Ga naar inhoud

"Aarch!!" - deel je ondernemersleed hier!

Geplaatst:

Marco72

Van het lezen van al die Yes-momenten word ik altijd blij, maar hebben jullie ook wel eens "Aarch!!" momenten? Momenten dat je het liefst direct wil verhuizen naar een onbewoond eiland?

 

Ik had het vanmorgen: we waren bezig om de laatste hand te leggen aan onze nieuwe webshop. Maanden werk in gestoken, veel testen mee gedaan. Hij zou vanmiddag op een vooraf aangekondigd tijdstip online gaan, dus ik dacht: ik test hem nog een laatste keer om zeker te zijn dat alles werkt.

 

Wat denk je, blijkt de complete winkelwagen het niet meer te doen. Vage foutmelding, heel de boel in de soep. Na uren zoeken nog de oorzaak niet gevonden. Aaaaarch!!

 

Niet te geloven, wat een ellende. Als een speer collega's erbij geroepen, contact gezocht met de softwaremakers... op het allerlaatste moment kwam de oorzaak boven water: een klein stukje foute code was de oorzaak van het leed.

 

Het is dus uiteindelijk op het nippertje toch goedgekomen, maar wel met de hakken over de sloot zeg. Nu de website na al die maanden eindelijk online is gegaan is voor ons dan weer een gigantisch Yes-moment. ;D

 

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Dat is heft nieuws Ed, rot om te horen. Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

Geplaatst:

prodisplay

 

Altijd rot om te horen.

 

Sterkte en probeer weer te genieten.

Geplaatst:

Sandra.

Sterkte Ed....no matter how long the winter, spring is sure to follow.

Geplaatst:

Linda Maas

Sterkte voor nu en de komende periode!

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

Joost Rietveld

  • Moderator

Hoi Ed,

 

Sterkte de komende tijd. Succes en een frisse start gewenst!

 

groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Bazzio

ik wou net melden dat mijn pinkstervakantie door mijn neus geboord is, (met dank aan de erasmus universiteit, NOT >:()

maar dat is niets vergeleken met jouw aarch-moment, sterkte Ed!

 

 

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Micha van Veen

Ga ik gisteren de belasting betalen, kom ik er achter dat de maand maar 28 dagen heeft. Steun van mijn vrouw bestond uit "eikel, dat leer je op de kleuterschool". Je weet toch, feb 28 dagen, behalve een x in de 4 jaar, schrikkeljaar, groot sport evenement wat dan gehouden wordt met een vuurtje...

 

Kortom mijn ToDo lijstje is aangevuld met: Extra scholing aanvragen bij lokale kleuterschool

 

Micha

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Geplaatst:

ironny

haha is er nog plaats op die school? Ik heb vandaag ook al een aantal documenten op 29-02 aangemaakt.... ;D

 

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

sinan

nevermind

Geplaatst:

Zomaar iemand

Vandaag een behoorlijk Arch moment, waar ik niet heel veel over kwijt kan. In ieder geval ben ik het vertrouwen in een werknemer die een gedeelte van mijn bedrijf zou overnemen compleet kwijt.

Mijn eigen stomme schuld had ik het maar meteen helemaal op papier moeten zetten. Zelfs mensen die je als goede vriend beschouwd kunnen wegvallen als ze geld ruiken.

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Vandaag een behoorlijk Arch moment, waar ik niet heel veel over kwijt kan. In ieder geval ben ik het vertrouwen in een werknemer die een gedeelte van mijn bedrijf zou overnemen compleet kwijt.

Mijn eigen stomme schuld had ik het maar meteen helemaal op papier moeten zetten. Zelfs mensen die je als goede vriend beschouwd kunnen wegvallen als ze geld ruiken.

 

Hoop dat de schade mee valt .

 

Danny

Geplaatst:

W-Media

Vandaag een behoorlijk Arch moment, waar ik niet heel veel over kwijt kan. In ieder geval ben ik het vertrouwen in een werknemer die een gedeelte van mijn bedrijf zou overnemen compleet kwijt.

Mijn eigen stomme schuld had ik het maar meteen helemaal op papier moeten zetten. Zelfs mensen die je als goede vriend beschouwd kunnen wegvallen als ze geld ruiken.

 

Sterkte kerel en hopelijk kun je alle schade terughalen!

Geplaatst:

Bazzio

dat is zuur Jasper, zeker als het een en ander al in een gevorderd stadium is.... >;(

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Patrick Gerrits

Hele grote Aarch hier. >:(

 

Zaterdag gaat onze 1e winkel open. Maar nog geen pin automaat. Zeer frustrerend. Zeker omdat de betreffede Sales Directeur van het bedrijf Reeleezee mij keer op keer wegdrukt als ik hem bel. Spullen zouden vorige week al geleverd worden. Gister om 17:00 dan maar een zeer scherpe voicemail ingesproken (hij zou mij dinsdag voor de middag terug bellen).

 

Waarom kan men niet gewoon doen wat ze zelf pretenderen te kunnen of beloven. Kunnen wij hier toch ook?

 

 

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Hele grote Aarch hier. >:(

 

Zaterdag gaat onze 1e winkel open. Maar nog geen pin automaat. Zeer frustrerend. Zeker omdat de betreffede Sales Directeur van het bedrijf Reeleezee mij keer op keer wegdrukt als ik hem bel. Spullen zouden vorige week al geleverd worden. Gister om 17:00 dan maar een zeer scherpe voicemail ingesproken (hij zou mij dinsdag voor de middag terug bellen).

 

Waarom kan men niet gewoon doen wat ze zelf pretenderen te kunnen of beloven. Kunnen wij hier toch ook?

 

 

 

Rent a pin wellicht een tijdelijke noodoplossing!

 

Plaats je fotos van de openin? lijkt me leuk om te zien!

 

Succes

 

danny

Geplaatst:

Nico Schouten

Nog een pinapparaat verhuurder.

Afgelopen jaar tijdens een event hebben we naar alle tevredenheid gebruik gemaakt van een mobiel pinapparaat van Sepay.

 

Geplaatst:

John B

Zeker omdat de betreffede Sales Directeur van het bedrijf Reeleezee mij keer op keer wegdrukt als ik hem bel.

Bellen met nummeronderdrukking (*31*) wil nog wel eens helpen ... ;)

Geplaatst:

Patrick Gerrits

Allen dank!

 

Rentapin had ik toevallig net ook gevonden. Mobiel apparaat durf ik niet aan, gezien ik in het band ook al bijna geen gsm verbinding heb.

 

Ga de kosten van rentaping gewoon verhalen op Reeleezee.

 

Kreeg trouwens net te horen van de telefoniste, dat dhr in vergadering zat. Ik zei zo: "al 3 dagen achter elkaar?" Toen wist mevrouw even niets te melden.

 

Maar ja het geeft allemaal een hoop onnodige stress.

 

Foto's zal ik plaatsen. :)

Geplaatst:

Roel J

tsjonge ik geloof dat deze Reeleezee accountmanager een beetje erg Reelaks is.. >;(

 

succes met de start! zullen vast nog wel paar hindernisjes zijn..

Geplaatst:

Patrick Gerrits

Ongelooflijk, maar opeens had er iemand anders tijd. Deze heeft beloofd dat ze vandaag de spullen komen brengen en installeren. Het excuus was:

 

"Ja wij hebben de pinautomaat niet eerder kunnen uitleveren omdat er pas sinds vandaag ondersteuning is voor het pinautomaat in de kassa. Dus ja we hadden het wel eerder kunnen uitleveren, maar dat had geen nut."

 

Jaja.. Maar dus wel al dat product al 3 weken verkopen. 3 weken geleden heb ik meerdere malen gevraagd of het kon. Geen enkel probleem. De producten lagen destijds al op voorraad. Afgelopen dinsdag, gaf meneer sales nog aan dat er iets mis gegaan was en nu dit dus.

 

Dit bedrijf is ergens mee begonnen naast hun core business (boekhouding online) om ook andere dingen te gaan doen en ze kunnen het gewoon niet aan.

 

Trouwens wat ook handig is voor je winkel, contant geld (muntjes) voor in de kassa lade... Sta je ook niet bij stil :P

Geplaatst:

Sandra.

:) Hopelijk verloopt het zaterdag allemaal vlekkeloos en voel je zaterdagavond erg blij en opgelucht dat je de start heb overleefd. ;) Veel succes verder!

Geplaatst:

Henri Kroeze

Trouwens wat ook handig is voor je winkel, contant geld (muntjes) voor in de kassa lade... Sta je ook niet bij stil :P

Hebbie wel tassies en ander inpakmateriaal? De eerste klant bij mij die met een vragende blik in de ogen zei 'het is een cadeautje...' heb ik toen niet kunnen helpen...

 

Winkelmandjes? (heb ik nog voor je eventueel... ;D)

... doet leuke dingen op internet ...

Geplaatst:

W-Media

Ongelooflijk, maar opeens had er iemand anders tijd. Deze heeft beloofd dat ze vandaag de spullen komen brengen en installeren. Het excuus was:

 

"Ja wij hebben de pinautomaat niet eerder kunnen uitleveren omdat er pas sinds vandaag ondersteuning is voor het pinautomaat in de kassa. Dus ja we hadden het wel eerder kunnen uitleveren, maar dat had geen nut."

 

Jaja.. Maar dus wel al dat product al 3 weken verkopen. 3 weken geleden heb ik meerdere malen gevraagd of het kon. Geen enkel probleem. De producten lagen destijds al op voorraad. Afgelopen dinsdag, gaf meneer sales nog aan dat er iets mis gegaan was en nu dit dus.

 

Dit bedrijf is ergens mee begonnen naast hun core business (boekhouding online) om ook andere dingen te gaan doen en ze kunnen het gewoon niet aan.

 

Trouwens wat ook handig is voor je winkel, contant geld (muntjes) voor in de kassa lade... Sta je ook niet bij stil :P

 

Heel veel succes kerel dat het maar een groot succes mag worden (alhoewel ik totaal niet in fysieke winkels geloof qua toegevoegde waarde zie ik hier wel kansen). Waarom trouwens niet voor een grote stad ala Breda, Amsterdam gekozen? Vanwege de kosten of?

 

Ik zou trouwens direct afstand doen van Reelezee maargoed wie ben ik :)

Geplaatst:

Patrick Gerrits

Mag ik even door gaan met zeiken? Vast wel toch.

 

Ik denk dat ik het niets eens hoef uit te schrijven, maar de pin automaat is er niet... Er is wederom niemand te bereiken. Meneer zit gewoon in een meeting (de hele dag al) en kan zijn telefoon niet aannemen.

 

Wat een idioot bedrijf. Google indexeert deze pagina's toch? http://www.reeleezee.nl

 

Oeps... zet ik hier zomaar een url neer..

 

Rent a pin is ingeschakeld! Kosten factureren we gewoon door.

Geplaatst:

Dennis_van_Dijk

Ik zou trouwens direct afstand doen van Reelezee maar goed wie ben ik :)

 

 

Tja, ik zou het in ieder geval ernstig overwegen. Maar goed, wie ben ik ::)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.