Off-topic - Post your ride

Aanbevolen berichten

Zakelijk een Ford Focus (dieseltje uit 2006). Bij 50k kilometers per jaar wil je geen zorgen dus lease. Bevalt prima heeft mij nog nooit in de steek gelaten en door de automaat ook in de files zeer fijn.

 

Daarnaast nog een Aygo voor mijn partner gekocht, die wordt volgende maand geleverd.

Link naar reactie

Tijden in deze bak gereden:

 

'87 Pontiac Firebird Trans-Am 5.7L V8

2586061_5.jpg

 

Overigens is dit geen foto van de mijne, die heb ik zo niet digitaal. Wel precies dezelfde auto (kleur type etc, maar de mijne was deukvrij). (Prive)

 

Momenteel rijd ik in een aardig versleten Daihatsu Charade (Prive + zakelijk... zo lang ze 'em niet zien) uit... 89? 15 Juni heeft 'ie een afspraak met de sloop. Ben er nog niet uit wat ik als vervanging ga halen. Het liefst een Audi R8, natuurlijk, maar ik ben bang dat dat er niet aan zit! ;D

 

Overigens ben ik altijd open voor suggesties. Zoek wel een beetje een presenteerbare auto, maar het hoeft niet meteen een A4 of M3 te zijn.

Web- en (mobiele) software ontwikkelaar

Nu ook verkrijgbaar als DGA!

Link naar reactie

Mijn waggie :) (Inmiddels is de ruit links achter gemaakt :P electronisch foutje, ging alleen naar beneden maar wilde niet naar boven!)

 

500se.jpg

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Ik ben zo ook naar de Dragons gereden ;) Hij komt als het goed is zelfs even, terwijl ik aan het "uitladen" ben (welliswaars ongewassen ;)) in beeld.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Het is zeker een fijne ride ;) 5 litertjes, 8 cylinders, 245peekaas. en meer dan 400 newtonmeters koppel! Hij rijdt natuurlijk ook erg zuinig tussen de 1 op 6 en 1 op 7, maaaar wel op LPG uiteraard ;) (Waar ik ook op kook)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Ik vind de bus van henri erg mooi. Die andere bakken ook wel, maar daar zitten veel slurpers bij. Ik zit zelf tegenwoordig op een Vespa gts 250, MEET windscherm. Lekker makkelijk parkeren in Amsterdam

vespa_gts250.thumb.jpg.1f67c20e3fe8eded8afc84e94257f150.jpg

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.