Ewout Wolff Geplaatst: 24 augustus 2005 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 24 augustus 2005 We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt. Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep. Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch : Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ? [mod edit: titel ververst na samenvoegen] Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
0 Gast Verwijderd account Geplaatst: 20 mei 2006 Gast Verwijderd account Geplaatst: 20 mei 2006 Yes! De orders beginnen nu eindelijk echt binnen te komen. het aantal aanmeldingen op de nieuwsbrief is enorm en ook het forum wordt steeds beter bezocht. Daarnaast bellen leveranciers me al op om te vragen of ze op mijn site vertegenwoordigd kunnen worden....YES!!! Link naar reactie
0 Ties [r.i.p.] Geplaatst: 1 juni 2006 Ties [r.i.p.] 752 33 Geplaatst: 1 juni 2006 Hoi mede-HLers. Mijn artikelenreeks hier op higherlevel heeft geresulteerd in een eerste artikel van mijn hand in een "hard-copy" vakblad "Fusie en Overname" genaamd "Geld zoeken in drie stappen". YES!! Als de uitgever ermee akkoord gaat zal ik dit artikel in de komende periode ook hier op higherlevel publiceren. Dit zal dan het startschot zijn voor een nieuwe serie artikelen over mijn passie: entrepreneurs en de zoektocht naar geld. Met vriendelijke groet, Ties In memoriam Link naar reactie
0 Ewout Wolff Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 1 juni 2006 MEGA YES, TIES !!! Mooi man ! Is die uitgever op het idee gekomen door jouw serie hier of had je zelf zoiets van : als ik het op HL kan, waarop dan ook niet op papier ? In welk geval dan ook : YES ! Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
0 Ties [r.i.p.] Geplaatst: 2 juni 2006 Ties [r.i.p.] 752 33 Geplaatst: 2 juni 2006 Hoi Webwolff, Dank je wel voor je enthousiaste reactie! Het was de eerste variant: ze kwamen mij via de artikelen op HL op mijn spoor ("we weten al dat je kunt schrijven"). Over de publicatie op higherlevel is het probleem dat de uitgever van het blad bij voorkeur exclusieve content heeft. Ze hebben dus liever niet dat ik het artikel in dezelfde vorm ergens anders publiceer. Met vriendelijke groet, Ties In memoriam Link naar reactie
0 Voys.nl Geplaatst: 2 juni 2006 Voys.nl 4 0 Geplaatst: 2 juni 2006 Onze mooiste yes momenten zijn er als nieuwe klanten op aanraden van bestaande klanten binnenkomen. Dan weten namelijk dat we ons werk gewoon goed doen en dat we door klanten gewaardeerd worden. Ook is iedere keer dat een klant ons bedankt weer een mooi moment. www.voys.nl/0800/0900/088/ | 0900/0800/088 servicenummers www.voys.nl/voip/ | zakelijk VoIP www.voys.nl/call_me_now/ | Call Me Now zoals het hoort -Scherpe tarieven -Beveiliging tegen grapgesprekken -Passende grafische vormgeving Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 3 juni 2006 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 3 juni 2006 Mijn artikelenreeks hier op higherlevel heeft geresulteerd in een eerste artikel van mijn hand in een "hard-copy" vakblad "Fusie en Overname" genaamd "Geld zoeken in drie stappen". YES!! Wat een mooi compliment en wat leuk dat je vele goede en informatieve werk aan die columns op zo'n manier beloond en gewaardeerd wordt! Ik heb de columns en je andere bijdragen aan dit forum altijd meet veel interesse gelezen, leuk dat een vakblad als deze, dit ook oppikt. Gefeliciteerd Ties! Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 3 juni 2006 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 3 juni 2006 Onze mooiste yes momenten zijn er als nieuwe klanten op aanraden van bestaande klanten binnenkomen. Dat voelt inderdaad altijd erg goed. "Dag, ik ben ... en ik was op bezoek bij .... en die waren zo enthousiast, en nu willen we ook ..." :-) christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 Ilja van Roon Geplaatst: 27 juni 2006 Ilja van Roon 877 3 Geplaatst: 27 juni 2006 Na publicatie van mijn boek over zakelijk schrijven een paar weken geleden, heb ik afgelopen vrijdag de communicatieadviseurs van een bekend Nederlandse consultancy een schrijftraining gegeven. Mijn eerste, en zeker niet mijn laatste! Toen kreeg ik gisteren een mailtje van een Engelse uitgever van computerbladen, die vroeg of hij de PDF van mijn boek mocht toevoegen aan de DVD die elke maand naar 17,000 abonnnees van een blad gaan. Ehh.....ok. De PDF is in een paar weken tijd al 2,600 keer gedownload van www.capturedeliverexcel.com. Kijk, dat is nou leuk :) Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing. Link naar reactie
0 Wilbert Philippo Geplaatst: 28 juni 2006 Wilbert Philippo 723 9 Geplaatst: 28 juni 2006 Deze week kregen we het bericht dat we nu ook als bedrijf erkend zijn door Google! Ik zelf en een medewerker waren al individueel 'Qialified Adwords Professional', maar nu zijn we als bedrijf 'Qualified AdWords Company'. Iets wat normaal gesproken alleen is weggelegd voor grote bureaus. Een teken dat onze smalle specialisatie zijn vruchten begint af te werpen. Goed voor onze verdere groei. Oh ja, en vorige week ook nog een mooi Yes! moment toen PCM ons de opdracht gaf om een uitgebreide test te gaan doen met AdWords voor de webshops van Trouw, NRC en de Volkskrant! Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company Hope is not a strategy! Link naar reactie
0 msteer Geplaatst: 28 juni 2006 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 28 juni 2006 UPC was jarenlang de verbeelding van slechte klantenservice in Nederland en vervulde in de rol maar al te vaak de kop van jut in allerlei satirische en consumenten programma’s op TV. Afgelopen jaar was de maat vol en doorbrak een volledig nieuw management team de negatieve spiraal waarin. Met een heldere visie op het klantcontact van de toekomst, maar vooral zonder consessies is enorm hard gewerkt aan een totaal nieuwe invulling van de klantcontact organisatie. Voorheen heilige principes als Average Handling Time zijn losgelaten met als doel de klanttevredenheid te verhogen en de commerciele potentie van elk klantcontact te benutten. Alhoewel UPC zelf nog lang niet tevreden is, zijn de resultaten indrukwekkend. Klantgerichte oplossingen, sublieme management informatie, forecasting en planning en een bevlogen management zijn hierin de sleutels. Ook best wel Yes!! toen een klant een prijs won. Bijzonder prettig gesprek gehad vandaag over een vervolgopdracht. Da's een vette, dus dat vieren we pas als de handtekening staat. Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
0 Edward Geplaatst: 28 juni 2006 Edward 3k 90 Geplaatst: 28 juni 2006 Onze nieuwe mijlpaal is vandaag bereikt, de basis van onze nieuwe website is live. Met grote dank aan een samenwerking tussen verschillende HL leden; Paragin - Jeroen Bakker en Peter de Blieck - en DPID - Dirk Pieter van Walsum. jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel | Link naar reactie
0 Wilbert Philippo Geplaatst: 28 juni 2006 Wilbert Philippo 723 9 Geplaatst: 28 juni 2006 Onze nieuwe mijlpaal is vandaag bereikt, de basis van onze nieuwe website is live. Met grote dank aan een samenwerking tussen verschillende HL leden; Paragin - Jeroen Bakker en Peter de Blieck - en DPID - Dirk Pieter van Walsum. Gefeliciteerd Edward! En natuurlijk Jeroen en Peter ook... ;D Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company Hope is not a strategy! Link naar reactie
0 Edward Geplaatst: 28 juni 2006 Edward 3k 90 Geplaatst: 28 juni 2006 Onze nieuwe mijlpaal is vandaag bereikt, de basis van onze nieuwe website is live. Met grote dank aan een samenwerking tussen verschillende HL leden; Paragin - Jeroen Bakker en Peter de Blieck - en DPID - Dirk Pieter van Walsum. Gefeliciteerd Edward! En natuurlijk Jeroen en Peter ook... ;D Jij uiteraard ook nog Wilbert. ;D jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel | Link naar reactie
0 AmazingMinds Geplaatst: 29 juni 2006 AmazingMinds 258 4 Geplaatst: 29 juni 2006 Succes, hmm, nog niet, maar wel een mijlpaal.. Zojuist met 4 nieuwe sites online gegaan, twee dagen voor mijn eigen deadline. Dat geeft me 2 dagen extra om na te denken over de marketingcampagne. Amazing Minds can do amazing things // Blog // SpelersMarkt, de zoekmachine voor sporters, clubs en trainers Link naar reactie
0 BE WANNE Geplaatst: 5 juli 2006 BE WANNE 325 10 Geplaatst: 5 juli 2006 YES Eindelijk een klant die ons ICT concept gaat uitrollen, 1200 werkplekken pro-actief beheerd.......... Eindelijk :) Link naar reactie
