In haar kersttoespraak pleitte onze Koningin voor meer persoonlijk contact. Social Media zoals Twitter, Hyves, Facebook en Linkedin maakt volgens haar de wereld onpersoonlijker. Ook de zakelijke dienstverlening zou hierdoor worden beinvloed.
Ik ben het absoluut niet met haar eens. Door Social Media ben ik in staat gebleken door veel meer zakelijke contacten aan te spreken en uiteindelijk ook fysiek te ontmoeten waardoor mijn business en dito omzet een enorme boost oplevert. Ik ben van mening dat door Social Media juist veel meer contact wordt gemaakt dan vroeger, weliswaar niet altijd fysiek, maar uiteindelijk wordt het wel makkelijker om fysiek een afspraak te maken met prospects, juist door de Social Media.
Wat vinden jullie van de mening van onze Koningin?
drs. Jeroen Tuijp Actuaris AG
www.edmondhalley.nl : actuariële diensten en pensioenadvies voor bedrijven
www.edmondhalley.nl : pensioenmanagement, pensioenopleidingen en risicomanagement voor bedrijven en pensioenfondsen
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
edmondhalley
edmondhalley
In haar kersttoespraak pleitte onze Koningin voor meer persoonlijk contact. Social Media zoals Twitter, Hyves, Facebook en Linkedin maakt volgens haar de wereld onpersoonlijker. Ook de zakelijke dienstverlening zou hierdoor worden beinvloed.
Ik ben het absoluut niet met haar eens. Door Social Media ben ik in staat gebleken door veel meer zakelijke contacten aan te spreken en uiteindelijk ook fysiek te ontmoeten waardoor mijn business en dito omzet een enorme boost oplevert. Ik ben van mening dat door Social Media juist veel meer contact wordt gemaakt dan vroeger, weliswaar niet altijd fysiek, maar uiteindelijk wordt het wel makkelijker om fysiek een afspraak te maken met prospects, juist door de Social Media.
Wat vinden jullie van de mening van onze Koningin?
drs. Jeroen Tuijp Actuaris AG
www.edmondhalley.nl : actuariële diensten en pensioenadvies voor bedrijven
www.edmondhalley.nl : pensioenmanagement, pensioenopleidingen en risicomanagement voor bedrijven en pensioenfondsen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24372-koningin-tegen-social-media/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
70 antwoorden op deze vraag