Beste allen
Ik geef advies aan consumenten en klein zakelijke pand eigenaren over verduurzaming in de ruimste zin van het woord.
Helaas is betaald advies bij de consument niet vanzelfsprekend, en dus verkoop je advies in de vorm van offerte opnames.
De verwerkers van de producten betalen dan het advies aan mij in de zin van winst op de opdracht.
Overigens doen mijn klanten zaken met mij, en sta ik dus ook garant voor de kwaliteit, en afhandeling van eventuele garantie.
De mate van onafhankelijkheid in deze bepaal ik zelf, en ik ben hierin ook eerlijk en transparant tegen mijn klanten.
Recentelijk ben ik benaderd door een partij waar ik al langere tijd mee samenwerk over dat ik heel weinig PUR isolatie verkoop.
Dat moest beter en ik moest het maar verkopen als cel dichte elasto spray.
Daar zaten geen bekende bezwaren bij de verkoop in de weg.
Ik vroeg nog of de PUR schuim dan anders was.
Antwoord was NEE, maar PUR heeft een te slecht imago.
Enige achtergrond in deze.
ik ben tegen pur isolatie vanwege de millieu technische nadelen (Alles wordt chemisch afval zodra pur eraan verkleefd is)
En vanwege de kans op gezondheidsklachten bij klanten, waarbij de kans op gezondheidsproblemen weliswaar heel klein is, maar de gevolgen gigantisch kunnen zijn
PUR schuim heeft gelukkig steeds meer een redelijk slecht imago bij de consument
Dus kwam bij mij de vraag naar boven, mag dit zo maar.
Een product verkopen als een ander product omdat je ervan op de hoogte bent dat veel mensen het product onder de juiste naam niet wensen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
S. Netten
S. Netten
Beste allen
Ik geef advies aan consumenten en klein zakelijke pand eigenaren over verduurzaming in de ruimste zin van het woord.
Helaas is betaald advies bij de consument niet vanzelfsprekend, en dus verkoop je advies in de vorm van offerte opnames.
De verwerkers van de producten betalen dan het advies aan mij in de zin van winst op de opdracht.
Overigens doen mijn klanten zaken met mij, en sta ik dus ook garant voor de kwaliteit, en afhandeling van eventuele garantie.
De mate van onafhankelijkheid in deze bepaal ik zelf, en ik ben hierin ook eerlijk en transparant tegen mijn klanten.
Recentelijk ben ik benaderd door een partij waar ik al langere tijd mee samenwerk over dat ik heel weinig PUR isolatie verkoop.
Dat moest beter en ik moest het maar verkopen als cel dichte elasto spray.
Daar zaten geen bekende bezwaren bij de verkoop in de weg.
Ik vroeg nog of de PUR schuim dan anders was.
Antwoord was NEE, maar PUR heeft een te slecht imago.
Enige achtergrond in deze.
ik ben tegen pur isolatie vanwege de millieu technische nadelen (Alles wordt chemisch afval zodra pur eraan verkleefd is)
En vanwege de kans op gezondheidsklachten bij klanten, waarbij de kans op gezondheidsproblemen weliswaar heel klein is, maar de gevolgen gigantisch kunnen zijn
PUR schuim heeft gelukkig steeds meer een redelijk slecht imago bij de consument
Dus kwam bij mij de vraag naar boven, mag dit zo maar.
Een product verkopen als een ander product omdat je ervan op de hoogte bent dat veel mensen het product onder de juiste naam niet wensen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71859-mag-deze-vorm-van-verkoop-lijkt-op-misleiding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
41 antwoorden op deze vraag