Ik wil graag snacks, friet en belegde broodjes gaan bezorgen. Nu heb ik één vraag: Ik heb weinig geld: 4000,- op mijn lopende rekening. Ik zou hier graag een caravan kopen en de hele boel eruit slopen met mijn (handige) vader. De boel inpakken met RVS, frituurpannen aanschaffen en vanuit daar bestellingen bezorgen met mijn zelfgebouwde hoge kwaliteits- website. Waar moet ik aandenken i.v.m. regelgevingen? Een foodtruck mag ook eten bereiden in een caravan. Kan dit gewoon?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Thummus
Thummus
Beste leden van Higherlevel,
Ik wil graag snacks, friet en belegde broodjes gaan bezorgen. Nu heb ik één vraag: Ik heb weinig geld: 4000,- op mijn lopende rekening. Ik zou hier graag een caravan kopen en de hele boel eruit slopen met mijn (handige) vader. De boel inpakken met RVS, frituurpannen aanschaffen en vanuit daar bestellingen bezorgen met mijn zelfgebouwde hoge kwaliteits- website. Waar moet ik aandenken i.v.m. regelgevingen? Een foodtruck mag ook eten bereiden in een caravan. Kan dit gewoon?
Alvast bedankt en geniet van het zonnetje! :)
Thomas
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56391-snacks-bezorgen-vanuit-een-verbouwde-caravan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag