• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 2

Wij (DPid Ontwerp) zijn erg blij met het winnen van een Red dot Award voor ons ontwerp van de visuele identiteit (uitgebreide huisstijl incl. bewegwijzering) van de Oostvaarderskliniek.

 

De reddot design award http://www.red-dot.de/ is een internationaal gewaardeerde grote designprijs die elk jaar wordt toegekend in vele categorieën. Dit jaar waren er wereldwijd ruim 6112 inzendingen uit 42 landen, waaruit 471 inzendingen een award gewonnen hebben.

 

De nederlandse collega's die ook een Red Dot Communication Design award 2009 gewonnen hebben zijn gerenomeerde, nationaal bekende bureau's. Kortom een mooie boost voor ons DPid Ontwerp, en uiteraard voor onze klant de Oostvaarderskliniek om van een internationale onafhankelijke jury te horen dat de kwaliteit van de ontwerpen bijzonder hoog is.

 

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Link naar reactie
  • 2

ongeveer een uur geleden is de website die we met Zeauw.nl hebben ontwikkeld voor Kevin Florijn de lucht gegaan( Kevin staat binnenkort in de show van Gerard Joling in Spaarnwoude) . Ik log net in op het backend waar de gastenboek entries wachten op goedkeuring. één grote stroom aan complimenten over de site (tientallen binnen 1 uur). zit hier met een smile van oor tot oor.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Mijn datebase bevat het vereiste aantal deelnemers om nu klanten te gaan aanschrijven. Het is de 2de fase (na realiseren van de website) van mijn ondernemersavontuur :)

 

Het plan verloopt nog steeds zoals ik ooit op papier had gezet en de reacties tot nu toe zijn erg posities. "Doe je dit alleen, het komt over als een professioneel bureau". Erg mooi om te horen ;)

 

Let wel op met die site, volgens mij mag je niet adverteren met "Verdien ruim €10,- per uur" en vervolgens d.m.v. een algemene voorwaarde dit er tussen vrotten zonder bij de misleidende reclame te vermelden dat het gestelde niet op waarheid berust:

 

1. Alle opbrengsten die zijn verkregen via OK Onderzoek dienen te worden gespendeerd in de

shop van OK Onderzoek. Credits zijn niet inwisselbaar voor geld of tegoedbonnen die niet in

de shop zijn vermeld.

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste klant, gaf me ook de enige echte "yes"gevoel. Ik stapte als jonge jongen op de fiets in mijn net gekochte pak van de winkelketen de "HE" (nu de WE) en fietste van winkel naar winkel. Na een tijdje fietsen kwam ik bij een zonweringsbedrijfje en na verkoopgesprek van ca 45 minuten liep ik giegelend de winkel uit met een order van 700 gulden. Dezelfde dag haalde ik nogeens 2 orders binnen van in totaal ca. 2500 gulden. Ik was super blij en voelde mezelf een geboren ondernemer. :)

Link naar reactie
  • 0

ongeveer een uur geleden is de website die we met Zeauw.nl hebben ontwikkeld voor Kevin Florijn de lucht gegaan( Kevin staat binnenkort in de show van Gerard Joling in Spaarnwoude) . Ik log net in op het backend waar de gastenboek entries wachten op goedkeuring. één grote stroom aan complimenten over de site (tientallen binnen 1 uur). zit hier met een smile van oor tot oor.

 

De eerste keer dat ik keek met firefox deed de site heel raar (scrolling script?).

 

Na een refresh werd het wel beter, misschien even naar kijken.

 

edit: Het is waarschijnlijk Google Analyctics die hem wat ophoudt.

TOONWEBDESIGN, voor hetzelfde geld een móóie website!
Link naar reactie
  • 4

Mijn YES moment...

 

Acht maanden terug zag ik mijn goed lopende en kansrijke onderneming helaas failliet gaan. Mijn investeerder trok zich om financiele problemen ineens plots terug, mijn compagnon bleek de boel op te lichten en tot overmaat van ramp stortte de markt waarin ik actief was ineens snel in.

 

Gevolg: 12 man op straat, curator over de vloer, inboedel verkocht en privé financieel aan de grond.

 

Vorige maand op naam van mijn partner en van ons laatste geld (100 euro) een bedrijf gestart. Zelf een website in elkaar gezet, mijn netwerk rondgebeld en intussen diverse prospects met de auto van moeders bezocht. En niet bepaald zonder succes:

 

De eerste orders zijn sinds gisteren binnen gekomen! 10k omzet tot op heden! Het begin is er.

Link naar reactie
  • 3

Best grote yes voor mij 8)

 

Gisteren laatste gesprek gehad met mijn vader en onze accountant. Daarin het een en ander gepland en besloten dat ik per 1 januari volgend jaar intreedt als vennoot in het bedrijf van mijn vader ;D

 

Zal qua werkzaamheden weinig veranderen, maar het voelt toch wel lekker ;)

Link naar reactie
  • 0

@martijn, mijn Prijswinnende vraag was :

 

Q1 : Linkedin heeft de potentie om een enorme zakelijke DM- en Leads tool te worden - gebruik inMails om een uitgebreide database van interessante mensen te bereiken. Dit wordt nu ook al aangeboden door Linkedin.

Tegelijkertijd drijft de site op het vertrouwen dat mensen in de site stellen en toch wil ook de ene helft van de zakelijke community in zakelijk contact komen met de andere helft.

 

Hoe gaat Linkedin om met deze zeer lastige spanning?

Link naar reactie
  • 0

Best grote yes voor mij 8)

 

Gisteren laatste gesprek gehad met mijn vader en onze accountant. Daarin het een en ander gepland en besloten dat ik per 1 januari volgend jaar intreedt als vennoot in het bedrijf van mijn vader ;D

 

Zal qua werkzaamheden weinig veranderen, maar het voelt toch wel lekker ;)

 

Gefeliciteerd. Deze collum is ineens wel heel toepasselijk.

 

Mooi stukje om eens door te lezen, wie weet bedenk je je nog: (nee hoor grapje veel succes!)

https://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/217

 

Link naar reactie
  • 1

Gisteren is het nieuwe design van het blog van Gina Trapani (founding editor van http://lifehacker.com) online gegaan. Ze heeft onlangs haar eigen solo-blog opgezet, http://smarterware.org, en ik heb het nieuwe logo ontworpen. Erg "yes!" dus :-)

 

Lees hier de post die (onder andere) over het ontwikkelproces van het logo gaat:

http://smarterware.org/3226/smarterwares-new-logo-and-design-now-live

-

-

smarterware-new-look-300x275.png

-

-

Link naar reactie
  • 0

Lekker fris! Stelt het logo ook nog iets voor, of is het gewoon een 'grappig' plaatje?

Thanks!

Uiteraard staat het logo ergens voor, maar de precieze totstandkoming en symboliek zijn iets wat Gina niet expliciet wil maken.

(Het kan toch niet zo zijn dat we dat proces doorlopen hebben wat ze beschrijft en dat we dan met "gewoon een grappig plaatje" eindigen? ;-) -- hoewel, zou ook wel eens wat anders zijn :P

Link naar reactie
  • 0

Best grote yes voor mij 8)

 

Gisteren laatste gesprek gehad met mijn vader en onze accountant. Daarin het een en ander gepland en besloten dat ik per 1 januari volgend jaar intreedt als vennoot in het bedrijf van mijn vader ;D

 

Zal qua werkzaamheden weinig veranderen, maar het voelt toch wel lekker ;)

 

Gefeliciteerd. Deze collum is ineens wel heel toepasselijk.

 

Mooi stukje om eens door te lezen, wie weet bedenk je je nog: (nee hoor grapje veel succes!)

https://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/217

 

 

Dankje :) Had de column inderdaad al doorgelezen. Best interessant!

Dacht eerst dat ik mezelf maar is moest gaan inschrijven bij de KvK maar na een gesprek met de accountant was die gedachte snel vertrokken. Ik kan hier immers het zelfde mee bereiken als wanneer ik voor mezelf begin. Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een leuk idee om het bedrijf van je vader over te nemen. Mijn vader heeft het weer van zijn vader overgenomen ;D.. was een echte oude dorps- en hoefsmid. ;)

Link naar reactie
  • 4

Hehe, na een paar jaar ploeteren met veel mooie en moeilijke momenten mag ik dan eindelijk zeggen dat we LIVE zijn, dus dat we een van de (eerste) belangrijke doelen bereikt hebben: ONS PRODUCT IS TE KOOP!

 

:D

 

En nu achter mijn bureau duimen draaien en hopen dat veel mensen onze website bezoeken en het daadwerkelijk kopen ;)

 

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.