Met je laptop in de zon.

Aanbevolen berichten

Klinkt als een heerlijke frustratie... ;D

het zal toch een parasolletje moeten worden.. dit geschreven hebbende.. ik ben hengelsport fanaat en gebruik wel eens zo;n klein parapluutje voor mijn voer...Maar deze kun je gewoon ergens opschroeven en voor je laptop gebruiken. staat je laptop lekker in de schaduw en kun jij blijven bakken. Ideaal

 

gr ronny

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

de laptop-tent!

 

Ze bestaan. Kleine tentjes voor op je schoot.

 

lapdome%20laptop%20tent.jpg

 

Haha, ik ga maar eens in de schuur kijken of er nog hout staat en dan ga ik maar eens wat timmeren.

 

Dat zo'n tent helpt, we hebben hier zo'n doek van 5 x 5 die we met te heet weet over een deel van de tuin spannen voor de kleine maar dat maakt voor het lezen van je beeldscherm weinig verschil.

Link naar reactie

Sancho heeft er lang over nagedacht....

 

Uitzetten en dat doen wat de meesten doen in de zon; genieten!

 

Sancho (doet u mij nog 2 rosada..) Panza

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie

Ha Rene,

 

Als het goed is zit ik komende week bij een graadje of 32 in de zon te schrijven en heb al jaren een afspraak met mijn (Apple) schootcomputer: Als mijn vestje uitgaat, mag hij het aan.

Ik hang bij warm/zonnig weer een vestje over het opengeslagen beeldscherm alsof het schouders zijn en ik kan alleen de linker en rechterbovenhoek niet helemaal zien, maar de rest echt prima.

 

Maar ja, jouw vestjes zijn wellicht wat groter dan de mijne...

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Wat research op filters leverde niet veel op.

 

Ik heb het probleem ook en zit dan ook gewoon altijd binnen met mijn laptop, opgelost ;)

 

Wat ik wel op internet tegenkwam was dit: http://www.screen-shade.com/screenforlap2.html

 

Hebben ze op een paar afmetingen, het lijkt me van de weinige opties die er te vinden zijn nog het meest relevante, misschien is ie opvouwbaar, maar dat weet ik niet. Hij zorgt er in ieder geval voor dat het meegaat met de schermstand waardoor je niet raar op de stoel hoeft te zitten, scheelt weer nek kramp wat je volgens mij aardig oploopt met die "tentjes". ;D

 

Succes

 

 

 

Laptop.jpg.eff8afa42762b520b0e911825e269f2a.jpg

Laptop.jpg.eff8afa42762b520b0e911825e269f2a.jpg

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.