De Ketchupmaker Geplaatst: 27 augustus 2015 De Ketchupmaker 662 121 Geplaatst: 27 augustus 2015 Krijgt mijn ketchup zomaar een goede recensie in een artikel over ketchup in het algemeen in Elsevier van deze week. En als bonus wordt er ook een flesje afgebeeld. Zit ik toch stiekem even van trots te gloeien. Winnaar MVO-prijs Zeeuws-Vlaanderen 2018. Link naar reactie
Karen Geplaatst: 28 augustus 2015 Auteur Karen 991 176 Geplaatst: 28 augustus 2015 Gefeliciteerd! Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 29 augustus 2015 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 29 augustus 2015 Niet van gisteren, maar van een paar maanden geleden; een feature artikel in de krant over mij en mijn beroep (één van mijn beroepen;): naamcreatie. Super geslaagde foto erbij ook! ;D (Kenners herkennen de Burcht in Leiden) ANNEDIEN.PDF Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 29 augustus 2015 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 29 augustus 2015 Wacht, dat gaat niet lekker zo'n PDF... Link naar reactie
herman van der helm Geplaatst: 28 september 2015 herman van der helm 2,4k 339 Geplaatst: 28 september 2015 Leuk weer eens aandacht voor ons project. http://www.logistiektotaal.nl/marktnieuws/fysieke-overbelasting-blijft-alarmerend-hoog/96266/ www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 11 november 2015 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 11 november 2015 Historische opening van TEDxFryslan 2015 door dagvoorzitter Edo van Santen (2 minuten): Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 11 november 2015 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 11 november 2015 Mooi en bijzonder Edo. Link naar reactie
Mathias@evelo Geplaatst: 11 november 2015 Mathias@evelo 596 37 Geplaatst: 11 november 2015 Gisteren een interview gegeven voor een tijdschrift voor studenten(15-18j) elektrotechniek. En toevallig deze week via mijn website een aanvraag gekregen om een stage te mogen doen bij mij. www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people. Link naar reactie
Harry Robbertsen Geplaatst: 11 november 2015 Harry Robbertsen 66 7 Geplaatst: 11 november 2015 Rabobank heeft gevraagd of ze een stuk over ons mochten schrijven voor hun site ikgastarten.nl Ikgastarten www.nexuscleaning.nl | Schoonmaakbedrijf | Venray | Helmond | Venlo | Boxmeer Link naar reactie
Webwinkel Meerwaarde Geplaatst: 13 november 2015 Webwinkel Meerwaarde 299 8 Geplaatst: 13 november 2015 Rabobank heeft gevraagd of ze een stuk over ons mochten schrijven voor hun site ikgastarten.nl Ikgastarten Gefeliciteerd! Dat is een leuk stukje. Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel Link naar reactie
herman van der helm Geplaatst: 19 januari 2016 herman van der helm 2,4k 339 Geplaatst: 19 januari 2016 Marian ten Hagen (saltoadvies) HL lid nu op de buis op npo1 in opgelicht. Uiteraard op de goede manier. www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 15 februari 2016 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 15 februari 2016 Zo zit je donderdag in het café met iemand een drankje te doen en zo sta je dan ineens op maandag in het AD (regionieuws Den Haag) :) [verandering: artikel als bijlage toegevoegd i.v.m. niet voor iedereen leesbaar] AD_artikel_Doc2.docx Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 16 februari 2016 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 16 februari 2016 Twinklemagazine besteedt aandacht aan HL-er Wouter Hol, cq. aan het redesign van Kabeltje.com. (speciaal voor HansS even in een iets groter formaat dan de vorige post in dit topic) Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 16 februari 2016 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 16 februari 2016 En pagina 2 Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 16 februari 2016 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 16 februari 2016 Ik lig al de hele ochtend bij de brievenbus om de Twinkle te vangen! Link naar reactie
Webwinkel Meerwaarde Geplaatst: 16 februari 2016 Webwinkel Meerwaarde 299 8 Geplaatst: 16 februari 2016 Zo zit je donderdag in het café met iemand een drankje te doen en zo sta je dan ineens op maandag in het AD (regionieuws Den Haag) :) [verandering: artikel als bijlage toegevoegd i.v.m. niet voor iedereen leesbaar] Altijd leuk/ goed, extra publiciteit voor het forum. Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel Link naar reactie
Webwinkel Meerwaarde Geplaatst: 16 februari 2016 Webwinkel Meerwaarde 299 8 Geplaatst: 16 februari 2016 Ik lig al de hele ochtend bij de brievenbus om de Twinkle te vangen! Dat kan ik me voorstellen. Leuk item! Zo heb je dubbel plezier en resultaat van je nieuwe design. Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel Link naar reactie
herman van der helm Geplaatst: 18 maart 2016 herman van der helm 2,4k 339 Geplaatst: 18 maart 2016 In de regionale bijlage van het AD is aandacht besteed aan een plaatselijk Delfts fenomeen. Vind het wel leuk zo met mijn 'hobby'bedrijf in de media te komen. www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen Link naar reactie
Bob de webbouwer Geplaatst: 18 maart 2016 Bob de webbouwer 1,2k 125 Geplaatst: 18 maart 2016 Haha leuk wist niet dat wij collega's waren ;D Al blijf ik meestal wel braaf achter mijn dj meubel staan en draai ik wel platen die goed achter elkaar passen ... behalve bij deze show dan, daar kan en mag alles en daar loop ik ook regelmatig tussen het publiek 8) Ik heb overigens ook een dj die weleens voor mij werkt, ook zo'n ouwe rot in het vak. Die is altijd een uur of 4 van tevoren op locatie aanwezig en gaat dan ook gezellig met de gasten lopen kletsen, tegen de tijd dat hij begint met draaien denkt iedereen dat ze 'm al jaren kennen en ik krijg altijd goede feedback over hem. Volgens mij heeft dat niet eens zoveel met zijn draaikwaliteiten te maken, ik heb hem een paar keer gehoord en vond het niet geweldig, maar de klanten vinden het leuk en daar gaat het om. Ik moet alleen wel goed kijken op welk feestje ik hem neerzet. Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites. Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts. Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 26 maart 2016 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 26 maart 2016 Pitcholoog Edo van Santen in de Volkskrant over de Perfecte Elevator Pitch Pitcholoog Edo van Santen in De Zaak over de Perfecte Elevator Pitch Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
Richard Theuws Geplaatst: 25 april 2016 Richard Theuws 1,6k 195 Geplaatst: 25 april 2016 hehe deze is al heul oud, maar kwam 'm vandaag tegen toen onze (nieuwe) accountant vroeg "waarmee heb je die auto dan gewonnen?" - https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=20;action=display;threadid=27975 Helaas is zibb destijds ter ziele gegaan en is veel van de originele content verloren gegaan, maar misschien is dit interview op Marketingfacts leuk om erbij te zien: http://www.marketingfacts.nl/berichten/20091201_interview_richard_theuws_winnaar_zibb_business_challenge_2009 p.s. yep, interview is gedaan door mede-HL-lid David Brinks, met wie ik ondertussen ook een bedrijf samen heb. Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com Link naar reactie
De Ketchupmaker Geplaatst: 9 mei 2016 De Ketchupmaker 662 121 Geplaatst: 9 mei 2016 Afgelopen vrijdag en zaterdag heeft ons foodfestival 'Van die dingen die gebeuren' plaatsgevonden. Tijdens het festival en op de social media kregen we veel complimenten. En als kers op de taart staat er vandaag een mooie sfeerreportage in de regionale kranten. Het was trouwens de eerste keer dat we een evenement organiseerden. Winnaar MVO-prijs Zeeuws-Vlaanderen 2018. Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 9 mei 2016 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 9 mei 2016 Afgelopen vrijdag en zaterdag heeft ons foodfestival 'Van die dingen die gebeuren' plaatsgevonden. Jammer dat de BBQ een beetje uit de hand gelopen is - maar wel weer passend binnen de naam... ;) IN MEMORIAM Link naar reactie
De Ketchupmaker Geplaatst: 10 mei 2016 De Ketchupmaker 662 121 Geplaatst: 10 mei 2016 Terneuzen zal nooit meer hetzelfde zijn ;D Winnaar MVO-prijs Zeeuws-Vlaanderen 2018. Link naar reactie
Norbert Bakker Geplaatst: 10 mei 2016 Norbert Bakker Moderator 18,1k 2015 Geplaatst: 10 mei 2016 Terneuzen zal nooit meer hetzelfde zijn ;D Hmm... heb je imho toch net de verkeerde van de Spaanse volksfeesten gekopieerd :) Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen