• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is duidelijk dat de "gedragswetenschapper", zoals Mira zichzelf op haar website omschrijft, mijn bijdragen haar geen "Yes"-gevoel geven.

 

Wat een onnodige en laffe stoot onder de gordel. Hiermee laat ze zich wel van haar minst sterke kant zien.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

2 maanden bezig met mijn campagne, druk bezig met werk aan 2 sites van andere klanten, 15 klanten in de wachtkamer en meer lijken aan te komen rennen, afdeling overgenomen, budget geslonken maar alleen maar om goede redenen, teamgeest is verbeterd, campagne verbeterd, we gebruiken steeds meer ASP's ipv zelf ICT in elkaar te knutselen, kortom :

 

 

 

YES ! YES ! YES !

 

 

 

 

 

 

(maar nu wel een beetje moe, dat wel ja)

Link naar reactie
  • 0
Gast archlackware

Ik heb inmiddels alweer mijn 2e (en meteen wat grotere) opdracht binnen!

En ik heb op marktplaats een printer gevinden met een hele goede prijs. Als hij goed is ga ik hem dadelijk kopen!

Link naar reactie
  • 0

Ik heb weer een super yes-moment en die moet ik even met jullie delen. ;D

 

Ik kom met mijn website (met daarbij foto's van de producten, of beter gezegd andersom, foto's met daarbij de url) in het blad Fancy. In nr 11 om precies te zijn, die ligt va 12 mei in de winkel in HEEL NEDERLAND. Het blad heeft een oplage van ik geloof 92000!!!

Het blad is bedoeld voor een groot deel van mijn doelgroep, je kunt dus wel snappen dat ik hier superblij mee ben. ;D ;D ;D

 

En dat nav mijn zelf gefabriceerde persberichtje :P

 

Groetjes,

Ingrid

www.voetsieraden.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb weer een super yes-moment en die moet ik even met jullie delen. ;D

 

Ik kom met mijn website (met daarbij foto's van de producten, of beter gezegd andersom, foto's met daarbij de url) in het blad Fancy. In nr 11 om precies te zijn, die ligt va 12 mei in de winkel in HEEL NEDERLAND. Het blad heeft een oplage van ik geloof 92000!!!

Het blad is bedoeld voor een groot deel van mijn doelgroep, je kunt dus wel snappen dat ik hier superblij mee ben. ;D ;D ;D

 

En dat nav mijn zelf gefabriceerde persberichtje :P

 

Groetjes,

Ingrid

Gefeliciteerd!

 

Als ik jou was zou ik eens gaan kijken hoe je die stroom bezoekers optimaal kunt omzetten in sales. De website die je nu hebt zal dat misschien niet doen, je resultaten kunnen wellicht veel beter worden! Je hebt nog de tijd gekregen om te optimaliseren, doe hier wat mee!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Deze week is, na maanden zweten en zwoegen, mijn boek eindelijk afgerond. Hij staat gratis online en wordt nu ook voor relaties in beperkte oplage gedrukt.

 

De response is goed en is meteen al in omgezet in concrete resultaten. Zo ben ik door een bekende Nederlandse consultancy gevraagd om op basis van het boek een training van een halve dag te verzorgen.

 

Ook zijn er andere bestaande klanten die interesse hebben in een training, ik ga binnenkort bij een grote bank spreken en ik ben gevraagd om voor een goedbezochte site over management te bloggen http://www.managersonline.nl/?section=weblog&action=author&id=7179

 

yeay!

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

De eerste betalende klant is binnen, voor precies het soort opdracht dat ik het liefste doe!

 

En ik heb net mijn "echte" site online gezet (vorige site was een tijdelijke flansversie), het bijpassende briefpapier komt morgen...

 

We're in business now!

 

;D

Link naar reactie
  • 0

De eerste betalende klant is binnen, voor precies het soort opdracht dat ik het liefste doe!

 

En ik heb net mijn "echte" site online gezet (vorige site was een tijdelijke flansversie), het bijpassende briefpapier komt morgen...

 

We're in business now!

 

;D

Gefeliciteerd Lexbridge, dat er vele mogen volgen.

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

Meer een "YESS??" moment. 11 mei presenteer ik op een seminar in Geneve, met een reseller en wat andere partners. Of ik de sheets dan ook in het Frans kon aanleveren. Nu ja, dan mogen ze in het engels, "als je presentatie maar in het Frans is". Hmmm... Slides kun je nog laten vertalen, maar een presentatie van een uur? Toch nog maar wat boekjes erbij kopen.

 

dagdag

Christine

Link naar reactie
  • 0

De eerste betalende klant is binnen, voor precies het soort opdracht dat ik het liefste doe!

 

En ik heb net mijn "echte" site online gezet (vorige site was een tijdelijke flansversie), het bijpassende briefpapier komt morgen...

 

We're in business now!

 

;D

Mooie site Lexbridge. Lekker overzichtelijk, met een passende uitstraling.

 

Succes met de verdere business!

Link naar reactie
  • 0

"als je presentatie maar in het Frans is". Hmmm... Slides kun je nog laten vertalen, maar een presentatie van een uur? Toch nog maar wat boekjes erbij kopen.

 

dagdag

Christine

 

Als je dat voor elkaar krijgt krijg je van mij een HELE DIKKE YESSSS!!!!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Als je dat voor elkaar krijgt krijg je van mij een HELE DIKKE YESSSS!!!!

Nou, de presentatie ging in het frans maar achteraf had ik het beter in het engels kunnen doen, dan heb ik meer te vertellen. Maar omdat zowel personeel als klanten voor een groot deel geen engels spraken (behalve diegenen die wel engels spraken maar dan weer geen frans) moesten de sales gesprekken lekker in het frans. Met resultaat, want als we nu niet binnen een paar weken een aantal klanten in Zwitserland hebben dan weet ik het niet. Snel wat dialogen in het frans laten vertalen, laten zien dat we ook letters met accenten kunnen encrypten (dat kan, we kunnen tenslotte ook Japans encrypten), en kijken of we nog ergens wat boxjes hebben want ze gaan nu als warme broodjes de deur uit.

Nu nog een goeie sales vinden, want als de meeste nieuwe leads die ik heb mij spontaan gebeld hebben is dat een teken dat we veel meer uit de markt kunnen halen als we ook zelf op zoek gaan. Een enorm verschil met 6 maanden terug :-)

 

Zou een presentatie in het Duits erg moeilijk zijn?

 

dagdag

Christine

Link naar reactie
  • 0

Nu nog een goeie sales vinden, want als de meeste nieuwe leads die ik heb mij spontaan gebeld hebben is dat een teken dat we veel meer uit de markt kunnen halen als we ook zelf op zoek gaan. Een enorm verschil met 6 maanden terug :-)

 

Pas mal ca! Felicitations! (ik ben niet zo goed met accenten ;D )

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 110 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.