Aanbevolen berichten

Morgen (18-7) ben ik om 10.20 uur te gast bij TV West in het programma "Debby en haar Mannen" (What's in a name) om te praten over alcoholvrije wijn en hoe dit goed past bij een dieet!

Grappig, ze belden twee uurtjes geleden of ik daar tijd voor had! :)

Just for info:

Livestream TV West

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Geduchte tegenstander, Steven!

Advocaat Steven Kroesbergen denkt dat de zaak om iets anders draait. Hij vermoedt dat het Brein te doen is om uiteindelijk (...)

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Absurd vind ik een betere omschrijving. Omdat Brein niet kan achterhalen wie er achter de betreffende website zit proberen ze het doorgeefluik maar aan te pakken.

Steven, zet hem op! ;)

Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.

Ook als brein wel weet te achterhalen wie er achter een site zit hebben ze er nogal een handje van om procedures te gebruiken (misbruiken) die bedoeld zijn voor als iemand niet te achterhalen is (ex parte procedure is de naam volgens mij).

Begrijp ook niet dat dergelijke procedures door de rechters worden toegestaan bij deze partij.

Afgelopen zaterdag heeft er in Het Financieele Dagblad een artikel gestaan over het gebruik van algemene voorwaarden en wat daar zoal bij kan misgaan. Ik ben voor het artikel geïnterviewd. Het artikel bevat ook tips om algemene voorwaarden op een correcte wijze te gebruiken. Zie de bijlage voor het artikel.

Financile_stresstest_Algemene_voorwaarden.pdf

Afgelopen vrijdag had ik al de telefonische opname voor 3FM, om te praten over het boek wat ik nu aan het schrijven ben Ik en mijn Klinfelter, waarbij ik uitgebreid inga over de aandoening wat bij mij vorig jaar is ontdekt. Het is terug te luisteren via deze link op de tijd 01:14:20 ongeveer.

Afgelopen vrijdag had ik al de telefonische opname voor 3FM, om te praten over het boek wat ik nu aan het schrijven ben Ik en mijn Klinfelter, waarbij ik uitgebreid inga over de aandoening wat bij mij vorig jaar is ontdekt. Het is terug te luisteren via deze link op de tijd 01:14:20 ongeveer.

Stoer man, leuk dat het op zo'n grote radiozender is!

Dat is zeker leuk. Wel wat vroeg nog, het boek komt pas 15 december uit, maar toch ben ik al begonnen met media te mailen, omdat je niet altijd weet hoe redacties werken en sommige media komen maar eens per maand uit.

Dat is zeker leuk. Wel wat vroeg nog, het boek komt pas 15 december uit, maar toch ben ik al begonnen met media te mailen, omdat je niet altijd weet hoe redacties werken en sommige media komen maar eens per maand uit.

Als ik jou was zou op je blog in de rechtkolom, bovenaan een prominentere like-knop of blijf-op-de-hoogte-knop plaatsen, zodat je de mensen gemakkelijk kunt bereiken als het boek daadwerkelijk uitkomt.

Als ik jou was zou op je blog in de rechtkolom, bovenaan een prominentere like-knop of blijf-op-de-hoogte-knop plaatsen, zodat je de mensen gemakkelijk kunt bereiken als het boek daadwerkelijk uitkomt.

Dank je, maar kan niets boven het menu zetten, heb de Facebook box wel iets omhoog gezet.

HL-er Ronald Kleverlaan heeft i.s.m. veel andere partijen een rapport opgesteld over Crowdfunding in Europa

En diezelfde Ronald Kleverlaan wint de Accenture Innovation Award

hbazp.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar