Sinds 2015 heb ik mijn eigen onderneming. Dit jaar mogen er echt weer wat nieuwe opdrachtgevers bij komen. Daarom stel ik doelen en haal ik overal informatie en inspiratie vandaan. Ik merk dat de doelen al snel naar de achtergrond verdwijnen vanwege ander werk, kinderen, een sociaal leven en noem maar op. Een coach zou uitkomst kunnen bieden, maar ik heb al veel geld aan coaching uitgegeven. Nu moet ik het zelf doen. Volgens mij kan ik wat meer focus gebruiken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Renate1977
Renate1977
Hallo allemaal,
Sinds 2015 heb ik mijn eigen onderneming. Dit jaar mogen er echt weer wat nieuwe opdrachtgevers bij komen. Daarom stel ik doelen en haal ik overal informatie en inspiratie vandaan. Ik merk dat de doelen al snel naar de achtergrond verdwijnen vanwege ander werk, kinderen, een sociaal leven en noem maar op. Een coach zou uitkomst kunnen bieden, maar ik heb al veel geld aan coaching uitgegeven. Nu moet ik het zelf doen. Volgens mij kan ik wat meer focus gebruiken.
Hoe houdt jij focus?
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Renate
[Mod edit:spelfout in titel hersteld]
Groeten,
Renate van Laarhoven
Renate Acteert!
https://www.renateacteert.nl
Maak het interessant... ontwikkel jezelf!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag