Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
isomis
Ben ik nou de enige die zegt "KVK uitbuiters"?
Je betaald jaarlijks meer dan 100 euro voor een of andere inschrijving, wat krijg je ervoor terug? Eigenlijk niks.
Voor alle hulp, overige zaken en trainingen betaal je apart geld. Ze zitten allemaal in super de luxe kantoren en ik heb verhalen gehoord dat ze regelmatig luxe uiteten gaan met alle collega's.
Ik heb die vraag wel eens bij ze neergelegd: "wat betekenen jullie nou voor ons als ondernemers". Gelijk krijg je zo gelikte folder, waarin alles haarfijn staat uitgelegd. Mijn eerste gedachte is dan " hoe duur was het om dat foldertje te maken?"
Sorry, maar ik zie geen enkel voordeel. We krijgen maandelijks zo kamerkrant en dan staan er succesverhalen in van ondernemers. Ik zie dan voornamelijk verhalen staan van mensen die ik ken van vroeger. Echter ik zelf kan alleen in de kamerkrant komen als ik advertentiekosten betaal. Kortom, vriendjes politiek. Zijn vaak mensen die ook in de politiek zitten.
Tenslotte, als iedereen ongeveer 100 euro betaald, dan is die organisatie toch stinkend rijk? hoeveel ondernemers zijn er in nl?