Mijn kleindochter (5 jaar) maakt armbandjes welke ik graag zou willen verkopen via mijn website. Nu is mijn kleindochter niet ingeschreven bij de KVK en betaalt dus ook geen belasting.
De armbandjes kosten € 6.95 inkoop en zullen op bestelling worden ingekocht. Nu begreep ik uit eerdere berichten dat een inkoopverklaring handig is om te gebruiken maar de BD spreekt hier dan over een waarde van meer dan € 500,= Wat kan ik het beste om te doen in dit geval?
Tevens neem ik aan dat ik wel de belasting moet afdragen aan de BD, is het dan verstandig de armandjes iets duurder te maken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anna Maria
Anna Maria
Goedemorgen allemaal,
Mijn kleindochter (5 jaar) maakt armbandjes welke ik graag zou willen verkopen via mijn website. Nu is mijn kleindochter niet ingeschreven bij de KVK en betaalt dus ook geen belasting.
De armbandjes kosten € 6.95 inkoop en zullen op bestelling worden ingekocht. Nu begreep ik uit eerdere berichten dat een inkoopverklaring handig is om te gebruiken maar de BD spreekt hier dan over een waarde van meer dan € 500,= Wat kan ik het beste om te doen in dit geval?
Tevens neem ik aan dat ik wel de belasting moet afdragen aan de BD, is het dan verstandig de armandjes iets duurder te maken?
Ik verneem graag jullie reactie , alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72065-inkopen-zonder-bon/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag