Ga naar inhoud

Welke ondernemer op HL heeft geen Facebook of Hyves account?

Geplaatst:

Gerard G

Ik ben benieuwd waarom een ondernemer geen facebook of hyves account heeft. Bewuste keuze of gewoon nog geen tijd voor gehad?

 

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ik. Wel LinkedIn, dat is voor nu ruim voldoende.

Geplaatst:

Sandra.

Bij account denk ik aan prive pagina maar je bedoelt zeker een bedrijfspagina voor social media?

Geplaatst:

Spanish Connection

Ik doe er niet meer aan mee, heb geen Facebook of Hyves, doe niet aan twitter en laat me ook niet verleiden door ander sociale netwerken. De reden? Het kost me teveel tijd en het maakt me erg inproduktief.

 

Groeten

Joost

Don't give up so easily

Have some faith and you will see

Try again...try again

Geplaatst:

Joost Rietveld

  • Moderator

ook niet. LI volstaat inderdaad. Al genoeg tijd kwijt aan Social Media

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Sabra

Ik heb Facebook en LinkedIn. Geen Hyves. Ik krijg nachtmerries van Hyves.

Geplaatst:

De Ketchupmaker

Ik gebruik voor mijn bedrijf en mijn fotografie Facebook en Twitter. Hyves heb ik een tijd terug opgezegd, vond ik nogal kinderachtig. Het gebruiken van social media kost zoveel tijd als dat je zelf wilt. Voor mij werkt het in ieder geval.

Geplaatst:

Wouterjan_

Ik gebruik prima heel veel Twitter. En soms ook nog op Facebook maar daar ben ik wel minder actief op. En op LinkedIn.

Voor de webshop gebruik ik Twitter en Facebook.

Maarja, generatie hè :P

 

Geplaatst:

TwaBla

LinkedIn zakelijk, Facebook een beetje prive. Verders geen gedoe. Ik heb wel een wiki.

 

Omdat het allemal kan hoef je het nog niet allemaal te doen. Kost enrom veel tijd om het goed te doen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

MrMartinH

Geen hyves, geen facebook.

Ik hou totaal niet van zulke sociale netwerken, en ik heb ook geen zin er tijd aan te besteden. Linkedin en Twitter vind ik voor nu wel eerst voldoende.

3D In Your Hands | 3D Visualisatie Bureau

3D Visualisaties, 3D Animaties en 3D Presentaties

http://www.3dinyourhands.nl

Geplaatst:

Spanish Connection

...

Maarja, generatie hè :P

 

Klopt helemaal, ik ben nog van de generatie die gewoon de telefoon pakt en kaarten/brieven stuurt ;D

 

Groeten

Joost

Don't give up so easily

Have some faith and you will see

Try again...try again

Geplaatst:

TwaBla

 

Vond ICQ nog wel leuk. Nu is het tijdverspilling.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Patrick Strijker

hyves allang vaarwel gezegd

facebook snap ik niet, voel me net een chauffeur in een vliegtuig. stuur snap ik, maar meer ook niet

linkedin net aan begonnen en lijkt interessant

 

bezig met mobi website en qr codes, da's ook medern ;)

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Geplaatst:

P.J.

Ik. Leuk voor de meute, maar niks voor mijn persoon als ondernemer. Ik kan me wel voorstellen dat er branches zijn waarvoor het een must is om je daar te manifesteren.

Geplaatst:

TwaBla

Ik kan me wel voorstellen dat er branches zijn waarvoor het een must is om je daar te manifesteren.

 

Neuh. Laat dat maar aan je klanten over. Als je aardig bent, mag je meepraten.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Wouter Hol

Als je aardig bent, mag je meepraten.

 

En als je slim bent, dan stuur je de massa en maak je van iemand die blij is met jouw service een echte fan die voor jouw marketing en aquisitie gaat doen.

Geplaatst:

De Ketchupmaker

En dat kan weer via Facebook.

Geplaatst:

Patrick Strijker

@wouter hol of je zegt op een forum dat je op de radio komt ;)

 

Ik denk dat social media niet meer weg te denken zijn. Niet voor niets doen reviews en gastenboek iets extra's.

 

Je kan je hele assortiment wel voor € 0.0 te koop zetten, maar als niemand het weet, blijf je gewoon met je handel zitten.

 

De TamTam moet toch het werk doen, het hangt wel van je doelgroep af natuurlijk welk kanaal je gebruikt.

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Geplaatst:

Marjan

 

Vond ICQ nog wel leuk.

 

Zucht... dat waren nog eens tijden ja!

 

Heb me laten verleiden tot een persoonlijke Facebook pagina maar doe er nauwelijks iets mee. Ik vind over het algemeen de berichten die er worden geplaatst complete flauwekul en tijdverspilling. Zakelijk heb ik er ook geen behoefte aan.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Bazzio

ik deel de mening van Wouter, je kunt je klanten fan maken, klanten die zich bij je thuisvoelen worden je ambassadeurs.

wij zijn ook voorzichtig op FB begonnen, landelijk en lokaal.

 

Hyves heb ik al afscheid van genomen, LinkedIn moet ik nog steeds aan beginnen.

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

MrMartinH

 

Vond ICQ nog wel leuk.

 

Zucht... dat waren nog eens tijden ja!

 

 

Behalve dan de irritante geluidjes. Dat was altijd het eerste dat ik uitschakelde bij een nieuwe installatie :).

Ik verbaasde me er laatst overigens over dat ICQ nog steeds gebruikt word door mensen. Het is dus nog niet helemaal afgeschreven.

3D In Your Hands | 3D Visualisatie Bureau

3D Visualisaties, 3D Animaties en 3D Presentaties

http://www.3dinyourhands.nl

Geplaatst:

Katinka

Lang geleden begonnen met LinkedIn en ben daar redelijk actief in. Ik volg vooral veel (nieuws)groepen. Net als hier post ik niet zoveel, je bijdrage moet wel zinvol zijn. Vind ik. Daarom ben ik ook niet actief op twitter.

Sinds kort heb ik ook een zakelijke pagina aangemaakt op Facebook. Privé ben ik daar erg actief op, eens kijken wat er zakelijk mee gedaan kan worden.

 

Hartelijke groet,

 

Katinka

Gelukkig heb ik van aanbestedingen meer verstand ... ;-) www.vbjconsulting.nl

Geplaatst:

PrimagoAdvies

Ik gebruik Facebook, Twitter en LinkedIn zakelijk. Hyves heeft voor mij geen meerwaarde.

 

Daarnaast kost het ook veel tijd om alles bij te houden en de tijd die ik daarvoor gebruik, wil ik goed besteden. Dat lukt niet als ik teveel accounts heb.

 

 

 

Geplaatst:

Wouterjan_

Ik heb een tijd gelegen nog een pdf geschreven over promoten met twitter.

Zeker ook handig voor mensen die nog niet zo thuis zijn in twitter.

 

Wie weet heeft iemand er nog wat aan :)

Twitter-promotie-tips.pdf

Geplaatst:

headquarters

Ik gebruik zakelijk hyves, twitter en facebook.

 

Het probleem is alleen dat je voor een hyves bedrijvenpagina, een facebook fanpage en een linkedin bedrijvenpagina, allemaal persoonlijke profielen nodig hebt om deze te beheren. Dus je zult privé ook wel moeten. :)

Geplaatst:

PrimagoAdvies

Ik heb een tijd gelegen nog een pdf geschreven over promoten met twitter.

Zeker ook handig voor mensen die nog niet zo thuis zijn in twitter.

 

Wie weet heeft iemand er nog wat aan :)

 

Prachtige tips! Ik heb je er een reus voor gegeven :)

 

En ik wil mensen adviseren om de tips te lezen. Je kunt er veel plezier van hebben.

 

Groeten van Hetty

social media/communicatietrainer

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.