First timers en regulars

Aanbevolen berichten

Hoi Ed,

 

Denk dat je je een beetje vergist.

Dat een newbie TS een prangende vraag heeft over iets, betekend niet dat je enkel hem antwoord geeft. TS is enkel de opgooier van het balletje. De 385 andere HL'ers, van wie sommigen al jaren meelopen, die leren weer even iets. Ik heb misschien 10 keer een vraag gesteld en heb het idee dat ik een universitaire opleiding aan kennis heb opgedaan, enkel door meelezen en denken.

Link naar reactie

@Tonino

Ben het deels met je eens, want ik leer hier ook ontzettend veel, maar.....

De newbies die ik bedoel komen 9 v/d 10 keer met een vraag die al tig keer gesteld is en ze makkelijk hadden kunnen vinden via de zoekfunctie, dus de "385 andere HL-ers" hebben die antwoorden al lang 1 of meerdere keren elders gelezen. ;)

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

en als we iedereen die hier nieuw is gewoon heel vriendelijke helpen en meteen vragen als DE oplossing er hier is deze ook te posten?

 

 

Als ik ergens in offline wereld kom ik word -heel- netjes behandeld en vragen dit aan mij dan zal ik zeker reageren; er is natuurlijk een groep mensen die niet zo bekend zijn met de (net)etiqueten

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Ik heb met interesse deze discussie gelezen.

Persoonlijk vind ik niet dat ik een newbie ben maar een oudgediende of zoiets ben ik ook nog lang niet.

 

Nog niet zo heel erg lang geleden was ik zeker wel een nieuwkomer.. ;D

Een ervaren ondernemer ben ik ook nog lang niet, maar ook ik erger me wel eens aan de hele simpele vragen.

 

Juist de laagdrempeligheid en het feit dat iedereen hier er in principe is om van elkaar te leren maakt dat ik graag een actief lid ben. Ik weet nog lang niet alles en kan ook bij lang niet elke vraag of casus een goed idee of antwoord bedenken maar gaande weg leer ik een heleboel en zo kan ik beetje bij beetje steeds vaker reageren.

 

Het voorstellen is wel een goed idee, wellicht helpt het als we de nieuwkomers die duidelijk niet gezocht hebben ze daar even op te wijzen of zoiets..

Aan de andere kant, soms zoek ik me helemaal suf en kan het antwoord maar niet vinden.

Dan blijkt dat ik verkeerd zoek en is het antwoord eigenlijk super simpel..

Ooit kreeg ik als reactie op een vraag van mij een zoekwoord om op te zoeken, toen had ik opeens wel alle antwoorden die ik met mijn zoekwoorden maar niet kon vinden.

 

Karen

Link naar reactie

Nee, sorry, absoluut niet ! Dan krijg je dus een absolute scheiding tussen de zg "First-timers" en de "Regulars" !

 

Ik denk dat sommige noobies wel zo'n degelijke kennis in huis hebben, maar het forum pas net ontdekt hebben ! En dan worden ze achtergesteld ? Zo zou ik het voelen.

 

Ik snuffel hier nu toch al even rond, maar ik voel me regelamtig nog een nieuweling, maar door mijn posts hoor ik bij de "oude garde" ????

 

Mmmmmhhh....

 

Ik vind mijn optie om de regelementen bij de eerste (5) bezoeken als startpagina op te zetten, echt niet zo'n slecht idee.

(loop er heel de dag al over na te denken... ;))

 

Marcel

Link naar reactie

Wat doen we nu toch moeilijk? Als je een vraag niet bevalt, geef je toch geen antwoord?

 

Natuurlijk, maar het is wel een trend aan het worden. Aan de ene kant zou je kunnen zeggen dat HL te laagdrempelig is, en aan de andere kant zou je kunnen concluderen dat iedereen die zich een beetje verveelt tegenwoordig maar voor zichzelf gaat beginnen. Het aantal nieuwe ondernemingen heeft in 2008 het recordjaar 2007 weer flink overtroffen, en dat zal in 2009 ongetwijfeld nog weer hoger uitpakken.

 

Je zou bijna voorstander worden van een soort ondernemersexamen... ;)

Link naar reactie

Ik denk dat er een zinnige en uiterst nuttige financieele drempel kan worden gelegd voor newbee´s met expertvragen zoals bijv. een website beoordeling, hulp voor een bedrijfsnaam en juridische vraagstukken.

 

Laten moderators dergelijke expertvragen even op hold zetten en de newbee te attenderen op de HL goede doelen lijn.

HL zou wat mij betreft een drempel kunnen leggen voor schaamteloze ´free riders´, personen die enkel alleen maar komen vragen en niks geven.

 

Een newbee die z´n website beoordeeld wil hebben of een bedrijfsnaam zoekt?

Prima, maar dan eerst even 7,50 euro betalen via een 0906 80 ct. per minuut betaal applicatie.

Heeft de newbee betaald, dan plaatst de applicatie de vraag meteen in het betreffende forum.

De inkomsten van die HL 0906 dienst komen dan ten goede, na aftrek van kosten, aan het Rode Kruis en de kankerbestrijding.

 

Zo blijft het voor experts ook leuk om tijd te blijven investeren?

Link naar reactie

Ik vind als je aan het laagdrempeligheid van HL gaat tornen de essentie van de forum dan beetje bij beetje verloren gaat. Dit discussie is al eerder gevoerd. Als we zo verder gaan zullen de "newbies" allemaal een onbehaagelijk gevoel krijgen om hier te posten omdat ze met dit soort topics hun nieuwigheid zo te kijk wordt gezet.

 

Er zijn al enige niet financiele zinnige oplossingen/tips naar voren geschoven waar de beheerders aan de gang kunnen. En er zijn al wat actieve reacties geweest van newbies.

 

I say mission accomplished. :)

 

 

If at first you don't succeed try again

Link naar reactie

Ik vind als je aan het laagdrempeligheid van HL gaat tornen de essentie van de forum dan beetje bij beetje verloren gaat.

 

Mee eens, en ik denk ook niet dat dat het probleem is. Misschien dat een subforum van Higherlevel dat zich volledig op starters richt en ook via een andere domeinnaam te benaderen is een oplossing zou kunnen zijn.

 

Iedereen die 2 minuten geleden bedacht heeft dat het misschien wel geinig zou zijn een eigen bedrijfje te starten zou dan in eerste instantie op dat starters-subforum terecht moeten komen. Dat is te bepalen door bij de registratie te vragen hoelang iemand al een onderneming voert. De antwoorden 'moet nog beginnen' en 'minder dan een half jaar' kunnen in eerste instantie veilig naar het starters-subforum, en alles boven 6 maanden naar het complete forum.

 

edit - toevoeging naar aanleiding van eerdere bezwaren:

het zal snel genoeg duidelijk worden welke mensen echt serieus bezig zijn, en dus toegang tot het hele forum moeten krijgen. Dat hoeft niet na 50 posts of zo, maar kan door de mods bepaald worden.

 

Het gaat dus niet zozeer om het in de perken houden van de aantalen starters, maar om het in de perken houden van de aantallen starters die geen idee hebben waar ze aan beginnen en er zelf ook eigenlijk geen donder voor willen doen.

Link naar reactie
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Waarom niet iemand met minder dan 5 posts elke keer als deze op 'nieuw onderwerp' drukt eerst een scherm laten zien met verwijzingen naar de zoekfunctie en de columns etc en een knop 'ja, ik weet zeker dat ik een nieuw onderwerp wil starten' voor als ze echt een topic willen starten.

Link naar reactie

Waarom niet iemand met minder dan 5 posts elke keer als deze op 'nieuw onderwerp' drukt eerst een scherm laten zien met verwijzingen naar de zoekfunctie en de columns etc en een knop 'ja, ik weet zeker dat ik een nieuw onderwerp wil starten' voor als ze echt een topic willen starten.

 

Mensen clicken echt op alles JA / Verder zonder maar ook iets te lezen (mijn ervariing met voorwaarden accepteren)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Waarom niet iemand met minder dan 5 posts elke keer als deze op 'nieuw onderwerp' drukt eerst een scherm laten zien met verwijzingen naar de zoekfunctie en de columns etc en een knop 'ja, ik weet zeker dat ik een nieuw onderwerp wil starten' voor als ze echt een topic willen starten.

 

Mensen clicken echt op alles JA / Verder zonder maar ook iets te lezen (mijn ervariing met voorwaarden accepteren)

Dan een zinnetje, net zoals bij een topic report.

 

Type over: 'ja, ik wil echt een nieuw onderwerp op het forum plaatsen'.

Link naar reactie

Het probleem afschuiven op "mensen lezen toch niet" vind ik een beetje kort door de bocht en niet echt constructief. Zo kan je elke oplossing dood redeneren.

 

Op het moment dat je helder neerzet wat mensen moeten weten voordat ze starten en dit zo positioneert dat zij in normaal gebruik dit hebben kunnen lezen, kan je ze hier ook heel snel op wijzen en actie op ondernemen. Het zal niet 100% stoppen, maar vergemakkelijken om sneller actie te ondernemen. Bijvoorbeeld een topic direct sluiten met een herhaling van de standaard tekst waarop eerder al akkoord is gegeven door de topic starter Hiermee zijn er geen discussies meer mogelijke. En wanneer ze een speciale reden hebben, kunnen ze dit neerleggen bij de admins en anders stoppen ze of gaan echt gebruik maken van de functies van het forum.

 

Mvg,

 

Micha

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie

 

Type over: 'ja, ik wil echt een nieuw onderwerp op het forum plaatsen'.

 

"Ja, ik heb mijn stinkende best gedaan om via de zoekfunctie van het forum, www.antwoordvoorbedrijven.nl, www.kvk.nl, www.ondernemersklankbord.nl, www.google.com en www.msn.com het antwoord te vinden op mijn vraag, maar kon het echt, echt, echt waar nergens vinden. Ik ben mij ervan bewust dat indien een forumlid met één enkele zoekactie via één van bovenstaande bronnen het antwoord weet op te rakelen, ik verplicht ben om alle auto's van Henri Kroeze met de hand in de Meguiars NXT Tech Wax Paste te zetten (volgens het 5 stappen systeem, dat wel)."

( Henri weet wel wat ik bedoel... ;D )

Link naar reactie

Ik vind als je aan het laagdrempeligheid van HL gaat tornen de essentie van de forum dan beetje bij beetje verloren gaat.

 

Mee eens, en ik denk ook niet dat dat het probleem is. Misschien dat een subforum van Higherlevel dat zich volledig op starters richt en ook via een andere domeinnaam te benaderen is een oplossing zou kunnen zijn.

 

Iedereen die 2 minuten geleden bedacht heeft dat het misschien wel geinig zou zijn een eigen bedrijfje te starten zou dan in eerste instantie op dat starters-subforum terecht moeten komen. Dat is te bepalen door bij de registratie te vragen hoelang iemand al een onderneming voert. De antwoorden 'moet nog beginnen' en 'minder dan een half jaar' kunnen in eerste instantie veilig naar het starters-subforum, en alles boven 6 maanden naar het complete forum.

 

edit - toevoeging naar aanleiding van eerdere bezwaren:

het zal snel genoeg duidelijk worden welke mensen echt serieus bezig zijn, en dus toegang tot het hele forum moeten krijgen. Dat hoeft niet na 50 posts of zo, maar kan door de mods bepaald worden.

 

Het gaat dus niet zozeer om het in de perken houden van de aantalen starters, maar om het in de perken houden van de aantallen starters die geen idee hebben waar ze aan beginnen en er zelf ook eigenlijk geen donder voor willen doen.

 

En wat is je gedachte over starters/herstarters met iets meer complexere vragen? Die heb ik in het verleden ook gezien.

 

Ik vraag me ook af voor degenen die regelmatig advies uitbrengen of ze binnen 2 forums bezig willen/kunnen zijn en/of dit handig is? :-\

 

 

 

If at first you don't succeed try again

Link naar reactie

Het probleem afschuiven op "mensen lezen toch niet" vind ik een beetje kort door de bocht en niet echt constructief. Zo kan je elke oplossing dood redeneren.

 

Op het moment dat je helder neerzet wat mensen moeten weten voordat ze starten en dit zo positioneert dat zij in normaal gebruik dit hebben kunnen lezen, kan je ze hier ook heel snel op wijzen en actie op ondernemen. Het zal niet 100% stoppen, maar vergemakkelijken om sneller actie te ondernemen. Bijvoorbeeld een topic direct sluiten met een herhaling van de standaard tekst waarop eerder al akkoord is gegeven door de topic starter Hiermee zijn er geen discussies meer mogelijke. En wanneer ze een speciale reden hebben, kunnen ze dit neerleggen bij de admins en anders stoppen ze of gaan echt gebruik maken van de functies van het forum.

 

Mvg,

 

Micha

 

Kan je kort door de bocht vinden maar helaas is dit een feit.

Dit gebeurt bij het accepteren van software licenties, algemene voorwaarden etc..... Mensen lezen dit maar met een half oog

 

De oplossing van StevenK vind ik wel een goede!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Van mij hoeft er helemaal niets te veranderen en ik ga inderdaad (zoals Cruiser al verwachtte) niet op 2 fora posten.

Dan kies ik ongetwijfeld het startersforum uit en niet dat voor de gevorderden. Ik ben hier namelijk actief om starters te helpen.

 

Voor de mensen die hier al langer dan een jaar of twee/drie posten is dit de zoveelste discussie over de 'in regulare hl-ers ogen' veel te vaak gestelde simpele beginnersvragen. Uit het niveau van sommige beginnersvragen alhier concluderen enkele hl-ers in al hun wijsheid meteen dat die mensen lui zijn en niet geschikt voor het ondernemerschap. Ik houd me inmiddels meer dan 10 jaar beroepsmatig bezig met startend ondernemerschap, heb al heel wat starters gezien en gesproken en durf die conclusie absoluut niet te trekken.

 

Er zijn heel veel verschillende soorten bedrijven en gelukkig ook heel veel verschillende soorten starters. Die hoeven echt niet allemaal over dezelfde capacteiten als wij te beschikken om succesvol te kunnen worden. Of iemand succesvol wordt als ondernemer is slechts voor een klein deel afhankelijk van iemands capaciteiten om met internetfora of met cijfers om te gaan. Zaken als bedrijfstype, motivatie, vakkennis/ervaring en zelfs een gezonde dosis geluk hebben meer invloed.

 

Omdat wij volgens mij geen van allen op basis van enkele zinnen kunnen beoordelen of iemand kansrijk is als ondernemer, blijven we wat mij betreft dus gewoon lekker geduldig ook starters met blonde vragen helpen.

 

Vind je dat iemand voor de zoveelste keer dezelfde vraag stelt of vind je dat het erop lijkt of iemand dingen niet snapt? Wat let je dan om die vragen te negeren of iemand (aub vriendelijk) welkom te heten op het forum en te verzoeken eerst even de zoekfunctie te gebruiken. Sommigen van jullie gaan ervan uit dat iedereen die hier een vraag stelt net zo actief is op internet als jullie zijn en al vaker vragen heeft gesteld op internetfora. Ik betwijfel dat.

 

Aspirant-ondernemers zijn voor een deel mensen die voorheen zonder serieus internet-zoekwerk prima konden leven en door hun ondernemersdroom ineens allerlei zaken op internet moeten uitzoeken. Dan komen ze ineens op informatie-oase HL terecht en stellen in al hun naiviteit alhier een vraag. Fijn. Dat geeft ons de kans een toekomstig collega-ondernemer een helpende hand toe te steken of te behoeden voor een misstap.

 

VOLGENS MIJ ONTNEEMT IEDERE DREMPEL VOOR STARTERSVRAGEN ONS DE KANS EEN STARTENDE ONDERNEMER TE HELPEN,

 

EN IS ONDERNEMERS HELPEN NIET HET DOEL VAN HL???

 

Wil jij graag dat er meer serieuze ondernemersvragen voorbijkomen op HL en minder blonde startersvragen? Wat let je dan om zelf vragen te stellen? Wat mij namelijk opvalt is dat veel ervaren ondernemers die hier komen zelf nooit vragen stellen, maar alleen reageren op andermans (starters)vragen. Ga gewoon zelf ook vragen stellen over zaken die jou niet helemaal duidelijk zijn of waar jij mee zit. Die zijn er ongetwijfeld en dan valt er ook voor de 'regulars' hier meer te leren ...

 

En wil je graag dat mensen die een vraag hebben gesteld hier blijven reageren of nog eens terugkomen om te laten weten wat ze uiteindelijk hebben gedaan met de antwoorden of hoe iets is afgelopen? Vraag hen daar in een van de eerste reacties om, want die indivduele reacties lezen ze ongetwijfeld beter dan de algemene voorwaarden, zoals Iwan al schetst.

 

Maw: ik vind dat het zelfreinigende systeem van dit forum al jaren uitstekend werkt. Vind jij dat niet, verander dan de hl-wereld met je eigen positieve inzet zelf ipv te vragen of er niet allerlei drempels opgeworpen kunnen worden. Die zijn er immers voor startende ondernemers in Nederland al meer dan genoeg...

 

Tot zover mijn 3,5 centen.

 

Karen

 

 

 

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Beste Karen,

 

Een goede reactie waar ik mij volledig bij aansluit. Maar ik vind zelf de discussie niet zonder waarde. HL is een forum van, voor en door ondernemers. En naar mijn idee is een goede ondernemer altijd kritisch over zichzelf en waar hij mee te maken heeft. Dus ook een forum waar hij of zij de waardevolle kennis belangeloos deelt met andere. En natuurlijk ook voor zichzelf gebruikt om zichzelf te verreiken.

 

En niks is zonder verbetering (zie bv HL voor mobiel gebruik). Ik ben het met je eens dat het laagdrempelig moet blijven, en het geen elitair clubje moet worden. Maar er is een discussie over het onbezonnen aanmaken van topics, terwijl de informatie misschien al voor het oprapen ligt. En ik denk wel dat het in het voordeel is van beide partijen om te zoeke naar een oplossing waarin de zoekende zijn informatie snel krijgt, en actieve leden meer rendement halen uit hun inzet.

 

Vandaag zie ik al weer 2 studenten welke blijkbaar niet weten dat Hl niet voor scripties is. Meerdere verwijzingen van leden die zelf de zoekfunctie opstarten om andere mensen te wijzen op informatie die al aanwezig is. Niet geheel onoverkomelijk, maar iets minder zou misschien wel kunnen.

 

En ik ben zelf ook nog eigenlijk een newbie. Maar voordat ik mij aanmelden heb ik anoniem al heel veel informatie gevonden welke mij voor heel veel problemen heeft behoedt of zaken overzichtelijker heeft gemaakt.

 

Mvg,

 

Micha

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie

Ik heb niet alle antwoorden, maar de (positieve) behoefte van de senioren hier ligt er al een tijd.

 

En laten we niet trutten: het kan enorm vervelend zijn dat mensen hier in- en uit vliegen en nooit meer terugkomen. Het blijft een beetje voelen of iemand te gemakkelijk gebruik maakt van de goede wil van mensen hier. Dat is natuurlijk part of the deal, maar het moet niet overhellen naar alleen maar van dit soort types.

 

Ja, we zijn hier om (innovatieve) ondernemers te helpen, maar niet voor iedereen die zich ondernemer noemt. Studenten hebben we al uitgesloten, omdat die eenzelfde soort vloedgolf veroorzaakten in het verleden. Als een andere groep dit ook doet, dan zullen we natuurlijk erover nadenken of we actie moeten nemen.

 

Ik ben het niet eens met de opmerkingen: "als ik niet alles kan op dit forum, dan voel ik mij niet welkom". Kom op, zeg!

Als je een gezellige kroeg binnenwandelt, dan ga je toch ook niet weg, omdat sommige vergaderzalen al gereserveerd zijn? Laten we het eens omdraaien: HL bloeit door actieve leden, die anderen zo goed en veel mogelijk kunnen helpen. Mensen met meer ervaring zijn daardoor boeiender. Hoe kunnen we die mensen hier geboeid houden?

 

Ik denk dat we ze niet moeten frusteren. Op zijn minst. De nieuwelingen zou ik graag een incentive willen geven om zoveel en zo goed mogelijk te participeren en om senior te worden. Zou het een incentive zijn, als je ergens nog niet in kan? Bijv: dat niet elke spammer in Vraag & aanbod kan schrijven ?

 

Ik vraag het mij blijvend af.

 

 

 

Link naar reactie

Ik vind dit nog altijd het beste voorstel:

 

Ik zou wel wat zien in een scherm met een paar stappen waar je je na je eerste login doorheen moet klikken.

 

Stap 1:

 

Tip: Gebruik eerst de zoekfunctie voordat je een vraag stelt, zo voorkom je irritatie bij je collega-ondernemers.

 

>> Ga naar stap 2.

 

 

Stap 2:

 

Tip: Stel je eerst netjes voor in het Voorstel-topic voordat je je vragen op het forum gooit, dat is wel zo netjes.

 

>> Ga naar stap 3.

 

 

Stap 3:

 

Tip: We hebben hier ook regels, vergeet deze niet te lezen.

 

>> Ga door naar stap 4.

 

 

Stap 4:

 

Tip: VERGEET DE ZOEKFUNCTIE NIET TE GEBRUIKEN VOORDAT JE JE VRAAG STELT!!!!!

 

>> Ga door naar de website-index.

 

 

Zonder de stappen door te lopen kun je geen bericht plaatsen (of iets anders). Wanneer iemand 0 posts heeft en op topic aanmaken klikt zou je evt. nog een extra alert kunnen plaatsen waarin wordt gewezen op de zoekfunctie.

 

 

 

Daarnaast ben ik het (nog) altijd niet eens met de mening dat HL geen drempels mag opwerpen.

Waarom niet? De nieuwkomer wil toch iets gedaan krijgen van de reguliere posters? Hij wil toch graag een antwoord op zijn vraag? Dan mag hij daar toch zelf ook wel iets meer voor doen dan enkel 1 of 2 zinnetjes typen, wachten op antwoorden, topic nog eens omhoog schoppen omdat replies te lang uitbluiven en vervolgens (soms) ook nog hun ongenoegen laten blijken als het antwoord niet voldoende is voor ze......

Van iemand ook al gelezen dat hij liever hier de vraag stelt dan bij zijn accountant, want dan begint de rekening weer op te lopen. Nou, dan mag hij er hier toch ook wel een heel klein beetje moeite voor doen?

 

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

mmm...ja. Misschien moeten we de rulezzz ook op een andere plek zichtbaar/kenbaar maken dan in de navigatie. We hebben natuurlijk al in ieder subforum de regels staan, maar wellicht dat we ze nog een keer kunnen zetten in "Over HigherLevel". Op die manier is het makkelijk verwijzen naar mensen als ze eens lekker rustig willen bekijken wat ook alweer het idee was van meedoen op HigherLevel.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.