Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
René Zonneveld
Dames, heren,
ik heb dit weekend in het NRC gelezen over www.kiva.org. Ik had er eerlijk gezegd nog niet van gehoord. Maar ik was erg onder de indruk en heb direct besloten om via een van mijn websites (www.businessbox.nl, voor startende ondernemers) een bijdrage te leveren. Zie aldaar, eventueel.
Maar zoals dat vaak gaat als je een broek of een tv hebt gekocht: daarna gaat de twijfel opborrelen.... Is het wel een goed doel? Kent iemand Kiva.org? En hoe gaan jullie om met het idee van maatschappelijk ondernemen, of met giften e.d.?
Ik hink zelf eerlijk gezegd altijd op twee gedachten. Ik vind dat ik iets moet bijdragen aan het 'algemeen belang' maar aan de andere kant heb ik -net als jullie waarschijnlijk- de centen ook gewoon nodig. Nou ja... om lekker uit eten te gaan en zo, of op vakantie. Waar trek je dan de grens?
www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |
www.tekstschrijverdeventer.nl