• 0

Geschil met Allebedrijvenin... (AllebedrijveninNederland.nl)

Een dikke maand geleden hebben we een proefabonnement genomen op een dienst van een reclamebureau dat via internet opereert.

Dit hebben we via de telefoon gedaan, en het gesprek is opgenomen als bewijs van goedkeuring.

Duidelijk werd er bij verteld dat we binnen een maand moesten opzeggen anders zouden we er voor een heel jaar aan vast zitten. Aangezien wij ontevreden waren over de geleverde diensten in de eerste maand hebben wij contact met het bedrijf gezocht via de telefoon en duidelijk gemaakt dat wij het bij het proefabonnement wilde laten. Het bedrijf melde ons echter dat het afmelden per telefoon niet mogelijk was en dat we dit alleen per post konden doen. Dus hebben wij die zelfde dag nog een brief op de post gedaan (helaas niet aangetekend) waarin wij verklaarden geen zaken meer te willen doen met het bedrijf.

 

Maar tot onze verbazing ontvingen wij een week later een rekening van 400 euro! Het bedrijf melde ons dat zij geen brief ontvangen hadden en dat als we niet snel betaalden ze een deurwaarder zouden sturen.

 

Nu is onze vraag dus: Hoe lossen wij dit op?

 

Het bedrijf zegt in haar recht te staan en niet te willen onderhandelen aangezien zij geen opzegging ontvangen zeggen te hebben. Zelf vinden wij het vreemd dat wij een internetdienst per post moeten afzeggen en dat afzeggen per telefoon, fax of mail niet mogelijk is.

 

We zijn ten einde raad, wij hebben geen bewijs dat wij de brief verstuurd hebben, is er toch nog een mogelijkheid om hier onder uit te komen?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee ik geloof niet ieder woord wat hier geplaatst wordt.

 

Wat ik wel geloof zijn de organische zoekresultaten waarmee mensen dit topic op google vinden. Heb ze net even nagekeken, en dagelijks vele bezoekers met heeeel regelmatig zoektermen als 'geschil allebedrijvenin' , 'allebedrijvenin opzeggen' ,'acquisitiefraude allebedrijvenin' , en vele variaties daarop.

Ik krijg daaruit niet de indruk dat het nu helemaal over is met , laten we zeggen, de niet alledaagse contractvormingsmethoden

 

Ik vind het voor jou in ieder geval prettig dat het allemaal opgelost schijnt te zijn, en het zou helemaal mooi zijn als ze met iedereen een regeling overeenkomen waar men tevreden mee is.

 

Dat ze overwegen hier te reageren kan ik dan ook alleen maar toejuichen. Mijn ervaringen als moderator van HL met Allebedrijven zijn tot op heden in ieder geval op zijn zachtst gezegd niet positief te noemen. Wellicht kunnen ze dat online even rechtzetten. Heb nog wel wat vragen voor ze , zoals vele anderen

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Ik denk niet dat veel bedrijven deze oplichters nog een tweede kans gaan geven. Ik in ieder geval niet.

 

Om eerst weer op een nullijn met hun te komen zou ik dan eerst mijn geld terug willen en bovendien een vergoeding voor alle tijd die ik erin heb moeten steken.

 

Da's nog niet zo lang geleden.

 

Eerst zien, dan geloven. Nu lijkt het er vooral op dat ze kritici met mooi praatjes tot zwijgen proberen te brengen - en als mooie praatjes niet helpen, volgt een blafbrief. Nou wordt wederom de suggestie gewekt dat klagers waarschijnlijk te laat hebben opgezegd. Terwijl het verhaal keer op keer is dat Allebedrijven ontkent opzeggingsbrieven ontvangen te hebben.

 

Heb jij je geld nou terug gekregen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Vandaag is Allebedrijvenin.nl zijn belofte nagekomen en hebben ze mijn eis ingewilligd. Nu maar hopen dat ze hetzelfde doen met de mensen die hier hun klacht hebben gepost.

 

Ik hoop dat die mensen ook een berichtje hier kunnen achterlaten, zodat we weten of de aan mijn geboden oplossing werkelijk het begin is om de naam te zuiveren of dat het slechts bedoeld was om mij stil te krijgen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Vandaag is Allebedrijvenin.nl zijn belofte nagekomen en hebben ze mijn eis ingewilligd. Nu maar hopen dat ze hetzelfde doen met de mensen die hier hun klacht hebben gepost.

 

Ik hoop dat die mensen ook een berichtje hier kunnen achterlaten, zodat we weten of de aan mijn geboden oplossing werkelijk het begin is om de naam te zuiveren of dat het slechts bedoeld was om mij stil te krijgen.

 

Wellicht kunnen ze hier een overzicht plaatsen dat ze ook de mensen hebben geholpen die hier niet zo aktief zijn op hl.

 

Is makkelijk de meest aktieve mensen die volop aktief zijn op een site als hl die top in Google scoort te compenseren. De honderden die hier niet aktief zijn en dus niet openbaar hun klachten tonen, zullen ze daar net zo mee omgaan als jouw klacht?

 

 

Ik ben bang van niet..

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Vandaar ook mijn oproep.

 

Maar dan moeten mensen ook wel het lef hebben om een klacht in te dienen. Ik heb zowiezo in mijn agenda een datum geprikt over 3 weken om, wanneer er hier nog geen reactie is geplaatst door Allebedrijvenin.nl, hun wederom te bellen en te confronteren met dit feit en te vragen wanneer zij actief de problemen van dit forum gaan aanpakken.

Link naar reactie
  • 0

Met het basisaanbod van Allebedrijvenin... is niks mis. Gewoon een landelijke bedrijfsgids met plaatselijke varianten. Die mannen nemen min-of-meer automatisch elk nieuw bedrijf op, bellen de ondernemer en bieden drie maanden kennismaking aan.

 

Dan begint het echter misleidend te worden. Het call-center was/is erop gericht zoveel mogelijk toestemmingen te ontfutselen en er is een tijd (of wordt nog steeds) gesuggereerd dat er drie maanden proeftijd was terwijl in de overeenkomst slechts sprake is van één maand opzegtermijn. Die procedure kan veel duidelijker. Ik snap ook wel dat er geld te verdienen valt aan mensen die getruct worden, maar dan krijg je dus ook veel klachten.

 

Vervolgens is het geen opt-in systeem maar een opt-out systeem. Als je niet tijdig opzegt, zit je vast.

 

Vervolgens is de opzegprocedure onduidelijk en zelfs bedriegelijk. Men zegt dat dat schriftelijk kan, maar ontkent stelselmatig dat opzegbrieven ontvangen zijn.

 

Daarna is de incasso abnormaal agressief. Er staan links en rechts voorbeelden van brieven of weergaven van conversaties met Credifin online en dat is schaamteloos. Dat vinden die mannen van Credifin niet leuk om te horen, maar de combinatie van Allebedrijvenin... en Credifin veroorzaakt een heleboel negatieve reacties die beide bedrijven geen goed doet.

 

Dat is allemaal met terugwerkende kracht te herstellen door simpelweg toe te geven dat zo'n aanpak averechts werkt, de schade te herstellen (en dus slachtoffers te compenseren) en fris opnieuw te beginnen. Verkopen op basis van toegevoegde waarde en niet door middel van misleiding en intimidatie.

 

Het is overigens vrij simpel om de 28 klachten die dit forum vorig jaar kreeg stuk voor stuk te mailen om aan te bieden hun probleem nog eens goed te bekijken. Daar wil een mod vast wel bij helpen - en anders bied ik me aan als arbiter. Zo zet je bad will om in goodwill.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Dat is allemaal met terugwerkende kracht te herstellen door simpelweg toe te geven dat zo'n aanpak averechts werkt, de schade te herstellen (en dus slachtoffers te compenseren) en fris opnieuw te beginnen. Verkopen op basis van toegevoegde waarde en niet door middel van misleiding en intimidatie.

 

Volgens mij gaat dit juist lastig worden. Heb wel wat ervaring in de online bedrijvengidsen. Je hebt detelefoongids.nl (met partners) en ... dit soort bedrijven. ILocal heeft een poging gedaan maar heeft het ook niet gehaald (uiteindelijk overgenomen door TomTom). De online bedrijvengids markt wordt elke dag lastiger. Vooral met Google en tegenwoordig ook Google Places. Waarom betalen voor een duur abonnement als je ook gratis kan adverteren met Google Places of voor een beperkt budget gericht(!) adwords verkeer kan inkopen.

 

Als ik de site bekijk van allebedrijveninnederland.nl met een pagerank van maar 1 en bedrijf zoekresultaten die amper terug komen in de eerste 10 resultaten van Google denk ik dat ze nog veel moeten doen om massa's bezoekers te trekken zoals detelefoongids/telefoonboek/tomtom. Als ze een eerlijke business gaan opzetten gaan ze dus veel omzet missen. En met adsense inkomsten en een paar verdwaalde abonnementen gaan ze waarschijnlijk geen genoegen nemen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Hiephoi, de webcare kickt in. Kan een interessant voorbeeld worden waarbij bad will omgezet wordt in goodwill. Gewoon alle klachtjes netjes en ruimhartig oplossen. Krijg je ineens een heel forum mee! Wat een positief effect heeft op je linksaldo en reputatie. En als je de dialoog aandurft een eindeloze bron van suggesties om die gidsen te verbeteren.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Zo accepteren we per direct ook annuleringen via e-mail...

Toch even een kritische vraag - het probleem bij het afmelden lag juist in het door jullie ontkennen van de ontvangst ervan, en de onmogelijkheid van de verzender dat te kunnen weerleggen. Hoe gaat een verandering in de methode van afmelden daar iets aan veranderen? Gaan jullie direct een email terug sturen dat de opzegging ontvangen is en het proefabonnement per xx-xx-20xx zal aflopen? En wat als men die email niet van jullie ontvangt?

Link naar reactie
  • 0

[...]

Wij vertrouwen erop samen met de klant tot een passende oplossing te komen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

Hoofd Klantenservice Allebedrijvenin

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

Ik ga er vanuit dat jullie de stappen die jullie nemen ook delen en dat de deelnemers aan dit forum ook hun kant van het verhaal kunnen plaatsen zodat we weten dat je goed bedoelde bericht ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0
Allebedrijvenin heeft als doel het MKB te helpen op het gebied van online vindbaarheid en wil fungeren als een partner van haar klanten.

 

Ik vraag me af of het nieuwe verdienmodel levensvatbaar is. Persoonlijk heb ik nooit begrepen wat de online bedrijvengidsen levensvatbaar maakt in het Google tijdperk. Als bedrijf wil je toch vindbaar zijn via de zoekmachines die er toe doen met unieke en specifieke content en dito landingspagina's. Of mis ik wat??

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me af of het nieuwe verdienmodel levensvatbaar is. Persoonlijk heb ik nooit begrepen wat de online bedrijvengidsen levensvatbaar maakt in het Google tijdperk. Als bedrijf wil je toch vindbaar zijn via de zoekmachines die er toe doen met unieke en specifieke content en dito landingspagina's. Of mis ik wat??

 

Nee, je mist helemaal niets ;D

Het product is alleen maar te verkopen aan mensen die internet niet begrijpen. Maar dat zijn er helaas wel een hele hoop.

Link naar reactie
  • 0

Zo accepteren we per direct ook annuleringen via e-mail...

Toch even een kritische vraag - het probleem bij het afmelden lag juist in het door jullie ontkennen van de ontvangst ervan, en de onmogelijkheid van de verzender dat te kunnen weerleggen. Hoe gaat een verandering in de methode van afmelden daar iets aan veranderen? Gaan jullie direct een email terug sturen dat de opzegging ontvangen is en het proefabonnement per xx-xx-20xx zal aflopen? En wat als men die email niet van jullie ontvangt?

 

Beste Peter,

 

Onze klantenservice bevestigt per post alle annuleringen, ook de annuleringen die via e-mail binnenkomen. Mocht u nog andere vragen hebben over het afmeldproces, dan horen we dit graag. Stuur mij uw contactgegevens en ik neem contact met u op om alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

Hoofd Klantenservice

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

 

Link naar reactie
  • 0

[...]

Wij vertrouwen erop samen met de klant tot een passende oplossing te komen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

Hoofd Klantenservice Allebedrijvenin

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

Ik ga er vanuit dat jullie de stappen die jullie nemen ook delen en dat de deelnemers aan dit forum ook hun kant van het verhaal kunnen plaatsen zodat we weten dat je goed bedoelde bericht ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd?

 

Beste Luc,

 

Wij bekijken ieder probleem of iedere onduidelijkheid individueel en zullen iedere klant persoonlijk behandelen. Heeft u vragen of is er nog iets onduidelijk, dan horen wij dat graag. Stuurt u ons een e-mail met uw contactgegevens, dan nemen wij contact met u op.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

Hoofd Klantenservice

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik ben geen klant, ik wil alleen niet dat hier zomaar loze beloftes komen. In de kiem een grote stapel openbare klachten oplossen werkt wat mij betreft niet zo. Steeds verwijzen naar neem maar contact op gaat 'm niet worden wat mij betreft. Ook de vraag over de opzeggingen wil je meteen uit de openbaarheid trekken. Daarmee los je je imago probleem niet op.

 

1. Heb het lef om gewoon op iedere opzegging per direct per e-mail te antwoorden.

2. Pak je database en mailbox, kijk of je niet per ongeluk ergens een opzeggings mail gemist hebt en voer alsnog de opzegging uit op de betreffende datum.

3. Geef mensen het onterecht betaalde geld terug mocht dat van toepassing zijn als je de opzegging alsnog verwerkt.

 

Het lijkt er nu op alsof je een interventie in een lang lopend probleem topic doet om te sussen, dat stadium ben je wat mij betreft voorbij. Dat had moeten gebeuren bij de start van het project, niet nu nog. Gewoon netjes oplossen, je fouten toegeven en het lef hebben om te reageren.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

 

Na meer dan vier jaar en 31 blz (x10 berichten) kritiek op ABIN steken ze nu hun nek uit door aan te bieden om klachten op te lossen. In plaats van een discussie over de levensvatbaarheid van online bedrijfsgidsen kan dit topic beter gericht blijven op het signaleren van problemen van en oplossingen voor betroffen ondernemers.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Deze week had ik een goed gesprek met iemand van allebedrijven.

Ik legde uit waarom ik zo boos was op allebedrijven. Door de eerdere brieven en telefooncontacten was ik verontrust geworden, en vreesde met een malafide bedrijf van doen te hebben, die alleen maar gericht is op het desnoods met juridisch geweld afhandig maken van geld van kleine ondernemers.

Ik vertelde dat ik het dom vond om zo rigide met klanten om te gaan, en ik vond het jammer dat zo'n goed initiatief met zo'n slechte bedrijfsvoering weinig kans maakt. Op internet verschijnen steeds meer 'verhalen' en voor je het weet heb je een slechte naam.

UIt het gesprek van deze week kreeg ik echter de indruk dat allebedrijven eerder zelf slachtoffer is van zijn eigen ondoordachte productstrategie. Ze geven in een bericht, en in het gesprek ook aan die strategie te gaan veranderen,

en de factuur die ze me gestuurd hadden werd gecrediteerd.

Fijn, want ik had in de afgelopen maand slechts 8 bezoekers op mijn website gekregen (0,5 % van het totaal) via allebedrijven.nl

Dat zijn dure clicks.

Voor allebedrijven heb ik het advies om bij hun acquisitie alleen te focussen op bedrijven die zeer waarschijnlijk veel baat hebben bij allebedrijven.nl, en dat in de maand proef duidelijk wordt aangegeven wat de resultaten zijn,

en zodra blijkt dat er weinig verschil is in bezoekers het contract automatisch wordt beeïndigd. Zo voorkom je dat je een klantenbestand opbouwt met voornamelijk mensen die balen.

Voor alle mensen met een bedrijfje en een website heb ik het advies om goed bij te gaan houden hoeveel mensen je site bezoeken, waarvandaan de bezoekers komen (links, google etc) en hoe lang ze op je website zitten. Dan kan je zien wat de invloed is van veranderingen aan de website en aan het vermelden van je website op betaalde sites.

Link naar reactie
  • 0
Onze klantenservice bevestigt per post alle annuleringen, ook de annuleringen die via e-mail binnenkomen.

Maar dat vroeg ik niet - ik vroeg hoe jullie gaan voorkomen dat er misverstanden ontstaan rond het al of niet bij jullie aankomen van opzeggingen, per email of per post, want daar lag in ieder geval in het verleden een groot deel van de problemen.

 

Stuur mij uw contactgegevens en ik neem contact met u op om alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen.

Ik heb liever dat u ze hier beantwoordt, dan hoef ik uw reaktie niet te kopieren en hier te plakken. Ik ben nogal lui, namelijk.

Link naar reactie
  • 0

Nadat ik een persoonlijke mail van allebedrijvenin.nl had gekregen

Heb ik hun een kleine mail terug gestuurd

 

Hieronder mijn mail aan dit “bedrijf”

 

------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

 

 

 

Ik sta perplex

 

Een persoonlijk bericht van allebedrijvenin.nl ?

 

 

 

U vraagt in een persoonlijk e-mail bericht, naar mijn ervaringen en voortgang dan wel afsluiting van mijn contract met uw bedrijf.

 

dan zal ik u een persoonlijke mening geven.

 

 

 

Ik zou bijna geneigd zijn om hier in dit antwoord volledig verlag te doen van de walgelijke overeenkomst met uw bedrijf

 

Echter mijn bitter trieste ervaring met uw bedrijfvoering houd mij bijna tegen

 

Ik heb heel even diep na gedacht en ik kan echt, maar dan ook ECHT !!!

 

Niet 1 ding opnoemen waar ik ook maar een vorm van respect of begrip voor op zou kunnen brengen.

 

Volgens mij heeft u niet goed in de gaten dat u een wilde poging doet om samen te werken met (kleine) ondernemers.

 

Ook al zijn deze bedrijven niet groot, er gaat vaak een daadkracht en inzet van uit die uw bedrijf zeer zeker overstijgt.

 

Om kort te gaan, wil ik u even een zeer beknopte kleine visie geven hoe ik de inmiddels GELUKKIG afgesloten Samen werking?? Heb ondervonden

 

 

 

Er word gebeld door een Call Centre met allemaal mooie woorden en beloften

 

Er word zelfs een eerste gratis proef maand aangeboden en er zou een mooie site worden gemaakt op uw hosting van mijn werkzaamheden, uiteraard word er dan SLIM een band opname gemaakt om dit toch maar even allemaal ZEER bevestigd te krijgen.

 

 

 

Toen ik na 3 weken uw bedrijf gemaild heb, bleek dat er nog VOLOP aan mijn site gewerkt werd, TE GEK dacht ik dat word een knaller, en dat mag ook wel voor een kleine 800 gulden

 

Oh, 367 euro – sorry , klopt ook in euro’s klinkt het veel minder hè ?

 

Maar wat schetst mijn totale verbazing in week 4 er staan slechts een aantal willekeurig gestolen foto’s zonder uitdrukkelijke toestemming van mij - van mijn eigen site – op uw deel van internet - en dit is ook nog eens slordig onder elkaar geplakt ( zelfs mijn zoon doet dit beter )

 

Toen ook nog eens bleek dat er via uw site niet of nauwelijks werd gekeken op mijn site

 

Dit kan ik zelf zien via woopra ( zo dom is een kleine ondernemer nu ook weer niet )

 

Besloot ik om dit idee niet voort te zetten

 

Tja, en dan begint de shit pas echt !

 

Brieven komen ineens niet meer aan ( en daarmee ben je dan uiteraard opeens helaas te laat met opzeggen )

 

Dus als je het goed wil doen, moet je meteen na de eerste week beginnen met schriftelijk opzeggen (aangetekend ) terwijl je geen idee hebt of het zou kunnen werken !

 

Telefoon word niet geaccepteerd of je krijgt er een onbeschoft heerschap borsje, was het geloof ik, aan de telefoon ?

 

Die deelt je domweg en kortaf mede dat er ( hij heeft geoefend ) geen mogelijkheid meer is om het wurg contract wat je dus niet aan wil gaan, nog stop te zetten JE MOET BETALEN waren letterlijk zijn woorden ?! ( uiterst klant vriendelijk )

 

En dit is geen moment opname – nee - dit is structureel uw bedrijfvoering ! en dit is herhaaldelijk te lezen op vele delen van het internet – uw naam is volgens mij al compleet naar de maan

 

Als ik op die manier mijn brood moest verdienen, zou ik nog liever putjesschepper op zee worden

 

Maar het gaat verder, als ik dan toch betalen moet!! dan wens ik ook dat jullie gehouden zijn aan jullie deel van het contract, en ook daar gaat het faliekant mis.

 

Er word in al die maanden niets veranderd aan de site er word geen contact gezocht met mij ( UW KLANT!! )

 

Er word niet geluisterd naar mijn commentaar er word totaal niets meer gedaan voor mijn geld.

 

Puur een simpele compilatie van slecht gekozen foto’s zonder overleg slordig onder elkaar geplakt in een blokje op uw site - Tja, zeg nou zelf ??

 

 

 

Op mijn voorstel om eens met elkaar in gesprek te gaan - geen commentaar geen reactie

 

En zo kan ik doorgaan dus ik heb 0,0 vertrouwen in uw bedrijf.

 

 

 

En ik heb dan ook ruim van te voren schriftelijk en aangetekend op gezegd en dat ook nog eens per E-mail aangegeven en telefonisch doorgegeven, allemaal uit voorzorg.

 

U begrijpt hoeveel vertrouwen ik in uw administratie heb als brieven zonder opgave van reden (zonder aantekenen niet aan blijken te komen ?? )

 

 

 

GELUKKIG ben ik van dit fiasco af, en ben ik een uiterst kostbare les wijzer / en dan spreek ik nog niet eens over het geld !!

 

en zal ik er alles aan doen wat in mijn macht ligt om mijn ervaring door te geven aan collega bedrijven

 

 

 

het gaat me nu niet eens meer om het geld – al zou ik een retour storting ZEER op prijs stellen voor uw geleverde wanprestatie!

 

maar de manier van werven en contract aan smeren is op zijn minst - verwerpelijk – te noemen

 

en dan zeg ik het uiterst correct.

 

 

 

 

 

Ik wens u goede zaken toe in 2011

 

En ik wens ELKE Freelancer - midden en kleinbedrijf een nog beter jaar toe zonder allebedrijvenin.nl !!

 

 

 

Dan moet het goed gaan lijkt me !!

 

 

 

uiteraard zal ik deze mail ook even op Higherlevel plaatsen zodat het beeld helder blijft.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 80 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.