• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Hoewel geen commercieel succes, toch wel een ontwikkeling waar ik erg blij van werd:

 

Ik heb een probleem met de gemeente van mijn woonplaats. Nou ja, probleem... het is eigenlijk een probleempje, maar als je anderhalf jaar aan het soebatten bent zonder enig resultaat wordt het vanzelf een probleem. Nu mocht ik gisteren even kennis mogen maken met weer een nieuwe 'klantmanager' (zo noemen ze een ambtenaar daar.... **zucht**).

 

Vol vooroordelen ging ik dus naar het gemeentehuis, en toen mijn klantmanager kwam aanlopen had ik meteen een gevoel van: "Daar gaan we weer... op naar de volgende anderhalf jaar". De hand die ze me gaf had meer weg van een stronkje gekookte worteltjes. Slap en nat. Kopje koffie? Nou... nee... bleh...

 

Maar toen nam ze het woord. "Meneer van den Oord, als u mij nou eens verteld wat u van de gemeente nodig heeft om dit probleem op te lossen, vertel ik wat ik van u nodig heb om dat mogelijk te maken." Mijn bek viel open alsof mijn onderkaak een verdieping lager slapende collega-klantmanager moest wakker maken. ***KLABENG!***

 

- "Nou, eigenlijk niet meer dan zus en zo."

 

- "Nou dan heb ik dit en dat van u nodig."

 

- "En hoe lang heeft u dan nog nodig voor de ambtelijke procedures?"

 

- "Officieel dertien weken, maar dit lijkt me duidelijk. Ik zal vanmiddag nog de verantwoordelijke raadsleden informeren, kan het meteen de volgende raadsvergadering op de agenda."

 

Binnen twintig minuten stond ik weer buiten, en stak ik met trillende handen een sigaretje op...

Link naar reactie
  • 1

Deal gesloten met een business angel!

 

Na 1,5 jaar bikkelen is daardoor eindelijk de liquiditeit op orde en de post vreemd vermogen beheersbaar en overzichtelijk geworden. En: lage rente!

 

Nu kan ik eindelijk meer energie gaan richten op de toekomst en op investeringen... Yes!

Link naar reactie
  • 0

Een heerlijk YES-moment vandaag: gerechtigheid!

 

Een zakenrelatie van mij is al geruime tijd - met mijn hulp - bezig te procederen tegen een verzekeraar die niet wil uitkeren. (een verzekering die ik - uiteraard - niet heb aanboden, betreft een ongevallenverzekering van een overleden familielid van hem bij een verzekeraar waar ik - precies vanwege die voorwaarden - geen zaken mee doe).

 

De rechtszaak tegen de verzekeraar is verloren - in mijn ogen op grond van belachelijke argumenten - en er wordt naarstig overlegd over het al dan niet in hoger beroep gaan.

 

Mijn zakenrelatie laat het daar echter niet bij zitten en zoekt nu de publiciteit, ook omdat de betreffende verzekeraar binnenkort naar de beurs wil. Vandaag is de bom ontploft en heeft de Telegraaf zijn relaas gepubliceerd. Inmiddels is het opgepikt door diverse websites en radiostations en het zou mij niet verbazen als ik de zakenrelatie binnenkort aantref bij Kassa, Radar of Pauw en Witteman ;D

 

Het betreft dit artikel: Delta Lloyd keert niet uit na drankongeval

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 3

Deze week een mooie YES!! voor ons :)

 

Onze grootste opdracht ooit binnengesleept, een complete redesign en herbouw van een site van 300 pagina's voor een internationale handelsmaatschappij, waarbij we carte blanche krijgen op het gebied van de vormgeving!

 

Dat zijn met recht de krenten uit de pap ;D

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
  • 0

Yes, dat 1 van mijn 'flaneerstokken' te zien is in de nieuwe Gamma reclame... Gewoon leuk! en daarbij ook een YES dat deze nieuwe shop zo lekker loopt en nog een YES dat ik vorige week een wandelstok met zilveren handvat verkocht heb (en die zijn kostbaar....)

 

Dan ook nog een Yes dat er weer een nieuwe shop online is gegaan www.turbostijl.nl en dat we (dit doe ik samen met een vriend) daar zoveel goede reacties op krijgen en dat de eerste bestellingen ook binnen zijn inmiddels!!!

 

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
  • 0

De rechtszaak tegen de verzekeraar is verloren - in mijn ogen op grond van belachelijke argumenten - en er wordt naarstig overlegd over het al dan niet in hoger beroep gaan.

 

Uit interesse, wat vind jij precies belachelijke argumenten in deze zaak?

 

Ik vond het wel interessant en heb http://jure.nl/bj9979 helemaal doorgelezen. Ik begrijp dat het voor de nabestaanden heel vervelend is, en gun iedereen een uitkering, maar de verzekeraar beroept zich hier toch terecht op de polisvoorwaarden waarin staat dat er niet wordt uitgekeerd als de verzekerde onder invloed verkeert van alcohol? Zowel de chirurg, de spoedarts, als de ambulanceverpleegkundige geven aan dat het onder invloed verkeren van alcohol is vastgesteld volgens die uitspraak.

 

Het is denk ik vooral een pleidooi dat je altijd heel goed de polisvoorwaarden moet doornemen bij het afsluiten van een verzekering (of je moet laten adviseren door een specialist) en dat je bij schade / ongeval ook altijd direct een expert moet inschakelen. Dat is mij ondertussen wel duidelijk door je bijdragen aan HL.

 

Sorry dat het hier offtopic is.

Link naar reactie
  • 1

Yes, Jippie!

 

Eindelijk de order (levering van een aantal premiums) bij een klant binnengehaald, dit na competitie met een paar 'grote' jongens.

 

Op de vraag waarom ik de order kreeg gaf de klant aan:

-het vermogen om de beginwens van de klant te vervullen,

-geen hautaine houding als: dit product is enkel in deze vorm op de markt verkrijgbaar,

-voorbeelden geleverd met bedrukking van de klant erop,

-betere prijsstelling,

-persoonlijk bezoek bij de klant.

 

Naast het ok van de klant heeft het mij ook een paar nieuwe leveranciers/fabrikant opgeleverd waar ik in de nabije toekomst meer mee kan doen.

 

De eerste dag van de week begint voor mij met een smile.

 

Met groet uit Deventer,

Rick

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

[off topic reactie op Yes vier je successen hier reactie]

 

 

Ik vond het wel interessant en heb http://jure.nl/bj9979 helemaal doorgelezen. Ik begrijp dat het voor de nabestaanden heel vervelend is, en gun iedereen een uitkering, maar de verzekeraar beroept zich hier toch terecht op de polisvoorwaarden waarin staat dat er niet wordt uitgekeerd als de verzekerde onder invloed verkeert van alcohol? Zowel de chirurg, de spoedarts, als de ambulanceverpleegkundige geven aan dat het onder invloed verkeren van alcohol is vastgesteld volgens die uitspraak.

 

@Maarten: ik beschik over de verklaringen van het medisch personeel. Door niemand is feitelijk "vastgesteld" dat het slachtoffer onder invloed van alcohol verkeerde, het zijn allemaal conclusies die het gevolg lijken van een terloopse opmerking van de buren richting ambulancepersoneel dat het slachtoffer wel een borrel luste. Deze zinssnede is vervolgen via het rapport ook bij de spoedarts terecht gekomen. Niemand heeft ook maar de moeite genomen om het ook daadwerkelijk te controleren, iets wat mij medisch gezien wel handige info lijkt, ook voor medicijntoediening?

Vervolgens lijkt gehandeld vanuit een tunnelvisie: bepaalde symptomen die dat aannemelijk maken dat iemand gedronken heeft (heftig verzet, hevige spierreacties) zijn de zelfde als van nuchtere slachtoffers van zwaar hoofdletsel (de uiteindelijke overlijdens oorzaak). E.e.a. strookt in ieder geval niet met de ervaringen van de familie, die het slachtoffer op die avond volledig bij kennis - en nuchter - in het ziekenhuis aantroffen. Het slachtoffer was vooral heel erg bang, Niet voor niets bleek achteraf: want op dat moment was zich in het achterhoofd al een fatale zwelling aan het opbouwen (die medisch gezien behandeld had kunnen worden als iemand daar de moeite had genomen hem te onderzoeken, in plaats van hem te behandelen als een kennelijk dronkenlap)

 

Maar zelfs dat is IMHO niet de essentie van de casus, dat is vooral:

[*]dat de bewijslast hier wordt omgedraaid: de nabestaanden moeten aantonen dat het slachtoffer niet onder invloed van alcohol verkeerde. Een nabestaande moet dus vooraf weet hebben van polisvoorwaarden van een polis die hij/zij niet kent

[*]dat het criterium "onder invloed van alcohol" zeer subjectief is. Wie bepaalt wanneer iemand "onder invloed" is? Delta Lloyd is in deze uitsluiting - die overigens ook in hun voorwaarden arbeidsongeschiktheidsverzekering staat! - uniek. Vrijwel alle andere verzekeraars hanteren objectieve criteria: bijvoorbeeld een alcoholpromillage van meer van 0,5 of 0,8. Het aardige is dat de rechtbank de eisers hier in het gelijk stelt en constateert dat de voorwaarden van Delta Lloyd op dit punt erg discutabel zijn.

 

Het is denk ik vooral een pleidooi dat je altijd heel goed de polisvoorwaarden moet doornemen bij het afsluiten van een verzekering (of je moet laten adviseren door een specialist) en dat je bij schade / ongeval ook altijd direct een expert moet inschakelen. Dat is mij ondertussen wel duidelijk door je bijdragen aan HL.

Dank, maar welke nabestaande heeft - na geconfronteerd te zijn met een sterfgeval - de vertegenwoordigheid van geest om een bloedtest of autopsie aan te vragen ten behoeve van een verzekeringspolis die ze pas over 3 weken - bij het leeghalen van de woning - tegenkomen? Het blijft wrang in dit geval dat verzekeraar absoluut niet aannemelijk heeft kunnen maken dat er wel sprake was van alcoholgebruik, laat staan dat het "onder invloed zijn van" het ongeval veroorzaakt of verergerd heeft.

 

Tot slot: iets dat ook niet uit de processtukken blijkt: er was sprake van nog een ongevallenverzekeringspolis. Die verzekeraar heeft gewoon uitgekeerd.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 3

Vandaag is één en al YES gevoel. Meeste bestellingen ooit op één dag (Goran is het inpakken zat hihi), met een advertentie op de voorpagina ergens en met mijn blog op de longlist bij Dutch Bloggies http://www.dutchbloggies.nl/2009/ in de categorie Gezondheid & Sport (door de jury zijn 10 blogs per categorie geselecteerd, weet niet hoeveel aanmeldingen dit jaar, maar vorig jaar 8000 dus ik ben trots).

 

Ik zag trouwens ook de blog van Boerenverstand staan, go go HL'ers!

Link naar reactie
  • 0

Yes..!

Vorige week een opdracht van 165.000 binnen gehaald welke binnen 6 weken afgerond moet zijn.

In die 6 weken kost het mij 4 uur arbeid per week.

Was hard nodig met die lage grondstofprijzen, zit dus ook al één hele week met een big smile op mijn gezicht.

Gr

Link naar reactie
  • 0

Heb eindelijk weer een mooie opdracht binnen. Na de teleurstelling van de parapluautomaat ga ik nu het commerciële traject opzetten voor een gratis box welke zich richt op een specifieke doelgroep. Het zal een leerzame periode worden aangezien ik de boel ga opbouwen.

Morgen heb ik een afspraak met een callcenter.

Ik kan gelukkig weer ademen ;D

Ondernemen, mijn passie!!

Link naar reactie
  • 5

Ik mocht gisteren op het Ministerie van Economische Zaken mijn visie spuien over hoe je op grote schaal faillissementen zou kunnen voorkomen. De reactie van de beste man was: "Ik heb de afgelopen jaren een hoop malloten aan mijn bureau gehad die Nederland beter wilden maken, maar voor het eerst ben ik zwaar onder de indruk." Ik mag nu een uitnodiging verwachten om een presentatie te geven voor een multi-diciplinair EZ publiek.

 

#verdomdwatishettochgaafalsjegelijkhebt

Link naar reactie
  • 0

Gefeliciteerd Ruben, met recht een "YES"

 

Ik mag nu een uitnodiging verwachten om een presentatie te geven voor een multi-diciplinair EZ publiek.

als je maar zorgt dat je er niet bij gaat horen, ambtenaren zijn er al genoeg! ;D

;D ;D ;D ;D

 

Dat gaat never ever nooit gebeuren, knap onmogelijk!

 

Ontopic: Gisteren bij een enorm retail concern geweest, u allen welbekend die even snel een site nodig hebben. Klinkt voor ons als de ideale klant omdat we daar goed op in kunnen springen en als alles doorgaat een geweldige referentie! :)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.