Het kwam al verdacht over, na wat gegoogle bleek al snel dat het malware aanval is.
Geachte heer/mevrouw,
ALs Curator in het faillissement van Mixxxxint BV vond ik een vordering op uw organisatie. Ik verzoek
u en desnoods sommeer ik onderstaande vordering te controleren en indien correct het bedrag per omgaande
te betalen. Mocht u de vordering bestrijden dan verneem ik dat graag via e-mail.
Klik hier om de vordering op uw onderneming te bekijken.
Indien u niet reageerd zal ik incasso Sxxxct B.V. opdracht geven de vordering te innen.
Alle directe en indirecte bijkomende kosten zullen dan voor uw rekening komen.
bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Hoogachtend,
Mr. S.T.M. xxxxvorst (curator)
Kantoor utrecht
Tolsteegsingel
3582 Utrecht
(vanuit kostenbesparende overwegingen ten aanzien van de faillissemnetsboedels verzoeken wij u enkel via e-mail te reageren)
DISCLAIMER:
De Inhoud van dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is enkel voor de geadresseerde. Mocht dit bericht niet voor u bestemd zijn
wordt u verzocht het bericht door te sturen naar de juiste ontvanger en dit per omgaande te melden door het bericht te beantwoorden
Elk misbruik van onze berichten wordt gemeld bij de betreffende instanties. (copyright xxxxxvorst en xxxxxnslag advocaten en curatoren)
Om elke vorm van toevallige gelijkenis ook maar te voorkomen, heb ik namen onherkenbaar gemaakt, maar de link waar je de vordering op kunt bekijken voert je naar een website die je computer gaat infecteren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RiVe
RiVe
Onderstaand e-mail bericht, ontving ik vandaag.
Het kwam al verdacht over, na wat gegoogle bleek al snel dat het malware aanval is.
Geachte heer/mevrouw,
ALs Curator in het faillissement van Mixxxxint BV vond ik een vordering op uw organisatie. Ik verzoek
u en desnoods sommeer ik onderstaande vordering te controleren en indien correct het bedrag per omgaande
te betalen. Mocht u de vordering bestrijden dan verneem ik dat graag via e-mail.
Klik hier om de vordering op uw onderneming te bekijken.
Indien u niet reageerd zal ik incasso Sxxxct B.V. opdracht geven de vordering te innen.
Alle directe en indirecte bijkomende kosten zullen dan voor uw rekening komen.
bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Hoogachtend,
Mr. S.T.M. xxxxvorst (curator)
Kantoor utrecht
Tolsteegsingel
3582 Utrecht
(vanuit kostenbesparende overwegingen ten aanzien van de faillissemnetsboedels verzoeken wij u enkel via e-mail te reageren)
DISCLAIMER:
De Inhoud van dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is enkel voor de geadresseerde. Mocht dit bericht niet voor u bestemd zijn
wordt u verzocht het bericht door te sturen naar de juiste ontvanger en dit per omgaande te melden door het bericht te beantwoorden
Elk misbruik van onze berichten wordt gemeld bij de betreffende instanties. (copyright xxxxxvorst en xxxxxnslag advocaten en curatoren)
Om elke vorm van toevallige gelijkenis ook maar te voorkomen, heb ik namen onherkenbaar gemaakt, maar de link waar je de vordering op kunt bekijken voert je naar een website die je computer gaat infecteren.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37310-malware-fraude/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
58 antwoorden op deze vraag