Ga naar inhoud

HL-ers met hun onderneming in de media!

Geplaatst:

Karen

Hallo Allemaal,

Ook ik heb natuurlijk vorige week die fraaie foto van onze eigen Venture Capital Coach in de media gezien. Maar dat was zeker niet de eerste keer dat ik een startende HL-er in een blad aantrof.

Zo stond Danielle van Hulpplus een paar maanden geleden met stukje met een leuke foto met haar oma's in 'De Zaak' en zag ik Sanne Roemen van Oomph een paar weken geleden in 'SiS' staan (een nieuw vrouwenblad met oa aandacht voor vrouwelijke ondernemers). Dat laatste artikeltje kun je bekijken op www.oomph.nl.

Ik vond het erg leuk om de artikeltjes over beide dames te lezen omdat ik hen alleen nog maar digitaal op HL voorbij had zien komen en nu een beeld bij hen kreeg.

Dat bracht mij op de gedachte dat ik wellicht niet de enige ben die het leuk vind om dit soort media-aandacht van startende HL-ers onder ogen te krijgen.

Als jullie dat inderdaad ook wat lijkt is het wellicht een idee om het in dit draadje in de toekomst te melden als je een collega HL-starter in de media tegenkomt of als je daar zelf in staat. Aub wel even regelen dat je het artikel op je eigen website mag plaatsen zodat we een link kunnen opnemen.

Ik lees/merk graag wat jullie hiervan vinden.

Groeten Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Featured Replies

Geplaatst:

eentje

Morgen (18-7) ben ik om 10.20 uur te gast bij TV West in het programma "Debby en haar Mannen" (What's in a name) om te praten over alcoholvrije wijn en hoe dit goed past bij een dieet!

Grappig, ze belden twee uurtjes geleden of ik daar tijd voor had! :)

Just for info:

Livestream TV West

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Geplaatst:

metals

Een beetje zelfbevlekking, maar dit stond vorige maand in de FD Outlook Special over Grondstoffen.

Geplaatst:

ronaldinho

Geduchte tegenstander, Steven!

Advocaat Steven Kroesbergen denkt dat de zaak om iets anders draait. Hij vermoedt dat het Brein te doen is om uiteindelijk (...)

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Geplaatst:

Wouter33

Zag het ook al voorbij komen! Interessant!

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Geplaatst:

Basto

Absurd vind ik een betere omschrijving. Omdat Brein niet kan achterhalen wie er achter de betreffende website zit proberen ze het doorgeefluik maar aan te pakken.

Steven, zet hem op! ;)

Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.

Geplaatst:

member123

Ook als brein wel weet te achterhalen wie er achter een site zit hebben ze er nogal een handje van om procedures te gebruiken (misbruiken) die bedoeld zijn voor als iemand niet te achterhalen is (ex parte procedure is de naam volgens mij).

Begrijp ook niet dat dergelijke procedures door de rechters worden toegestaan bij deze partij.

Geplaatst:

StevenK

Het was in ieder geval een interessante ervaring. Het artikel op nu.nl werd echt vanuit de zittingszaal geupload :)

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Geplaatst:

Sabra

Geduchte tegenstander, Steven!

Advocaat Steven Kroesbergen denkt dat de zaak om iets anders draait. Hij vermoedt dat het Brein te doen is om uiteindelijk (...)

Mijn held :-K ;D

Geplaatst:

Lucien Ridderbroek

Afgelopen zaterdag heeft er in Het Financieele Dagblad een artikel gestaan over het gebruik van algemene voorwaarden en wat daar zoal bij kan misgaan. Ik ben voor het artikel geïnterviewd. Het artikel bevat ook tips om algemene voorwaarden op een correcte wijze te gebruiken. Zie de bijlage voor het artikel.

Financile_stresstest_Algemene_voorwaarden.pdf

Geplaatst:

Maarten Stevens

Ziet er goed uit Lucien!

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Romano Sandee

Afgelopen vrijdag had ik al de telefonische opname voor 3FM, om te praten over het boek wat ik nu aan het schrijven ben Ik en mijn Klinfelter, waarbij ik uitgebreid inga over de aandoening wat bij mij vorig jaar is ontdekt. Het is terug te luisteren via deze link op de tijd 01:14:20 ongeveer.

Geplaatst:

Sabra

Afgelopen vrijdag had ik al de telefonische opname voor 3FM, om te praten over het boek wat ik nu aan het schrijven ben Ik en mijn Klinfelter, waarbij ik uitgebreid inga over de aandoening wat bij mij vorig jaar is ontdekt. Het is terug te luisteren via deze link op de tijd 01:14:20 ongeveer.

Stoer man, leuk dat het op zo'n grote radiozender is!

Geplaatst:

Romano Sandee

Dat is zeker leuk. Wel wat vroeg nog, het boek komt pas 15 december uit, maar toch ben ik al begonnen met media te mailen, omdat je niet altijd weet hoe redacties werken en sommige media komen maar eens per maand uit.

Geplaatst:

Sabra

Dat is zeker leuk. Wel wat vroeg nog, het boek komt pas 15 december uit, maar toch ben ik al begonnen met media te mailen, omdat je niet altijd weet hoe redacties werken en sommige media komen maar eens per maand uit.

Als ik jou was zou op je blog in de rechtkolom, bovenaan een prominentere like-knop of blijf-op-de-hoogte-knop plaatsen, zodat je de mensen gemakkelijk kunt bereiken als het boek daadwerkelijk uitkomt.

Geplaatst:

Romano Sandee

Als ik jou was zou op je blog in de rechtkolom, bovenaan een prominentere like-knop of blijf-op-de-hoogte-knop plaatsen, zodat je de mensen gemakkelijk kunt bereiken als het boek daadwerkelijk uitkomt.

Dank je, maar kan niets boven het menu zetten, heb de Facebook box wel iets omhoog gezet.

Geplaatst:

Rene van Zandwijk

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

• 1 month later...
Geplaatst:

Zomaar iemand

Niet echt de media, maar wel een filmpje van een beurs van gisteren:

http://www.youtube.com/watch?v=hEiRgJMjxjU

Filmpje is niet door ons gemaakt.

Geplaatst:

herman van der helm

Leuk Jasper.

Ik heb het filmpje doorgestuurd naar www.ypenburg.nu voor verdere promotie.

Geplaatst:

Zomaar iemand

leuk dank je wel.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Frans Sijtsma

HL-er Ronald Kleverlaan heeft i.s.m. veel andere partijen een rapport opgesteld over Crowdfunding in Europa

Zie o.a. nuzakelijk.nl

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Frans Sijtsma

HL-er Ronald Kleverlaan heeft i.s.m. veel andere partijen een rapport opgesteld over Crowdfunding in Europa

En diezelfde Ronald Kleverlaan wint de Accenture Innovation Award

hbazp.jpg

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Nico Schouten

Zojuist 'onze 'Thijl' bij Eenvandaag over zijn bezorgdienst.

Topic "boodschappen bezorgdienst"

Geplaatst:

herman van der helm

Een zeer prestigieuze prijs gewonnen in Frankrijk via onze franse importeur. Legt ons geen windeieren op de Franse markt denk ik.

CCF26112012_00001.thumb.jpg.7eae7e7e53bffc570ddd307fb1bcc3bf.jpg

Geplaatst:

Zomaar iemand

Gefeliciteerd!

Wat zegt het certificaat precies?

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

In de lauwerkrans:

Speciale vermelding

Speciale juryprijs

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.