Ik heb een klant, met een 2 tal openstaande posten een van 60 dagen oud en de andere bijna 30. Het betaal termijn op de factuur is 5 dagen, nu ben ik niet de moeilijkste maar begin me nu wel aardig te irriteren aan deze toestand. De betaal history is ook constant altijd te laat niet reageren etc. Het gaat om een dienst die afgenomen wordt (0800 nummer).
Nu de hamvraag, wat te doen alles naar een incassobureau? Iemand nog tips voor een goed bureau? Zelf nog een keer proberen?
Ik heb al 2 herinneringen gestuurd en een aanmaning, hij zou vorige week vrijdag uiterlijk betalen maar niet gebeurd.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sander_Aerts
Sander_Aerts
Goedeavond,
Ik heb een klant, met een 2 tal openstaande posten een van 60 dagen oud en de andere bijna 30. Het betaal termijn op de factuur is 5 dagen, nu ben ik niet de moeilijkste maar begin me nu wel aardig te irriteren aan deze toestand. De betaal history is ook constant altijd te laat niet reageren etc. Het gaat om een dienst die afgenomen wordt (0800 nummer).
Nu de hamvraag, wat te doen alles naar een incassobureau? Iemand nog tips voor een goed bureau? Zelf nog een keer proberen?
Ik heb al 2 herinneringen gestuurd en een aanmaning, hij zou vorige week vrijdag uiterlijk betalen maar niet gebeurd.
Had uiteraard ook niks anders verwacht....
Tips zijn welkom
Met vriendelijke groet,
Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.
www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56671-incassobureau-of-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
35 antwoorden op deze vraag