Ga naar inhoud

Higherlevel Dag - bijeenkomst 1 september 2012

Geplaatst:

Nico Schouten

Gezellige avond op een top-locatie.

 

En zoals vaker, veel te weinig mensen gesproken.

 

Voorstel, is het een idee om een higherleveldag te organiseren?

 

Ik denk hierbij aan een invulling van het bij NOVU leden nog altijd legendarische weekend op het buitenterrein van het Gouden Ham.

 

Als we nou eens een zaterdag of misschien wel weekend plannen op een groot buitenterrein/campeerterrein.

Kan iedereen die wat kan laten zien zijn eigen stand maken, hebben we alle ruimte voor (hang)tafels, bbq' en drankwagens

 

Door te kiezen voor een dag heb je meer tijd om meer mensen te spreken.

 

[Titel aangepast : datum staat vast]

Featured Replies

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Top idee... Sort off HL bootcamp met productpresentaties, pitchtrainingen, businessplan besprekingen, workshops....

 

Ik meld mij alvast aan bij Daniël... Ik wil wel eens ervaren hoe die ijsklontjes smelten ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

herman van der helm

  • Auteur

Ja nico, leuk.

Ik weet nog wel een leuke naturistencamping waar dit zou kunnen :)

Geplaatst:

Nico Schouten

Zo ziet de Gouden Ham er vanuit de lucht uit.

 

Gouden_Ham.thumb.png.223138260639d4f6a988bce599f79376.png

Geplaatst:

Linda Maas

Voorstel, is het een idee om een higherleveldag te organiseren?

 

Ik denk hierbij aan een invulling van het bij NOVU leden nog altijd legendarische weekend op het buitenterrein van het Gouden Ham.

 

Als we nou eens een zaterdag of misschien wel weekend plannen op een groot buitenterrein/campeerterrein.

Kan iedereen die wat kan laten zien zijn eigen stand maken, hebben we alle ruimte voor (hang)tafels, bbq' en drankwagens

 

Door te kiezen voor een dag heb je meer tijd om meer mensen te spreken.

 

Mooie locatie en het voorstel klinkt erg goed! Welk weekend kan ik in mijn agenda schrijven? ;)

 

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

P.J.

Goed idee. KADI-wagen erbij....

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Even afgesplitst van een ander topic, waar dit idee van Nico onstaan is.

 

En.... buiten alle fun die door zo'n topic-idee heen ontstaat...

 

Ik vind het ook nog steeds een goed idee van Nico ! Qua locatie super gevonden. Bovendien heeft de Gouden Ham een strandpaviljoen, zonder zand en zeelucht helaas, maar wat wil ik besides dat nog meer?

 

Mede-organisatoren? Ik zie wel de animo, maar willen we dit ook daadwerkelijk organiseren? Qua inrichting presentaties en workshops vermoed ik dat het allemaal makkelijk in te richten is met HL'ers. Maar... de kosten ervan en gezien mijn ervaring dat zodra hét geld kost de animo ook lager ligt, dienen we vooraf wel goed te inventariseren wat de (on)mogelijkheden zijn.

 

Zullen we hier eens serieus over brainstormen !?!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Wouter Hol

Ik sluit het evenement wel aan qua stroom en andere bekabeling. Heb ook nog wat rubber matten en kabelbruggen voor algemeen gebruik liggen, zodat de kabels veilig over het terrein verspreid kunnen worden.

 

EDIT en ik heb wegens een projectje "on the side" ook een de nodige discolampen en een DJ set etc. liggen. Wat ik niet heb zijn de juiste skills om hem live te bedienen, maar ik wil deze spullen graag ter beschikking stellen.

Geplaatst:

Linda Maas

Zullen we hier eens serieus over brainstormen !?!

 

Lijkt me leuk! Dan kunnen we daarna even kijken wat er nodig is en wie wat op zich kan nemen om het een en ander te regelen.

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

sal86

Rave feesten worden georganiseerd in de loodsen, magazijnen van bedrijven. Je staat verbaasd wat je kan met een licht installatie en bartafels. Aangezien het meeste benodigde al beschikbaar is, bied ik graag mijn mix skills aan maar ik ben alleen meester van de cd ^^

 

Ik dacht met HL leden die gebruik maken van een magazijn, productie-ruimte (meer karakter) of unieke locatie wordt het al makkelijker. Zo kun je ook je activiteiten onder de loep laten nemen en advies, opbouwende kritiek te ontvangen van de gasten maar dat zou ik in ieder geval eruit halen xD

 

 

 

 

Q-band Innovating print media
Geplaatst:

henkh

locatie die Nico voorstelt lijkt me perfect en wat mij betreft mag een gezellige dag best wel wat kosten. Alleen heb je op het weer geen invloed als je het buiten organiseert, dan is die strandtent misschien toch niet zo gek alternatief. :)

 

 

Geplaatst:

Zomaar iemand

Leuk idee, maarja vergis je niet in de kosten. Wij verzorgen met grote regelmaat dit soort evenementen zowel binnen als buiten, maar organisatoren vergissen zich enorm in de kosten.

Geplaatst:

ironny

Jasper, je denkt (logischerwijs) te veel vanuit je professie....

 

Jouw klanten hebben vaak zoveel eisen dat je dat inderdaad nodig hebt.

Wat stelt de gemiddelde hl-er als eis?

Zal niet meer zijn dan lekker zeveren over business aan een tafel met wat andere mensen, onder het genot van een drankje en versnapering.

(zelf halen is geen probleem)...

Friet uit een frietzak is prima, maar om het wat luxer te maken regelen een vork en een mes erbij..

bbq tje is ook altijd goed.

Om uit te buiken lekker op t gras liggen of zitten, muziekje erbij en heb je wat te melden, ga je op een aardappelkistje staan of je roept Mikky om je speech in te leiden..

 

Dus Nico, wat is de datum? ;)

 

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

Romano Sandee

Dus Nico, wat is de datum? ;)

 

Zondag 1 april heb ik begrepen uit betrouwbare bronnen ;D

Geplaatst:

Zomaar iemand

Het zijn juist de dingen waar mensen niet aan denken, die de kosten opdrijven. Denk hierbij aan stroomvoorzieningen, nooduitgangen, vluchtroutes, verzamelpunten, EHBO, parkeermogelijkheden, calimiteitenplan etc etc.

 

[knip]

 

Ik wilde hier iets zeggen over het gebruik maken van kennis en professionals, waar hier altijd zo op gehamerd wordt. Maar ik heb eigenlijk geen zin in, want een hoop hier zeggen dit vaak vooral uit eigen belang en ik wil niet het idee scheppen dat ik daarbij hoor.

 

Dus laat maar zitten en veel succes met het evenement.

Geplaatst:

Marjan

Kom op Jasper, een beetje constructiever mag wel wat mij betreft.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Ard-Sc

@Jasper: prima dat je wijst op organisatorische zaken.

 

Ik kan me vergissen maar volgens mij is het niet de bedoeling dat we gaan "wild kamperen". Ik vermoed dat het de bedoeling is dat we dan gebruik zouden maken van de faciliteiten van de camping het Groene Eiland. Volgens hun website hebben ze mogelijkheden om grote groepen te faciliteren. Waar nodig zijn er bbq's, sanitair en kantine voorhanden. Ik mag aannemen dat een 4 sterren ANWB camping ook een EHBO-doos en een parkeerplaats heeft.

 

Anderzijds zie je dat evenementen organiseren in de "bijna-buitenlucht" ook riskante kantjes heeft. Ik doel dan op Pukkelpop 2011. Als Jasper daar op doelt dan is zijn bezorgdheid zeer op zijn plaats.

Geplaatst:

daniel f

Misschien is het nuttiger om eerst te bepalen:

- Wat er gaat gebeuren?

- Hoeveel mensen hierop af gaan komen?

 

En dan gaan kijken wat er precies nodig is om een dergelijk evenement goed te laten verlopen en welke voorzieningen al aanwezig zijn. Evenementen organiseren is met beide benen op de grond blijven staan. Schalen naar wat nodig is. Ik geloof dat er op dit punt veel te weinig concreets ligt op tafel om überhaupt bezig te zijn met details als EHBO, beveiliging, stroom, ontruimingsplannen etc.

NetDistrict - Managed Hosting | Domeinen | SSL Certificaten | VOIP
Geplaatst:

Romano Sandee

BTW: EHBO; als er mensen zijn die een EHBO diploma op zak hebben en die zijn aanwezig, dan is dat voldoende. Een vereniging inzetten, is dan een overbodige luxe. Er zijn vast meer mensen die hier een legaal EHBO papiertje hebben die nog geldig is.

Geplaatst:

Marjan

Dieren-Ehbo ook goed? :)

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Romano Sandee

Dieren-Ehbo ook goed? :)

Als je een hondje of een poesje wil reanimeren, moet je dat zelf weten ;D

Geplaatst:

Nico Schouten

Dames, heren,

 

 

Ik zal even kijken of het mij de komende dagen lukt om mijn idee over dit event op digitaal papier te zetten.

Als daar positief op gereageerd word dan is het vroeg genoeg om naar een locatie te kijken, de rest volgt vanzelf.

 

In het verleden heb ik vaker 'evenementjes' helpen opzetten dus ik weet echt wel een beetje wat erbij komt kijken.

De draaiboeken van die events zijn vrijwel zeker bruikbaar dus dat scheelt ook weer werk.

 

 

Waar we vooral voor op moeten passen is denk ik het doorschieten in alles willen regelen en op voorhand 7 kleuren bagger @#$%^&* omdat er misschien wel iets zou kunnen gebeuren. Een beetje improviseren kan geen kwaad en hoort bij de pioniersgeest en zou dus ook best een beetje bij ondernemers moeten passen.

Mijn ervaring is dat die events waar er ruimte is voor improvisatie een lekker ontspannen sfeer hebben en die paar hick-ups door iedereen voor lief genomen worden.

 

Wat betreft het weer, ja het kan regenen maar als we dit in de aanloop naar de zomer plannen dan hebben we volgens mij grote kans op goed weer. Wat ik mij nog van dat eiland herinner is dat er toen ook een paar extra tenten bijgezet waren voor als het geval het zou gaan regenen. Uiteindelijk hebben we tijdens het hele event prachtig weer gehad.

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator
Goed idee. KADI-wagen erbij....
In 'mijn tijd' een broodje knakworstje voor ƒ0,50 en een bekertje slappe koffie ƒ0,30. Dus KADI wagen liever niet. Maar wel benieuwd naar de datum, de invulling en de verdere etcetera's van de meeting.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

... Wat betreft het weer, ja het kan regenen...

Ik probeer wel even een bestelling te plaatsen voor zacht, zonnig en ca. 25 graden in de schaduw. ;)

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Geplaatst:

henkh

zaterdag 2 juni lijkt mij een mooie dag, ontloop ik ook mooi de plaatselijke braderie in ons dorp ;D

Geplaatst:

Rene van Zandwijk

Als de partners en vooral de kids ook welkom zijn ben ik, zijn wij, ook van de partij.

 

P.s. niet te veel organiseren en het op zijn beloop laten komt ook altijd goed.

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.