Ik heb een bedrijf dat online producten (o.a. via bol.com) verkoopt.
Nu krijg ik een klantenvraag binnen van een klant die zegt dat het elektrische product (babyfoon) die hij bij ons heeft aangeschaft in de brand is gevlogen en hierdoor de kinderkamer is afgebrand en dat de onkosten inmiddels oplopen in de tienduizenden euro's. Ze geven aan dat dit door de brandweer is onderzocht en zij aangeven dat de babyfoon de oorzaak was van de brand. De klant geeft aan bereid te zijn dit samen op te lossen, buiten juridische procedures om.
Al mijn producten zijn getest en CE-gekeurd, dus vind ik het erg vreemd dat dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb contact opgenomen met de leverancier van het product en zij geven aan dat dit nog nooit eerder gebeurd en dat alle producten worden getest voordat ze worden verkocht.
Ik heb gevraagd aan de klant om het onderzoek van de brandweer en foto's te sturen. Ze sturen alleen foto's van de verbrande babyfoon en geven aan dat ze in bezit zijn van het veslag, ik citeer: ''Het verslag van de brandweer is in ons bezit en zij stellen erin vast dat de brand door de babycamera (babyfoon) is gebeurd. Het vertrouwelijk verslag hou ik voorlopig bij ons. Indien er iets niet zou kloppen, dan zou ik deze weg niet bewandelen en jullie hier NOOIT over hebben gecontacteerd!''.
Nu vraagt de klant mij om een oplossing te bieden. Ik heb hier zelf geen ervaring mee en vroeg me af of iemand me hier advies over kan geven.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Daan
Mocht jij hierbij kunnen helpen, dan kun je contact opnemen via een PM binnen Higherlevel.nl :
aangepast door Norbert Bakker Verplaatst naar juiste topic, oproep over reageren via PM is niet correct, reacties kunnen geplaatst worden in het topic zelf
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AnoAno
AnoAno
Beste ondernemers,
Ik heb een bedrijf dat online producten (o.a. via bol.com) verkoopt.
Nu krijg ik een klantenvraag binnen van een klant die zegt dat het elektrische product (babyfoon) die hij bij ons heeft aangeschaft in de brand is gevlogen en hierdoor de kinderkamer is afgebrand en dat de onkosten inmiddels oplopen in de tienduizenden euro's. Ze geven aan dat dit door de brandweer is onderzocht en zij aangeven dat de babyfoon de oorzaak was van de brand. De klant geeft aan bereid te zijn dit samen op te lossen, buiten juridische procedures om.
Al mijn producten zijn getest en CE-gekeurd, dus vind ik het erg vreemd dat dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb contact opgenomen met de leverancier van het product en zij geven aan dat dit nog nooit eerder gebeurd en dat alle producten worden getest voordat ze worden verkocht.
Ik heb gevraagd aan de klant om het onderzoek van de brandweer en foto's te sturen. Ze sturen alleen foto's van de verbrande babyfoon en geven aan dat ze in bezit zijn van het veslag, ik citeer: ''Het verslag van de brandweer is in ons bezit en zij stellen erin vast dat de brand door de babycamera (babyfoon) is gebeurd. Het vertrouwelijk verslag hou ik voorlopig bij ons. Indien er iets niet zou kloppen, dan zou ik deze weg niet bewandelen en jullie hier NOOIT over hebben gecontacteerd!''.
Nu vraagt de klant mij om een oplossing te bieden. Ik heb hier zelf geen ervaring mee en vroeg me af of iemand me hier advies over kan geven.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Daan
Verplaatst naar juiste topic, oproep over reageren via PM is niet correct, reacties kunnen geplaatst worden in het topic zelf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76007-product-in-de-brand-gevlogen-wat-te-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag