Jump to content
Karen

HL-ers met hun onderneming in de media!

Recommended Posts

Gefeliciteerd!

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Gisteren een interview gegeven voor een tijdschrift voor studenten(15-18j) elektrotechniek.

En toevallig deze week via mijn website een aanvraag gekregen om een stage te mogen doen bij mij.

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Zo zit je donderdag in het café met iemand een drankje te doen en zo sta je dan ineens op maandag in het AD (regionieuws Den Haag) :)

[verandering: artikel als bijlage toegevoegd i.v.m. niet voor iedereen leesbaar]

AD_artikel_Doc2.docx

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Zo zit je donderdag in het café met iemand een drankje te doen en zo sta je dan ineens op maandag in het AD (regionieuws Den Haag) :)

[verandering: artikel als bijlage toegevoegd i.v.m. niet voor iedereen leesbaar]

Altijd leuk/ goed, extra publiciteit voor het forum.

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Haha leuk wist niet dat wij collega's waren ;D Al blijf ik meestal wel braaf achter mijn dj meubel staan en draai ik wel platen die goed achter elkaar passen ... behalve bij deze show dan, daar kan en mag alles en daar loop ik ook regelmatig tussen het publiek 8)

Ik heb overigens ook een dj die weleens voor mij werkt, ook zo'n ouwe rot in het vak. Die is altijd een uur of 4 van tevoren op locatie aanwezig en gaat dan ook gezellig met de gasten lopen kletsen, tegen de tijd dat hij begint met draaien denkt iedereen dat ze 'm al jaren kennen en ik krijg altijd goede feedback over hem.

Volgens mij heeft dat niet eens zoveel met zijn draaikwaliteiten te maken, ik heb hem een paar keer gehoord en vond het niet geweldig, maar de klanten vinden het leuk en daar gaat het om. Ik moet alleen wel goed kijken op welk feestje ik hem neerzet.

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

hehe deze is al heul oud, maar kwam 'm vandaag tegen toen onze (nieuwe) accountant vroeg "waarmee heb je die auto dan gewonnen?" - https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=20;action=display;threadid=27975

Helaas is zibb destijds ter ziele gegaan en is veel van de originele content verloren gegaan, maar misschien is dit interview op Marketingfacts leuk om erbij te zien: http://www.marketingfacts.nl/berichten/20091201_interview_richard_theuws_winnaar_zibb_business_challenge_2009

p.s. yep, interview is gedaan door mede-HL-lid David Brinks, met wie ik ondertussen ook een bedrijf samen heb.

Als je serieus met je branding, merchandising of imago aan de slag wil; Merchandise.nl

Theuws.com - Bureau voor strategische marketing. Ben je ZZP-er? Lees dit even.

Afgelopen vrijdag en zaterdag heeft ons foodfestival 'Van die dingen die gebeuren' plaatsgevonden. Tijdens het festival en op de social media kregen we veel complimenten. En als kers op de taart staat er vandaag een mooie sfeerreportage in de regionale kranten. Het was trouwens de eerste keer dat we een evenement organiseerden.

pzc.thumb.jpg.93046d44c30b150e2219bf1bff68bf1b.jpg

Terneuzen zal nooit meer hetzelfde zijn ;D

Hmm... heb je imho toch net de verkeerde van de Spaanse volksfeesten gekopieerd :)

B2Bsure, vooruithelpers in risicomanagement en verzekeren     

Solopartners, brancheorganisatie voor zelfstandige zorgprofessionals       

Blog: verzuim verzekeren wordt duurder, kijken naar alternatieven loont