Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lennom
lennom
Dag Allemaal,
Onze single-product webshop hebben we ondergebracht bij een mediaburo,
Achter de webshop draait een degelijke en overzichtelijk backoffice,
maar we hebben een zwak punt ontdekt, namelijk 'de verzending van emails'.
Een groot aantal klanten heeft ons inmiddels laten weten dat de bestelbevestiging nooit is aangekomen.
De bestelbevesting is tevens de enige factuur die de klant ontvangt, dus absoluut belangrijk.
Op dit moment wordt alles verstuurd vanuit de backoffice,
maar schijnbaar is dit niet stabiel.
Ik ben me inmiddels aan het verdiepen in mailsoftware die wordt aangeboden door b.v.
- MailExpert.nl
- getresponse.com
- mailchimp.com
Maar ik merk dat dit voornamelijk is bedoeld voor het versturen van mailings.
Mijn vraag is; Hoe zorgt een bedrijf als Bol.com ervoor dat de standaard e-mails (lees: bestelbevestiging, verzendstatus, etc..)
met 100% zekerheid aankomen bij de klant?
is het gebruikelijk om een dergelijk mailsysteem te laten bouwen?
of bestaan er misschien standaardoplossingen?
???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25182-hoe-doen-bolcom-en-frs-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag