Zo af en toe zet ik mijzelf ertoe om mijn persoonlijke ontwikkeling eens onder de loep te nemen.
Hoe ben ik gevorderd de laatste jaren, en door welke ontwikkelingen is dit gebeurd.
Toen ik dit laatst weer deed viel mij op dat mijn leven eigenlijk 180 graden is omgekeerd nadat ik de bekende "succes literatuur" ben gaan lezen. Jullie kennen ze allemaal wel, boeken als "the succes principle", "je ongekende vermogens" , "Think and grow rich", "the seven habits""de alchemist" etc etc.
Redelijk jong ben ik hiermee in aanraking gekomen, nadat ik uitgelegd had gekregen dat het echt niet allemaal Ratelband achtige taferelen zijn, en dat je er ook in je prive leven een hele hoop mee op kunt schieten.
Hoe dan ook, ik leef volgens veel van dat soort principes, en voel me daar uitstekend bij, heb het idee dat ik vaak net iets sneller ben met zaken voor elkaar krijgen dan anderen, en heb ook het idee dat succes naar me toe komt als ik maar de juiste output geef.
Zijn er onder jullie ook personen die hierdoor gefacineerd zijn, of er baat bij hebben.En lukt het ook om hierin te volharden?
Of zijn er misschien andere waarden die je aanhoudt waarvan je denkt dat ze je helpen op welk vlak dan ook.
Een spiritueel bericht, ik hoor het graag van jullie. ;D
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kramer013
Kramer013
Zo af en toe zet ik mijzelf ertoe om mijn persoonlijke ontwikkeling eens onder de loep te nemen.
Hoe ben ik gevorderd de laatste jaren, en door welke ontwikkelingen is dit gebeurd.
Toen ik dit laatst weer deed viel mij op dat mijn leven eigenlijk 180 graden is omgekeerd nadat ik de bekende "succes literatuur" ben gaan lezen. Jullie kennen ze allemaal wel, boeken als "the succes principle", "je ongekende vermogens" , "Think and grow rich", "the seven habits" "de alchemist" etc etc.
Redelijk jong ben ik hiermee in aanraking gekomen, nadat ik uitgelegd had gekregen dat het echt niet allemaal Ratelband achtige taferelen zijn, en dat je er ook in je prive leven een hele hoop mee op kunt schieten.
Hoe dan ook, ik leef volgens veel van dat soort principes, en voel me daar uitstekend bij, heb het idee dat ik vaak net iets sneller ben met zaken voor elkaar krijgen dan anderen, en heb ook het idee dat succes naar me toe komt als ik maar de juiste output geef.
Zijn er onder jullie ook personen die hierdoor gefacineerd zijn, of er baat bij hebben.En lukt het ook om hierin te volharden?
Of zijn er misschien andere waarden die je aanhoudt waarvan je denkt dat ze je helpen op welk vlak dan ook.
Een spiritueel bericht, ik hoor het graag van jullie. ;D
Groet,
Niels
www.playama.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13486-succesvol-leven-door/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
48 antwoorden op deze vraag