Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Zeer gewaardeerde mede-higherlevelaars van het eerste uur en van latere uren,
ik wil mijn gevoel over de huidige stand van zaken alhier eens met jullie delen.
Er zitten heel wat uren van mijn leven in dit forum. In de vorm van lezen en vooral: mensen helpen. De hoeveelheid posts en mijn karma zeggen daar misschien iets over. (Die zal wel dalen na deze post, maar is 93 op dit moment)
De laatste tijd voel ik me een beetje 'weggeblazen' door instroom van mensen die hier pas komen kijken en zich in de kijker spelen door veel aanwezigheid en niet per sé inhoud of het bieden van hulp.
Dat vind ik jammer en ten koste gaan van de kwaliteit van de discussies- we hebben met z'n allen een mooie tuin laten groeien en bloeien en er komen wat mensen nogal lomp door de borders en perkjes stampen vind ik. Mensen als Nils, TwaLevel, Decorum, Alef, Benm enzovoorts hebben zich jarenlang veel moeite getroost een goed forum op te bouwen en ik vind het ook naar hén toe een beetje respectloos hoe er nu door anderen wordt omgesprongen met Higherlevel.
Zelf ben ik ook heel enthousiast en met veel aanwezigheid en een uitgesproken mening op dit forum beland, maar ben wel met mijn poten in de blubber gaan staan. Ik hoop dat mensen bij zichzelf na willen gaan of ze roofbouw plegen op onze gezamelijke inspanningen of actief bijdragen aan een nóg mooier plekje in het onderneem-universum...
Warme groet,
Annedien