sinds jan.2016 heb ik een LTD vele banken doen geen zaken met LTD,
waardoor ik nu niet verder met mij zaak kan.
ik heb ostrea.uk benaderd advies telefonisch gehad,
die raden me aan om bij de DBcard of KNAB (prive deze koppelen op je webshop), en Cardgate te gaan.
vandaag de zoveelste afwijzing.
wie kan me helpen ik weet niet meer wat ik moet doen.
mij me internetkassa ( mollie) (Cardgate) wordt ik afgewezen omdat ik geen zakelijke rekening heb.
leg je uit dat de banken in NL geen LTD accepteren. en dat je op advies van Ostrea KNAB bank moest nemen. maar onder tussen kom ik steeds verder weg te zakken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lilien123
lilien123
Ik loop al enige tijd tegen muren.
sinds jan.2016 heb ik een LTD vele banken doen geen zaken met LTD,
waardoor ik nu niet verder met mij zaak kan.
ik heb ostrea.uk benaderd advies telefonisch gehad,
die raden me aan om bij de DBcard of KNAB (prive deze koppelen op je webshop), en Cardgate te gaan.
vandaag de zoveelste afwijzing.
wie kan me helpen ik weet niet meer wat ik moet doen.
mij me internetkassa ( mollie) (Cardgate) wordt ik afgewezen omdat ik geen zakelijke rekening heb.
leg je uit dat de banken in NL geen LTD accepteren. en dat je op advies van Ostrea KNAB bank moest nemen. maar onder tussen kom ik steeds verder weg te zakken.
wie weet wat ik kan doen.
ik sta netjes in de KVK ingeschreven,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52434-zakelijke-bankrekening-voor-ltd-verkrijgen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
33 antwoorden op deze vraag