Korte introductie over onze bedrijf, wij hebben een erkend opleidingsinstituut in nederland en bieden onze diensten ook aan in europa op externe locaties, in het buitenland worden de cursussen gegeven in het engels samen met een vertaler (afhankelijk in welke land we zitten). Na de cursus volgt er een online cursus in de theorie en praktijk opdrachten (deze is in alle talen beschikbaar) hiermee worden de cursisten volledig ingewerkt totdat hij/zij zelfstandig te werk kunnen gaan en kunnen ze ons alle vragen stellen, na succesvol afronden van het hele traject slagen zij als officiele behandelaar.
28 mei stond onze cursus in parijs gepland.
Op 20 mei 2022 hebben wij een aanmelding binnen gekregen via paypal, klant in dit geval cursist heeft een aanbetaling van €450 middels paypal voldaan. Het overige deel van €550 is op 28 mei tijdens de cursus registratie betaald via paypal.
De cursus is met succes afgerond, en bij iedere afsluiting stellen we alle cursisten in staat om vragen te stellen of meningen te delen alles was positief en op de dag is alles goed verlopen.
Kort erna kregen wij een email van 1 van de deelnemers waarin werd aangegeven dat ze ontevreden is, niets heeft begrepen en zij niet op de hoogte is gesteld dat de cursus in het engels zal worden gegeven. Hierop hebben wij direct op gereageerd. Middels email hebben wij onze cursist gerust gesteld en aangegeven dat zij zich geen zorgen hoeft te maken omdat ook alle theorie in de online cursus in het Franse is en dat zij dit gerust kan inlezen en in staatb is om ons vragen te stellen en juist hierom ook de begeleiding erna aanbieden. De volledige cursus wordt middels onze e learning programma als online cursus open gesteld waarbij de cursisten alsnog in staat zijn om alle theorie na te lezen en alle materialen te bekijken die we tevens ook gebruiken bij de online cursussen. We hebben zelfs ook aangeboden om nogmaals mee te doen met de cursus zonder een betaling, we zien ook vaak dat concentratie per persoon verschilt en na zo een intensieve dag het te veel wordt em hiervoor bieden we altijd gratis terugkom dagen zolang onze cursist maar alles begrijpt zodat wij hun op de juiste manier kunnen begeleiden.
Hierna hebben we niets meer gehoord. Op 13 juni hebben we van paypal een email ontvangen dat er een twee kwesties is geopend en onze account tijdelijk is geblokkeerd.
Mevrouw V.P heeft voor beide betalingen een kwestie geopend.
Kwestie van €450 reden: object niet ontvangen
Kwestie van €550 reden: object wijkt af van de omschrijving
Gelukkig hebben we alle bewijzen meerdere gesprekken met mevrouw waarop luidt dat alles bekend was, fotos waarop mevrouw zeer tevreden oog tijdens de cursus en afsluiting met deelname certificaat uitreiking.
Via paypal geopende geschil hebben wij onze situatie zo duidelijk mogelijk toegelicht met alle bewijzen.
Kwestie €550 is onze voordeel gesloten maar kwestie €450 in onze nadeel???!
Hierop hebben we bezwaar ingediend en nogmaals alles opnieuw uitgelegd en alle bewijzen opnieuw ingediend met de referentie van de overige kweste die in onze voordeel is gesloten. 24 juni bericht ontvangen dat de bezwaar niet is geaccepteerd en dat de betaling van €450 is terug geboekt en €14 geschil kosten is afgeschreven.
We hebben mevrouw V.P ook zelf proberen te bereiken om het te bespreken maar helaas worden we weg gedrukt en onze berichten blijven onbeantwoord.
Ik baal hier enorm van we gebruiken zo lang paypal en nog nooit hebben we zoiets mee gemaakt.
Mevrouw V.P heeft zich aangemeld voor onze cursus deze is succesvol afgenomen en ook de online cursus met alle theorie materiaal is openbaar gesteld hier balen we ook van want dit is zoveel leermateriaal die wij tot beschikking stellen voor de opleiding!!
Wie kan ons de weg wijzen? Wat kunnen we hier tegen aan doen? We zijn erg teleurgesteld hopelijk kan iemand ons helpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sossos
Sossos
Korte introductie over onze bedrijf, wij hebben een erkend opleidingsinstituut in nederland en bieden onze diensten ook aan in europa op externe locaties, in het buitenland worden de cursussen gegeven in het engels samen met een vertaler (afhankelijk in welke land we zitten). Na de cursus volgt er een online cursus in de theorie en praktijk opdrachten (deze is in alle talen beschikbaar) hiermee worden de cursisten volledig ingewerkt totdat hij/zij zelfstandig te werk kunnen gaan en kunnen ze ons alle vragen stellen, na succesvol afronden van het hele traject slagen zij als officiele behandelaar.
28 mei stond onze cursus in parijs gepland.
Op 20 mei 2022 hebben wij een aanmelding binnen gekregen via paypal, klant in dit geval cursist heeft een aanbetaling van €450 middels paypal voldaan. Het overige deel van €550 is op 28 mei tijdens de cursus registratie betaald via paypal.
De cursus is met succes afgerond, en bij iedere afsluiting stellen we alle cursisten in staat om vragen te stellen of meningen te delen alles was positief en op de dag is alles goed verlopen.
Kort erna kregen wij een email van 1 van de deelnemers waarin werd aangegeven dat ze ontevreden is, niets heeft begrepen en zij niet op de hoogte is gesteld dat de cursus in het engels zal worden gegeven. Hierop hebben wij direct op gereageerd. Middels email hebben wij onze cursist gerust gesteld en aangegeven dat zij zich geen zorgen hoeft te maken omdat ook alle theorie in de online cursus in het Franse is en dat zij dit gerust kan inlezen en in staatb is om ons vragen te stellen en juist hierom ook de begeleiding erna aanbieden. De volledige cursus wordt middels onze e learning programma als online cursus open gesteld waarbij de cursisten alsnog in staat zijn om alle theorie na te lezen en alle materialen te bekijken die we tevens ook gebruiken bij de online cursussen. We hebben zelfs ook aangeboden om nogmaals mee te doen met de cursus zonder een betaling, we zien ook vaak dat concentratie per persoon verschilt en na zo een intensieve dag het te veel wordt em hiervoor bieden we altijd gratis terugkom dagen zolang onze cursist maar alles begrijpt zodat wij hun op de juiste manier kunnen begeleiden.
Hierna hebben we niets meer gehoord. Op 13 juni hebben we van paypal een email ontvangen dat er een twee kwesties is geopend en onze account tijdelijk is geblokkeerd.
Mevrouw V.P heeft voor beide betalingen een kwestie geopend.
Kwestie van €450 reden: object niet ontvangen
Kwestie van €550 reden: object wijkt af van de omschrijving
Gelukkig hebben we alle bewijzen meerdere gesprekken met mevrouw waarop luidt dat alles bekend was, fotos waarop mevrouw zeer tevreden oog tijdens de cursus en afsluiting met deelname certificaat uitreiking.
Via paypal geopende geschil hebben wij onze situatie zo duidelijk mogelijk toegelicht met alle bewijzen.
Kwestie €550 is onze voordeel gesloten maar kwestie €450 in onze nadeel???!
Hierop hebben we bezwaar ingediend en nogmaals alles opnieuw uitgelegd en alle bewijzen opnieuw ingediend met de referentie van de overige kweste die in onze voordeel is gesloten. 24 juni bericht ontvangen dat de bezwaar niet is geaccepteerd en dat de betaling van €450 is terug geboekt en €14 geschil kosten is afgeschreven.
We hebben mevrouw V.P ook zelf proberen te bereiken om het te bespreken maar helaas worden we weg gedrukt en onze berichten blijven onbeantwoord.
Ik baal hier enorm van we gebruiken zo lang paypal en nog nooit hebben we zoiets mee gemaakt.
Mevrouw V.P heeft zich aangemeld voor onze cursus deze is succesvol afgenomen en ook de online cursus met alle theorie materiaal is openbaar gesteld hier balen we ook van want dit is zoveel leermateriaal die wij tot beschikking stellen voor de opleiding!!
Wie kan ons de weg wijzen? Wat kunnen we hier tegen aan doen? We zijn erg teleurgesteld hopelijk kan iemand ons helpen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73439-paypal-onterecht-kwestie-in-nadeel-gesloten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag