Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karen
Hallo Allemaal,
Ook ik heb natuurlijk vorige week die fraaie foto van onze eigen Venture Capital Coach in de media gezien. Maar dat was zeker niet de eerste keer dat ik een startende HL-er in een blad aantrof.
Zo stond Danielle van Hulpplus een paar maanden geleden met stukje met een leuke foto met haar oma's in 'De Zaak' en zag ik Sanne Roemen van Oomph een paar weken geleden in 'SiS' staan (een nieuw vrouwenblad met oa aandacht voor vrouwelijke ondernemers). Dat laatste artikeltje kun je bekijken op www.oomph.nl.
Ik vond het erg leuk om de artikeltjes over beide dames te lezen omdat ik hen alleen nog maar digitaal op HL voorbij had zien komen en nu een beeld bij hen kreeg.
Dat bracht mij op de gedachte dat ik wellicht niet de enige ben die het leuk vind om dit soort media-aandacht van startende HL-ers onder ogen te krijgen.
Als jullie dat inderdaad ook wat lijkt is het wellicht een idee om het in dit draadje in de toekomst te melden als je een collega HL-starter in de media tegenkomt of als je daar zelf in staat. Aub wel even regelen dat je het artikel op je eigen website mag plaatsen zodat we een link kunnen opnemen.
Ik lees/merk graag wat jullie hiervan vinden.
Groeten Karen
Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl
Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl