Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jewelsfromabove
Hoi allemaal,
Ik ben erg nieuwsgierig!
Ze zeggen dat ondernemen met vallen en opstaan is en dat kan ik beamen.
Ik heb onwijs veel dingen geprobeerd en ik heb erg veel zien mislukken, nu wil ik het voor de zoveelste keer weer gaan proberen. Een lijn met kindersieraden en accessoires, ik geloof erin. Ik weet wat er de vorige keren verkeerd is gegaan dus deze keer zou het beter moeten gaan, denk ik dan maar!
Hoe zit dat bij jullie? Hoe vaak hebben jullie moeten proberen, vechten enz. Misschien zelfs een paar keer bijna opgegeven, of wellicht tijdelijk opgegeven.
Wat was voor jullie de reden om het toch weer te proberen en waarom lukte het toen ineens wel?
Zoals ik al zei, ik ben erg nieuwsgierig en ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.
Groetjes Mieke
ps. lees gerust terug mijn oude posts terug ;)
Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl