Laatst iets besteld bij een verpakkingswebwinkel. In de winkelwagen met grote letters: GRATIS CADEAU bij uw bestelling. Ik wil helemaal geen gratis cadeau. Maar het cadeau uitvinken ging niet, cadeau was VERPLICHT.
Bestelling komt binnen, met het gratis cadeau. Het is een mooie kurkentrekker. Ik mot geen kurkentrekker, ik drink geen wijn. En als ik wijn dronk dan wilde ik ook geen kurkentrekker. Opzouten met die kurkentrekker! Ik word compleet gestoord van al die gratis presentjes waar ik niet om heb gevraagd. Ik wil geen kurkentrekker, geen fles wijn, geen digitaal fotolijstje, geen jaaragenda, geen luxe aansteker, geen rugtas, ik wil NIKS.
Ben ik de enige die zich stoort aan verplichte ongevraagde presentjes? Zijn presentjes echt de manier om klanten tevreden te houden en/of aan je te binden? Ik geloof er eigenlijk helemaal niks van. Als je als leverancier echt iets wilt doen, geef dan desnoods een kleine korting op het orderbedrag ofzo. Maar kom bij mij niet aan met dit soort onzin.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marco72
Marco72
Laatst iets besteld bij een verpakkingswebwinkel. In de winkelwagen met grote letters: GRATIS CADEAU bij uw bestelling. Ik wil helemaal geen gratis cadeau. Maar het cadeau uitvinken ging niet, cadeau was VERPLICHT.
Bestelling komt binnen, met het gratis cadeau. Het is een mooie kurkentrekker. Ik mot geen kurkentrekker, ik drink geen wijn. En als ik wijn dronk dan wilde ik ook geen kurkentrekker. Opzouten met die kurkentrekker! Ik word compleet gestoord van al die gratis presentjes waar ik niet om heb gevraagd. Ik wil geen kurkentrekker, geen fles wijn, geen digitaal fotolijstje, geen jaaragenda, geen luxe aansteker, geen rugtas, ik wil NIKS.
Ben ik de enige die zich stoort aan verplichte ongevraagde presentjes? Zijn presentjes echt de manier om klanten tevreden te houden en/of aan je te binden? Ik geloof er eigenlijk helemaal niks van. Als je als leverancier echt iets wilt doen, geef dan desnoods een kleine korting op het orderbedrag ofzo. Maar kom bij mij niet aan met dit soort onzin.
Wat is jullie mening?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29522-gratis-non-dingen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag