• 0

Geschil met Allebedrijvenin... (AllebedrijveninNederland.nl)

Een dikke maand geleden hebben we een proefabonnement genomen op een dienst van een reclamebureau dat via internet opereert.

Dit hebben we via de telefoon gedaan, en het gesprek is opgenomen als bewijs van goedkeuring.

Duidelijk werd er bij verteld dat we binnen een maand moesten opzeggen anders zouden we er voor een heel jaar aan vast zitten. Aangezien wij ontevreden waren over de geleverde diensten in de eerste maand hebben wij contact met het bedrijf gezocht via de telefoon en duidelijk gemaakt dat wij het bij het proefabonnement wilde laten. Het bedrijf melde ons echter dat het afmelden per telefoon niet mogelijk was en dat we dit alleen per post konden doen. Dus hebben wij die zelfde dag nog een brief op de post gedaan (helaas niet aangetekend) waarin wij verklaarden geen zaken meer te willen doen met het bedrijf.

 

Maar tot onze verbazing ontvingen wij een week later een rekening van 400 euro! Het bedrijf melde ons dat zij geen brief ontvangen hadden en dat als we niet snel betaalden ze een deurwaarder zouden sturen.

 

Nu is onze vraag dus: Hoe lossen wij dit op?

 

Het bedrijf zegt in haar recht te staan en niet te willen onderhandelen aangezien zij geen opzegging ontvangen zeggen te hebben. Zelf vinden wij het vreemd dat wij een internetdienst per post moeten afzeggen en dat afzeggen per telefoon, fax of mail niet mogelijk is.

 

We zijn ten einde raad, wij hebben geen bewijs dat wij de brief verstuurd hebben, is er toch nog een mogelijkheid om hier onder uit te komen?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Duidelijk woorden, alleen wel jammer dat je niet even demoeite hebt gedaan om hem over te lezen. JE zet je zelf neer als serieuze ondernemer, maar ondertussen is de breif alsof hij komt van een 8 jarige. Zoveel spelfouten, hoofdletter fouten etc.

 

Natuurlijk is dit geheel je eigen keuze, zie mijn opmerking daarom ook niet als commentaar maar als tip vor de volgende keer.

Wat is een breif? ???

www.cijfermanager.nl

Link naar reactie
  • 0

Alleen is dit niet een brief waarin ik een bedrijf verwijt, dat hun bedrijfsvoering niet klopt. Maar een forum waarop iemand feedback verwacht.

 

Als je niet foutloos een brief kan schrijven kan je het nog wel een tip aannemen van een ondernemer. Vooral de hoofdletters zijn er zo uitgehaald met bijvoorbeeld Word.

Link naar reactie
  • 0

Ach F.Scholten heeft hier sinds maart 18 berichten en allemaal in dit topic, en allemaal zwaar negatief, op zich wel begrijpelijk als je belazerd voelt. Ik denk dat hij niet op zoek is naar feedback over de kwaliteit van zijn brief maar deze brief gewoon heeft geschreven om eens lekker leeg te lopen tegen allebedrijvenin.. zo te lezen niet eens meer geïnteresseerd om een gesprek aan te gaan of gewoon de hoop op een oplossing in zijn voordeel verloren.

 

@Ferdinand. Je hebt nu je woede kunnen uiten over je behandeling in het afgelopen jaar. Waarom stuur je er niet alsnog een (iets nettere) reactie heen dat de enige voor jou acceptabele oplossing volledige terugbetaling van het betaalde abonnementsgeld. Volgens mij is dat wat je wilt en je hebt niets te verliezen.. alleen te winnen.. ik begin langzaam de indruk te krijgen dat allebedrijvenin zaken uit het verleden op wil lossen.

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg afgelopen week een mailtje van TwaBla hoe het bij mij afgelopen was.

Het is inmiddels ongeveer een jaar geleden dat ik de laatste dreigmail van Credifin heb gehad. Dat was het punt dat mijn zaak zou worden overgedaan aan de deurwaarder. Er was voor ongeveer 350 euro een brief opgetekend meen ik me te herinneren.

 

Ik heb Credifin toe nogmaals gemeld dat ze ABIN beter konden adviseren om de achtervolging te staken omdat ik van mening was dat hun zaak voor de rechter absoluut geen stand zou houden. Blijkbaar hebben ze dat gedaan, want de brief (die al klaar zou moeten liggen bij de deurwaarder) heeft mijn voordeur nooit gehaald.

 

Dus mijn verhaal in het kort:

- factuur op de deurmat

- na navragen blijkt brief met opzegging "kwijtgeraakt". Dan had ik maar aangetekend moeten versturen

-voicelog thuis gekregen. Daarin meld ik duidelijk dat ik alleen akkoord ga met alles wanneer opzeggen even makkelijk is als het lid worden per telefoon.

-de communicatie van de kant van ABIN is er bijna niet gweest (geen reacties op mails e.d., mij verwijten dat ik eenmalig mijn telefoon niet opneem)

- pas toen er door "hogerhand" was besloten mijn dossier door te geven aan Credifin ontstond er wel een soort van communicatie tussen mij en Credifin. Hierbij was het duidelijk dat Credifin wel telkens bij ABIN aanklopte voor info.

 

Ik heb steeds volgehouden dat ik ABIN geen geld verschuldigd was. Hierbij heb ik ook steeds sterke argumenten kunnen gebruiken omdat ABIN vanaf het moment van acquisitie tot net voor deurwaarder steken heeft laten vallen.

 

Uiteindelijk heeft Credifin dus blijkbaar een advies aan ABIN afgegeven om verdere stappen niet te ondernemen. Tenminste, da's mijn conclusie. Het is simpelweg stil geworden van hun kant.

 

Ik heb niet eens een bloemetje gehad voor alle moeite en tijd die ik er in heb moeten steken om niet te betalen wat ik toch al niet wilde hebben,....

 

Mocht er nog iemand input nodig hebben.. laat het ff weten

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg ook een mailtje om even over de stand van zaken te berichten. Ik kan me grotendeels aansluiten bij Rollufje. Bij mij hetzelfde verhaal.

Het is na de laatste dreigbrief van credifin en mijn even dreigende reactie daarop oorverdovend stil geworden. De betrokken ondernemers, zowel ABIN als Credifin, hebben in de communicatie naar mij (en vele vele anderen) toe getoond geen enkel fatsoen te hebben. Nu zien ze blijkbaar in dat hun businessmodel is uitgewerkt. Misschien mede dankzij dit forum. Nu probeert men te redden wat er te redden valt en zoete broodjes te bakken. Hun goed recht, maar mijn mening moet dit forum daar geen enkele medewerking aan verlenen. We hoeven, gezien het onfatsoenlijke verleden van deze ondernemers, hier opeens geen reclame te gaan maken.

 

Ik heb in ieder geval geen enkele behoefte aan contact met ABIN.

Link naar reactie
  • 0

@TwaBla, dank voor het virtuele bloemetje :)

 

Ik ben het met willem65 eens. Ik vind de omslag van klantenbinding door dreiging naar klantenbinding door service wel erg doorzichtig....

4 jaar is toch erg lang om zo zaken te doen.

 

Waar komt die afdeling klantenservice nu opeens vandaan? Die heb ik blijkbaar totaal over het hoofd gezien tijdens "mijn traject"....

Mijn conclusie blijft: geen zaken doen met ABIN.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben geen klant, ik wil alleen niet dat hier zomaar loze beloftes komen. In de kiem een grote stapel openbare klachten oplossen werkt wat mij betreft niet zo. Steeds verwijzen naar neem maar contact op gaat 'm niet worden wat mij betreft. Ook de vraag over de opzeggingen wil je meteen uit de openbaarheid trekken. Daarmee los je je imago probleem niet op.

 

1. Heb het lef om gewoon op iedere opzegging per direct per e-mail te antwoorden.

2. Pak je database en mailbox, kijk of je niet per ongeluk ergens een opzeggings mail gemist hebt en voer alsnog de opzegging uit op de betreffende datum.

3. Geef mensen het onterecht betaalde geld terug mocht dat van toepassing zijn als je de opzegging alsnog verwerkt.

 

Het lijkt er nu op alsof je een interventie in een lang lopend probleem topic doet om te sussen, dat stadium ben je wat mij betreft voorbij. Dat had moeten gebeuren bij de start van het project, niet nu nog. Gewoon netjes oplossen, je fouten toegeven en het lef hebben om te reageren.

 

Beste Luc,

 

Bedankt voor uw feedback. Naar aanleiding van uw bericht en de voorgaande berichten van andere leden van HigherLevel willen wij ter verduidelijking het nieuwe opzeggingsproces uitleggen. Opzeggingen kunnen gedaan worden middels brief, fax en e-mail. Met iedere klant die per e-mail opzegt nemen wij persoonlijk contact op. Mocht er met een klant binnen 2 werkdagen geen contact opgenomen zijn, dan kan het zijn dat de e-mail bij ons niet is aangekomen. Wij adviseren deze klanten dan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via 0900 – 222 888 9 (lokaal tarief). De opzeggingen die via brief of fax binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen schriftelijk bevestigd. In onze welkomstbrief kunnen klanten duidelijk terug vinden voor wanneer zij uiterlijk het abonnement bij Allebedrijvenin op kunnen zeggen.

 

Wij bekijken ieder probleem of iedere onduidelijkheid individueel en zoeken samen met de klant een passende oplossing.

Wij zijn blij met alle ideeën en feedback en horen dit graag van jullie zodat wij hiermee iets kunnen doen. Jullie kunnen feedback kwijt op dit forum of het via e-mail naar mij sturen. Het is voor ons belangrijk om in dialoog te blijven met onze klanten zodat wij onze service hierop aan kunnen passen.

 

Ook willen wij jullie herinneren aan het feit dat, als jullie nog problemen hebben, jullie mij je contactgegevens kunnen e-mailen zodat wij contact op kunnen nemen om de problemen op te lossen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

 

Link naar reactie
  • 0

Sven Wiggers, hoeveel incassoprocedures en rechtzaken hebben jullie in 2009, 2010 gevoerd/uitbesteed? En hoeveel procedures en zaken lopen nu nog? Een Hoofd Klantenservice heeft daar vast een duidelijk antwoord op.

 

Waarom worden niet alle opzeggingen schriftelijk bevestigd? Jullie zijn toch zakelijk dienstverlener?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Onze klantenservice bevestigt per post alle annuleringen, ook de annuleringen die via e-mail binnenkomen.

Maar dat vroeg ik niet - ik vroeg hoe jullie gaan voorkomen dat er misverstanden ontstaan rond het al of niet bij jullie aankomen van opzeggingen, per email of per post, want daar lag in ieder geval in het verleden een groot deel van de problemen.

 

Stuur mij uw contactgegevens en ik neem contact met u op om alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen.

Ik heb liever dat u ze hier beantwoordt, dan hoef ik uw reaktie niet te kopieren en hier te plakken. Ik ben nogal lui, namelijk.

 

Beste Peter,

Opzeggingen kunnen per direct gedaan worden middels brief, fax en e-mail. Met iedere klant die per e-mail opzegt nemen wij persoonlijk contact op. Mocht er met een klant binnen 2 werkdagen geen contact opgenomen zijn, dan kan het zijn dat de e-mail bij ons niet is aangekomen. Wij adviseren deze klanten dan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via 0900 – 222 888 9 (lokaal tarief). De opzeggingen die via brief of fax binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen schriftelijk bevestigd. In onze welkomstbrief kunnen klanten duidelijk terug vinden voor wanneer zij uiterlijk het abonnement bij Allebedrijvenin op kunnen zeggen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over ons vernieuwde opzeggingsproces.

Met vriendelijke groet,

Sven Wiggers

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

 

Link naar reactie
  • 0

We willen iedereen die momenteel onenigheid heeft met ons bedrijf of dit in het verleden heeft gehad vragen uw contactgegevens via e-mail naar ons te sturen.

Misschien een idee om hier bekendheid aan te geven middels een paginagrote advertentie in een paar landelijke dagbladen? Of contact opnemen met de VARA om jullie e-mailadres en telefoonnummer in een uitzending van Kassa te vermelden?

Link naar reactie
  • 0

@allebedrijvenin Ik stel voor dat je de brief- en e-mailwisselingen tussen gedupeerden en credifin opvraagt.

dan heb je vanzelf gegevens van iedereen die behoefte heeft aan minimaal een digitaal bloemetje :)

 

Voor persoonlijk contact ben ik niet in, dat had een jaar geleden gemoeten in plaats van de bulldog Credifin achter me aan te sturen. En de laatste keer dat er op een normale manier contact met mij werd opgenomen ben ik blijkbaar in een wespennest terecht gekomen. (lees het acquisitie telefoontje).

 

Dus dank voor het aanbod, maar nee.

 

Mocht je nieuw zijn bij ABIN, neem het vooral niet persoonlijk op (ook niet dit bericht). Dit wordt een zware kluif om recht te breien....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg ook een mailtje om even over de stand van zaken te berichten. Ik kan me grotendeels aansluiten bij Rollufje. Bij mij hetzelfde verhaal.

Het is na de laatste dreigbrief van credifin en mijn even dreigende reactie daarop oorverdovend stil geworden. De betrokken ondernemers, zowel ABIN als Credifin, hebben in de communicatie naar mij (en vele vele anderen) toe getoond geen enkel fatsoen te hebben. Nu zien ze blijkbaar in dat hun businessmodel is uitgewerkt. Misschien mede dankzij dit forum. Nu probeert men te redden wat er te redden valt en zoete broodjes te bakken. Hun goed recht, maar mijn mening moet dit forum daar geen enkele medewerking aan verlenen. We hoeven, gezien het onfatsoenlijke verleden van deze ondernemers, hier opeens geen reclame te gaan maken.

 

Ik heb in ieder geval geen enkele behoefte aan contact met ABIN.

 

Beste Willem,

 

Ik begrijp uit uw bericht dat u geen behoefte heeft aan contact met Allebedrijvenin BV. Mocht u hier in de toekomst anders over denken, dan zou ik graag uw contactgegevens ontvangen om samen met u uw situatie door te nemen.

 

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

 

Link naar reactie
  • 0

Opzeggingen kunnen per direct gedaan worden middels brief, fax en e-mail. Met iedere klant die per e-mail opzegt nemen wij persoonlijk contact op. Mocht er met een klant binnen 2 werkdagen geen contact opgenomen zijn, dan kan het zijn dat de e-mail bij ons niet is aangekomen. Wij adviseren deze klanten dan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via 0900 – 222 888 9 (lokaal tarief). De opzeggingen die via brief of fax binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen schriftelijk bevestigd.

Ik begrijp uit eerdere klachten dat per brief gedane opzeggingen (indien niet aangetekend) als niet ontvangen werden verklaard door ABIN. Indien er nu een brief, e-mail of fax wordt verstuurd op de laatste dag voor vervaldatum, hoe gaan jullie daar nu mee om indien deze door jullie niet binnen 2 dagen wordt verwerkt? 4 dagen later (een brief van ABIN kan er 2 dagen over doen) reclameren door de klant was in het verleden vaak een probleem: "Wij hebben helaas niets ontvangen en nu bent u te laat....".

 

Het zou bijvoorbeeld mooi zijn als jullie een email adres opzeggen @ ABIN.nl zouden aanmaken met een automatische reply functie met de tekst: "uw bericht is ontvangen. Indien u binnen 2 werkdagen geen reactie van ons heeft ontvangen verzoeken wij u kontakt met ons op te nemen."

Klant heeft nu bewijs dat zijn bericht door ABIN is ontvangen en dit staat dan los van het feit of het een geldige afmelding is. Dat kan dan later in de verwerking bekeken worden.

Link naar reactie
  • 0
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over ons vernieuwde opzeggingsproces.

Nee, niet echt.

 

Eigenlijk is het hetzelfde als het al was, alleen kan het nu ook per email. Als je al de moeite neemt om op een forum als dit je verontschuldigingen en verbeteringen te plaatsen, doe het dan goed. Voor de causal lezer lijkt het allemaal erg vriendelijk, maar substantieel verandert er eigenlijk niets.

 

Gemiste kans...

 

edit: lees de bijzonder voor de hand liggende tip van Walter hierboven eens door - hadden jullie dat zelf nou niet kunen bedenken?

Link naar reactie
  • 0

Vandaag 07-02-2011 werd ik telefonisch benaderd door een medewerker van Allebedrijvenin.nl

 

En ik moet eerlijk bekennen dat we een vrij positief gesprek hebben gehad

Blijkbaar zijn ze er achter gekomen dat de gevoerde werkwijze niet erg vruchtbaar is geweest voor een "prettige" samenwerking met diverse bedrijven.

 

Er werd mij beloofd om een coulanceregeling toe te passen, en ik bespeurde zelfs enige spijt

Hoe het allemaal gelopen is

Ik heb dan ook geen woord gejokt, en alles is totaal misgelopen tussen dit bedrijf en mij.

 

Echter als iemand zijn fouten op deze manier toegeeft, en bereid is om de schade te vergoeden

En daar ook nog eens een alternatief op los laat, ben ik de eerste die dit ook kenbaar wil maken op dit forum.

Daarom zet ik de mail die ik vandaag heb ontvangen hier op het forum

Ook zal ik vermelden of ik inderdaad het bedrag terug heb mogen ontvangen.

 

Uiterst spijtig dat het op deze manier moest gaan. !!

 

=============================================================================================

 

Geachte heer Scholten,

 

Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud van vandaag vat ik ons gesprek nog even beknopt samen.

 

 

We zijn in dialoog gegaan en hebben gesproken over het feit dat u van mening bent onterecht een factuur te hebben betaald. De annuleringsbrief hebben we destijds om onbekende reden niet binnen de proefperiode ontvangen. De situatie is nu nogmaals bekeken en we hebben besloten een coulanceregeling toe te passen. In dit geval houdt dat in dat u het betaalde bedrag teruggestort zal krijgen.

 

 

 

Naast creditering van de factuur bieden we u de mogelijkheid een jaar op onze nieuwe website vermeld te staan. De website zal op korte termijn gelanceerd worden. Om tot een goede onderlinge samenwerking te komen, zal de vermelding kosteloos zijn. U kunt contact met ons opnemen wanneer u hier gebruik van wenst te maken.

 

 

 

We willen u nogmaals bedanken voor het goede gesprek en zijn blij tot een passende oplossing gekomen te zijn.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Alle bedrijvenin B.V.

 

 

 

 

Erik [edit]

 

Afdeling Klantenservice

 

 

 

Adres:

 

Peperstraat 57

 

2801 RD Gouda

 

 

 

Postadres:

 

Postbus 188

 

2800 AD Gouda

 

 

 

Tel: 0900 222 888 9

 

Fax: 0182 548712

 

Email: edit @allebedrijvenin.nl

 

 

 

mod-edit: Niet relevante persoonsnaam en mailadres verwijderd uit dit bericht

Link naar reactie
  • 0
De annuleringsbrief hebben we destijds om onbekende reden niet binnen de proefperiode ontvangen. De situatie is nu nogmaals bekeken en we hebben besloten een coulanceregeling toe te passen.

En dit is nu precies wat zo storend is - geen enkel bedrijf heeft zoveel post die niet aankomt dat het geen toeval meer kan zijn, dus coulance? Zorg er voor dat je netjes zaken doet, dan hoef je niet coulanter te zijn dan wie dan ook.

 

Ik raad iedereen trouwens aan om in de toekomst per email op te zeggen. Ook al komt er geen reaktie, met de logfiles van de mailserver en door een gebrek aan foutmeldingen naar aanleiding van je email is het prima aan te tonen dat deze wel degelijk is aangekomen bij ABIN. Dat deze onderneming eventueel niet in staat zou blijken te zijn haar infrastructuur op een dusdanige manier in te richten dat deze email ook daadwerkelijk gelezen en behandeld wordt is dan jouw probleem niet meer.

Link naar reactie
  • 0

Echter als iemand zijn fouten op deze manier toegeeft, en bereid is om de schade te vergoeden

 

Daarover gesproken: Wat is ABIN/Credifin van plan te gaan doen met alle klanten die tegen wil en dank toch maar betaald hebben om van het gezeik af te zijn, terwijl ze wel degelijk een opzegging hadden verstuurd, per gewone post of email?

 

Verbetering beloven is 1 ding, maar m.i. is het compenseren van gedupeerden uit het verleden onontbeerlijk om je naam te zuiveren. Het zou ABIN daarom sieren om alle betwiste vorderingen (bijv alles dat door credifin is geind) maar eens na te lopen, en al deze bedrijven actief te benaderen en restitutie aan te bieden mochten ze de dienst tegen wil en dank door de strot geduwd hebben gekregen.

 

Uiteraard zullen we hier dan wel teruglezen hoe dat verlopen is.

Link naar reactie
  • 0

Net even een test verstuurd waarop volgende reactie kwam na een minuut of 5, dus of dat automatisch is weet ik niet, maar de reactie kwam wel

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.

 

Binnen 2 werkdagen zullen wij contact met u opnemen om uw opzegging te bevestigen of om uw vraag te beantwoorden.

Mocht u na 2 werkdagen nog geen reactie hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen via 0900-222 888 9 (lokaal tarief).

 

Met vriendelijke groet,

 

Allebedrijvenin BV

Klantenservice

Link naar reactie
  • 0

Hallo Allemaal,

 

Onze kapperszaak stond gratis aangemeld op allebedrijven.nl.

 

Vandaag werd mijn vriendin benaderd door een medewerkster met de vraag of zij haar gratis abonnement wou omzetten naar een betaalde , waardoor er nog meer mensen geworven konden worden.

 

Dit abonnement zou na 30 dagen proef definitief ingaan. Hier zouden we binnen 4 dagen een bevestigingsmail over ontvangen.

 

Ik was blij met een gratis vermelding , maar niet met een betaalde , dus ben meteen gaan speuren en kwam toen bij dit forum uit.

 

Ik wou al opzeggen , maar toen ik dit forum eens doorlas was mijn gedachte "opzeggen als de wiedeweerga"

 

Heb nu dus al net een opzeggingsmail gestuurd naar het mailadres wat ik hier tegenkwam en heb daarin ook expleciet gevraagd om een bewijs van opzegging.

Ook heb ik meteen een schriftelijke versie gemaakt , die maandag aangetekend verstuurd gaat worden.

 

Ik hoop dat dit voldoende is , aangezien we ruim binnen de 30 dagen vallen.

 

Wat denken jullie??

Link naar reactie
  • 0

Hallo Frans,

 

Inderdaad heb ik dit mailtje ontvangen

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.

 

Binnen 2 werkdagen zullen wij contact met u opnemen om uw opzegging te bevestigen of om uw vraag te beantwoorden.

Mocht u na 2 werkdagen nog geen reactie hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen via 0900-222 888 9 (lokaal tarief).

 

Met vriendelijke groet,

 

Allebedrijvenin BV

Klantenservice

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.