Ik heb een probleem met de makro, ik heb namelijk bij het tanken geen bon gekregen, ik ben toen naar binnen gegaan. Waar mij werd verteld dat ik dan maar een brief moest schrijven, wat ik gedaan heb, maar helaas geen reactie.
Toen gebeld met hun dure 0900 nummer, maar daar krijg je alleen maar bandjes te horen en kom je niet in contact met een medewerker (waarom is het dan zo duur)
Weer terug naar het filiaal maar daar kunnen ze me niet helpen omdat het tankgedeelte geen onderdeel is van de winkel.
Heeft iemand dit eerder meegemaaktt en hier toevallig ook een oplossing voor gevonden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik heb een probleem met de makro, ik heb namelijk bij het tanken geen bon gekregen, ik ben toen naar binnen gegaan. Waar mij werd verteld dat ik dan maar een brief moest schrijven, wat ik gedaan heb, maar helaas geen reactie.
Toen gebeld met hun dure 0900 nummer, maar daar krijg je alleen maar bandjes te horen en kom je niet in contact met een medewerker (waarom is het dan zo duur)
Weer terug naar het filiaal maar daar kunnen ze me niet helpen omdat het tankgedeelte geen onderdeel is van de winkel.
Heeft iemand dit eerder meegemaaktt en hier toevallig ook een oplossing voor gevonden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27131-klacht-makro/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag