Ik kan een leuke webshop overnemen voor een goede prijs. Daarvoor wil (en kan) ik een privelening afsluiten.
Na aanmelding bij de KvK als eenmanszaak en openen van een zakelijke rekening stort ik het volledige privé geleende bedrag als priveboeking (dit is dan mijn EV).
Privé betaal ik maandelijks een aflossingsbedrag plus rente. De aflossing en rente die ik privé betaal kan ik dit ook verwerken in de boekhouding van de eenmanszaak?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jakob
Jakob
Ik kan een leuke webshop overnemen voor een goede prijs. Daarvoor wil (en kan) ik een privelening afsluiten.
Na aanmelding bij de KvK als eenmanszaak en openen van een zakelijke rekening stort ik het volledige privé geleende bedrag als priveboeking (dit is dan mijn EV).
Privé betaal ik maandelijks een aflossingsbedrag plus rente. De aflossing en rente die ik privé betaal kan ik dit ook verwerken in de boekhouding van de eenmanszaak?
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54563-privelening-bank-gebruiken-bij-starten-bedrijf-renteaflossing-in-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag