Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mauryce
Mauryce
Ik verkoop op bol, ik maak geen facturen aan voor de verkopen die ik daar doe, want ik krijg elke maand een factuur van bol met een overzicht.
Maar nu vraagt een (zakelijke)klant die via bol wat bij mij heeft besteld om een BTW-factuur.
1. Ik maak gebruik van de KOR regeling en kan dus enkel 0% btw berekenen op een factuur (terwijl klanten wel 21 % betalen aan bol bij bestelling)
2. Ik kan wel een los factuur aanmaken, maar dan zit ik met dubbele kosten van het artikel, dat lijkt het net alsof ik er 2 heb verkocht toch?
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72235-onder-kor-kleineondernemersregeling-factuur-sturen-naar-bolcom-klanten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
33 antwoorden op deze vraag