Welke manieren ken jij om in een telefoongesprek direct betaling aan te nemen?
Ik wil namelijk liefst TIJDENS het telefoongesprek de klant laten betalen, dus zonder dat de klant de verbinding moet verbreken.
Of alternatief: de klant zich rechtsgeldig te laten binden, zodat deze zich beseft dat er een betalingsverplichting bestaat. (Ik ben op de hoogte van de regeling rondom bedenktijd en informatieplicht verkoper.)
Klant is Nederlands of Vlaams, en particulier.
Bedrag in de orde van € 2.000.
Mijn dienst is een programma voor persoonlijke coaching.
Mijn bedrijf is gevestigd in Frankrijk, maar ik houd een bankrekening aan in Nederland.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geesje K
Geesje K
Welke manieren ken jij om in een telefoongesprek direct betaling aan te nemen?
Ik wil namelijk liefst TIJDENS het telefoongesprek de klant laten betalen, dus zonder dat de klant de verbinding moet verbreken.
Of alternatief: de klant zich rechtsgeldig te laten binden, zodat deze zich beseft dat er een betalingsverplichting bestaat. (Ik ben op de hoogte van de regeling rondom bedenktijd en informatieplicht verkoper.)
Klant is Nederlands of Vlaams, en particulier.
Bedrag in de orde van € 2.000.
Mijn dienst is een programma voor persoonlijke coaching.
Mijn bedrijf is gevestigd in Frankrijk, maar ik houd een bankrekening aan in Nederland.
Alvast enorm bedankt voor jouw tips!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag