Ik ben bezig een nieuw label op te zetten voor mijn freelance activiteiten die ik nu al weer 12 jaar uitvoer.
De belangrijkste reden is dat het oude label niet voldoende meer dekte wat ik doe en bereik voor klanten.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
In eerste instantie was ik van plan om een grafisch ontwerper te vragen voor mij een ontwerp te maken. Ik had echter zelf al snel een idee en ben dit gaan uitwerken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik richt me op organisatie die vraagstukken hebben hun innovatie succesvol in de markt te zetten. Met name gekeken vanuit een strategie, organisatie, marketing en sales optiek.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niets behalve dan mijn persoon: mijn persoonlijkheid, netwerk, kennis en ervaring.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hou zelf van een simpel en helder logo. Wat vinden jullie?
Ok?
Of Is het dusdanig dat ik toch nog wat geld zal moeten uitbesteden aan een grafisch ontwerper? ;)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gerard G
Gerard G
Omschrijving van je concept:
Ik ben bezig een nieuw label op te zetten voor mijn freelance activiteiten die ik nu al weer 12 jaar uitvoer.
De belangrijkste reden is dat het oude label niet voldoende meer dekte wat ik doe en bereik voor klanten.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
In eerste instantie was ik van plan om een grafisch ontwerper te vragen voor mij een ontwerp te maken. Ik had echter zelf al snel een idee en ben dit gaan uitwerken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik richt me op organisatie die vraagstukken hebben hun innovatie succesvol in de markt te zetten. Met name gekeken vanuit een strategie, organisatie, marketing en sales optiek.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niets behalve dan mijn persoon: mijn persoonlijkheid, netwerk, kennis en ervaring.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hou zelf van een simpel en helder logo. Wat vinden jullie?
Ok?
Of Is het dusdanig dat ik toch nog wat geld zal moeten uitbesteden aan een grafisch ontwerper? ;)
Gerard Groenewegen
http://nl.linkedin.com/in/gerardgroenewegen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33383-wat-vinden-jullie-van-mijn-nieuwe-logo/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
48 antwoorden op deze vraag