik had er zo zin in maar ik ga toch verstek want ik kreeg een vakantie mogelijkheid onder mijn neus geschoven waar ik geen nee tegen kan zeggen. Zwitserland, zwembad, cabriootje, haute horlogerie, zonnetje, wereldstad here I come!

Fiscalist in de maak

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.