0 carsulae Geplaatst: 6 juli 2006 carsulae 95 0 Geplaatst: 6 juli 2006 YES Eindelijk een klant die ons ICT concept gaat uitrollen, 1200 werkplekken pro-actief beheerd.......... Eindelijk :) Gefeliciteerd. Ben benieuwd naar je product heb je een website? (ondertussen gevonden www.servicenet-itf.nl) Groet, Ronnie -- Carsulae advisering aan het MKB http://www.carsulae.nl Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 6 juli 2006 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 6 juli 2006 Een grote Amerikaanse stad (het gemeentebestuur) heeft via een grote technologiepartner van ons interesse in Izemail. Niet gek toch? christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 6 juli 2006 perry 2k 34 Geplaatst: 6 juli 2006 Een grote Amerikaanse stad (het gemeentebestuur) heeft via een grote technologiepartner van ons interesse in Izemail. Niet gek toch? Christine, ik mag van mijn vriendin altijd pas juichen als de rekening betaald is :) Perry Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 6 juli 2006 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 6 juli 2006 Een grote Amerikaanse stad (het gemeentebestuur) heeft via een grote technologiepartner van ons interesse in Izemail. Niet gek toch? Christine, ik mag van mijn vriendin altijd pas juichen als de rekening betaald is :) Ze heeft helemaal gelijk. Ik heb het nog lang niet verkocht maar het idee dat je in een land geen vestiging en geen reseller hebt en toch vraag naar je product, dat is toch leuk? christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 6 juli 2006 perry 2k 34 Geplaatst: 6 juli 2006 dat is toch leuk? Is ook zo, ik heb al lol als: - een prospect out of the blue zelf belt. - daar een afspraak uit komt - een offerte mag maken - de offerte scoort - project aan het uitvoeren ben - klus af is - faktuur schrijven - en dan eindelijk betaald krijg en vriendin ook blij is :-) Perry Link naar reactie
0 YD01101975 Geplaatst: 7 juli 2006 YD01101975 92 1 Geplaatst: 7 juli 2006 dat is toch leuk? Is ook zo, ik heb al lol als: - een prospect out of the blue zelf belt. - daar een afspraak uit komt - een offerte mag maken - de offerte scoort - project aan het uitvoeren ben - klus af is - faktuur schrijven - en dan eindelijk betaald krijg en vriendin ook blij is :-) Perry Je hebt een stuk meer lol dan je vriendin ;D Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 21 september 2006 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 21 september 2006 Nog niet helemaal een succces, maar twee jaar na de prijsvraag Utopia 2.0, travelling in a sustainable world (georganiseerd door de stad St Etienne, Frankrijk) meld zich in eens een zwitsers technisch onderzoeksbureau, die de mogelijkheden om de scootcase te gaan maken wil onderzoeken. Net de achtergrond van het ontwerp en de prijsvraag doorgemaild,samen met een 'pitch' over de technische haalbaarheid ervan, en nu maar duimen. Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
0 Nico Schouten Geplaatst: 21 september 2006 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 21 september 2006 Ok ik duim mee. ;) Synergeon Link naar reactie
0 Ewout Wolff Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 21 september 2006 Yes ! Yes ! Yes ! Helemaal gaaf wat jullie hier schrijven, gefeliciteerd. Vooral de internationale component spreekt mij altijd aan. Nonex : heb jij deze zelf bedacht ? Doet mij denken aan dat ding waarop Vincent Everts zichzelf belachelijk maakt, hoe heet dat ding ook alweer...is met gyoscopen en zo... Anyway : ziet er gaaf uit & is 2x nuttig daarbij (mag ik er een ?) ;) Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 21 september 2006 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 21 september 2006 Dank voor jullie mee-duimen. Welk ding van Everts bedoel je? Als er een testversie uitkomt ben je de eerste tester/crash-test-dummy, Ewout! Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Ewout Wolff
Ewout Wolff
We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.
Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.
Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :
Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?
[mod edit: titel ververst na samenvoegen]
Online marketing manager Onedaycompany
http://twitter.com/ewoutwolff
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1502 antwoorden op deze vraag