Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
michelleodie
It's Lonely at the Top
Je roept het, je lacht en loopt verder.
Maar dan komt het besef... Het besef dat het waar is.
En daar zit je dan.. Daar zit ik met het besef, het besef dat ik gaanderweg de weg naar succes toch vele 'vrienden' ben verloren.
Jaloezie, afgunst, misverstanden en just business.
Eigenlijk moet je niet terug kijken, wandt dan ga je een balans opmaken en je afvragen of het je wel allemaal waard is geweest en nee, familie en vrienden verliezen kan dat toch niet waard zijn?!
En toch is het gebeurt, langzaam, heel langzaam tijdens het groeien.
Vrienden die concurenten werden.
Vrienden die afgunstig zijn, doordat jij berijkt wat zij niet verwacht hadden.
Familie die je door misverstanden kwijt raakt.
Mensen die het ondernemen niet snappen waardoor je dingen niet meer met ze kunt delen.
Is het me achteraf waard geweest?
Nee!! Absoluut niet!
Als ik het over kon doen, zou ik het dan weer doen?
Nee!! Absoluut niet!
Waarom ik dan door ga?
Als het me zo veel gekost heeft, is de waarde van mijn bedrijven te hoog geworden waardoor stoppen een onmogelijk verlies wordt.
Ik heb heel veel liefde voor mijn bedrijven, soms zelfs te veel liefde, ik geniet van veel momenten en ben er zeer trots op, dus denk ik maar niet te veel aan de weg ernaar toe, maar ja, het is eenzaam aan de top!