Als je je uurtarief te kennis geeft via je website en je klant vraagt niet wat je uurtarief is, mag je er dan vanuit gaan dat deze op de hoogte is? Of mag deze dan na de tijd gaan klagen over de hoogte van de factuur?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ZZGer
ZZGer
Als je je uurtarief te kennis geeft via je website en je klant vraagt niet wat je uurtarief is, mag je er dan vanuit gaan dat deze op de hoogte is? Of mag deze dan na de tijd gaan klagen over de hoogte van de factuur?
[mod edit: topictitel verduidelijk ]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54355-uurtarief-vooraf-bespreken-of-bevestigen-verstandig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag