In augustus hebben mijn vriend en ik tickets geboekt voor een vakantie naar India in de maand maart.
Na navraag bij KLM blijken deze tickets niet te wijzigen en niet te annuleren.
Momenteel sta ik op het punt een overeenkomst met een klant te tekenen voor zo'n vijf maanden. De klant geeft mij geen mogelijkheid drie weken op vakantie te gaan ivm go live datum in deze periode, waardoor ik mijn vakantie zou moeten opgeven bij het aangaan van de overeenkomst. De agency die er tussen zit is bereid mij 1 van de 2 tickets terug te betalen.
Ik vraag mij nu af hoe ik administratief om moet gaan met de kosten die gemoeid zijn met het annuleren van mijn vakantie.
Kan ik tickets in mijn zaak opbrengen als zakelijke kosten?
En zo ja, moet ik de terugbetaling van de helft van de ticket kosten zien als omzet?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evol
evol
Ik ben ZZPer, en heb een eenmanszaak.
In augustus hebben mijn vriend en ik tickets geboekt voor een vakantie naar India in de maand maart.
Na navraag bij KLM blijken deze tickets niet te wijzigen en niet te annuleren.
Momenteel sta ik op het punt een overeenkomst met een klant te tekenen voor zo'n vijf maanden. De klant geeft mij geen mogelijkheid drie weken op vakantie te gaan ivm go live datum in deze periode, waardoor ik mijn vakantie zou moeten opgeven bij het aangaan van de overeenkomst. De agency die er tussen zit is bereid mij 1 van de 2 tickets terug te betalen.
Ik vraag mij nu af hoe ik administratief om moet gaan met de kosten die gemoeid zijn met het annuleren van mijn vakantie.
Kan ik tickets in mijn zaak opbrengen als zakelijke kosten?
En zo ja, moet ik de terugbetaling van de helft van de ticket kosten zien als omzet?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag