• 0

"Aarch!!" - deel je ondernemersleed hier!

Van het lezen van al die Yes-momenten word ik altijd blij, maar hebben jullie ook wel eens "Aarch!!" momenten? Momenten dat je het liefst direct wil verhuizen naar een onbewoond eiland?

 

Ik had het vanmorgen: we waren bezig om de laatste hand te leggen aan onze nieuwe webshop. Maanden werk in gestoken, veel testen mee gedaan. Hij zou vanmiddag op een vooraf aangekondigd tijdstip online gaan, dus ik dacht: ik test hem nog een laatste keer om zeker te zijn dat alles werkt.

 

Wat denk je, blijkt de complete winkelwagen het niet meer te doen. Vage foutmelding, heel de boel in de soep. Na uren zoeken nog de oorzaak niet gevonden. Aaaaarch!!

 

Niet te geloven, wat een ellende. Als een speer collega's erbij geroepen, contact gezocht met de softwaremakers... op het allerlaatste moment kwam de oorzaak boven water: een klein stukje foute code was de oorzaak van het leed.

 

Het is dus uiteindelijk op het nippertje toch goedgekomen, maar wel met de hakken over de sloot zeg. Nu de website na al die maanden eindelijk online is gegaan is voor ons dan weer een gigantisch Yes-moment. ;D

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Ga ik gisteren de belasting betalen, kom ik er achter dat de maand maar 28 dagen heeft. Steun van mijn vrouw bestond uit "eikel, dat leer je op de kleuterschool". Je weet toch, feb 28 dagen, behalve een x in de 4 jaar, schrikkeljaar, groot sport evenement wat dan gehouden wordt met een vuurtje...

 

Kortom mijn ToDo lijstje is aangevuld met: Extra scholing aanvragen bij lokale kleuterschool

 

Micha

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

Vandaag een behoorlijk Arch moment, waar ik niet heel veel over kwijt kan. In ieder geval ben ik het vertrouwen in een werknemer die een gedeelte van mijn bedrijf zou overnemen compleet kwijt.

Mijn eigen stomme schuld had ik het maar meteen helemaal op papier moeten zetten. Zelfs mensen die je als goede vriend beschouwd kunnen wegvallen als ze geld ruiken.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Vandaag een behoorlijk Arch moment, waar ik niet heel veel over kwijt kan. In ieder geval ben ik het vertrouwen in een werknemer die een gedeelte van mijn bedrijf zou overnemen compleet kwijt.

Mijn eigen stomme schuld had ik het maar meteen helemaal op papier moeten zetten. Zelfs mensen die je als goede vriend beschouwd kunnen wegvallen als ze geld ruiken.

 

Hoop dat de schade mee valt .

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Vandaag een behoorlijk Arch moment, waar ik niet heel veel over kwijt kan. In ieder geval ben ik het vertrouwen in een werknemer die een gedeelte van mijn bedrijf zou overnemen compleet kwijt.

Mijn eigen stomme schuld had ik het maar meteen helemaal op papier moeten zetten. Zelfs mensen die je als goede vriend beschouwd kunnen wegvallen als ze geld ruiken.

 

Sterkte kerel en hopelijk kun je alle schade terughalen!

Link naar reactie
  • 0

Hele grote Aarch hier. >:(

 

Zaterdag gaat onze 1e winkel open. Maar nog geen pin automaat. Zeer frustrerend. Zeker omdat de betreffede Sales Directeur van het bedrijf Reeleezee mij keer op keer wegdrukt als ik hem bel. Spullen zouden vorige week al geleverd worden. Gister om 17:00 dan maar een zeer scherpe voicemail ingesproken (hij zou mij dinsdag voor de middag terug bellen).

 

Waarom kan men niet gewoon doen wat ze zelf pretenderen te kunnen of beloven. Kunnen wij hier toch ook?

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hele grote Aarch hier. >:(

 

Zaterdag gaat onze 1e winkel open. Maar nog geen pin automaat. Zeer frustrerend. Zeker omdat de betreffede Sales Directeur van het bedrijf Reeleezee mij keer op keer wegdrukt als ik hem bel. Spullen zouden vorige week al geleverd worden. Gister om 17:00 dan maar een zeer scherpe voicemail ingesproken (hij zou mij dinsdag voor de middag terug bellen).

 

Waarom kan men niet gewoon doen wat ze zelf pretenderen te kunnen of beloven. Kunnen wij hier toch ook?

 

 

 

Rent a pin wellicht een tijdelijke noodoplossing!

 

Plaats je fotos van de openin? lijkt me leuk om te zien!

 

Succes

 

danny

Link naar reactie
  • 0

Allen dank!

 

Rentapin had ik toevallig net ook gevonden. Mobiel apparaat durf ik niet aan, gezien ik in het band ook al bijna geen gsm verbinding heb.

 

Ga de kosten van rentaping gewoon verhalen op Reeleezee.

 

Kreeg trouwens net te horen van de telefoniste, dat dhr in vergadering zat. Ik zei zo: "al 3 dagen achter elkaar?" Toen wist mevrouw even niets te melden.

 

Maar ja het geeft allemaal een hoop onnodige stress.

 

Foto's zal ik plaatsen. :)

Link naar reactie
  • 0

Ongelooflijk, maar opeens had er iemand anders tijd. Deze heeft beloofd dat ze vandaag de spullen komen brengen en installeren. Het excuus was:

 

"Ja wij hebben de pinautomaat niet eerder kunnen uitleveren omdat er pas sinds vandaag ondersteuning is voor het pinautomaat in de kassa. Dus ja we hadden het wel eerder kunnen uitleveren, maar dat had geen nut."

 

Jaja.. Maar dus wel al dat product al 3 weken verkopen. 3 weken geleden heb ik meerdere malen gevraagd of het kon. Geen enkel probleem. De producten lagen destijds al op voorraad. Afgelopen dinsdag, gaf meneer sales nog aan dat er iets mis gegaan was en nu dit dus.

 

Dit bedrijf is ergens mee begonnen naast hun core business (boekhouding online) om ook andere dingen te gaan doen en ze kunnen het gewoon niet aan.

 

Trouwens wat ook handig is voor je winkel, contant geld (muntjes) voor in de kassa lade... Sta je ook niet bij stil :P

Link naar reactie
  • 0

Trouwens wat ook handig is voor je winkel, contant geld (muntjes) voor in de kassa lade... Sta je ook niet bij stil :P

Hebbie wel tassies en ander inpakmateriaal? De eerste klant bij mij die met een vragende blik in de ogen zei 'het is een cadeautje...' heb ik toen niet kunnen helpen...

 

Winkelmandjes? (heb ik nog voor je eventueel... ;D)

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Ongelooflijk, maar opeens had er iemand anders tijd. Deze heeft beloofd dat ze vandaag de spullen komen brengen en installeren. Het excuus was:

 

"Ja wij hebben de pinautomaat niet eerder kunnen uitleveren omdat er pas sinds vandaag ondersteuning is voor het pinautomaat in de kassa. Dus ja we hadden het wel eerder kunnen uitleveren, maar dat had geen nut."

 

Jaja.. Maar dus wel al dat product al 3 weken verkopen. 3 weken geleden heb ik meerdere malen gevraagd of het kon. Geen enkel probleem. De producten lagen destijds al op voorraad. Afgelopen dinsdag, gaf meneer sales nog aan dat er iets mis gegaan was en nu dit dus.

 

Dit bedrijf is ergens mee begonnen naast hun core business (boekhouding online) om ook andere dingen te gaan doen en ze kunnen het gewoon niet aan.

 

Trouwens wat ook handig is voor je winkel, contant geld (muntjes) voor in de kassa lade... Sta je ook niet bij stil :P

 

Heel veel succes kerel dat het maar een groot succes mag worden (alhoewel ik totaal niet in fysieke winkels geloof qua toegevoegde waarde zie ik hier wel kansen). Waarom trouwens niet voor een grote stad ala Breda, Amsterdam gekozen? Vanwege de kosten of?

 

Ik zou trouwens direct afstand doen van Reelezee maargoed wie ben ik :)

Link naar reactie
  • 1

Mag ik even door gaan met zeiken? Vast wel toch.

 

Ik denk dat ik het niets eens hoef uit te schrijven, maar de pin automaat is er niet... Er is wederom niemand te bereiken. Meneer zit gewoon in een meeting (de hele dag al) en kan zijn telefoon niet aannemen.

 

Wat een idioot bedrijf. Google indexeert deze pagina's toch? http://www.reeleezee.nl

 

Oeps... zet ik hier zomaar een url neer..

 

Rent a pin is ingeschakeld! Kosten factureren we gewoon door.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou trouwens direct afstand doen van Reelezee maar goed wie ben ik :)

 

 

Tja, ik zou het in ieder geval ernstig overwegen. Maar goed, wie ben ik ::)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 154 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.